Zewsząd otoczeni jesteśmy obecnie przekazem cyfrowym. Dociera do nas z komputerów, smartfonów, a nawet z najbliższego otoczenia. Jesteśmy do niego już tak przyzwyczajeni, iż mało kto zastanawia się, skąd on pochodzi i dlaczego jest aż tak popularny. Jeśli jednak jesteś przedsiębiorcą, na pewno przydadzą ci się informacje na ten temat.
Digital Out Of Home
„Cyfryzacja Poza Domem” to hasło przewodnie wielu działań marketingowych we współczesnym świecie. Odnosi się ono do tworzenia reklam tam, gdzie są najbardziej dostępne dla największej liczby ludzi – na ulicach, w sklepach samoobsługowych czy na dworcach kolejowych. Umieszczając reklamę właśnie w takim miejscu można mieć pewność, iż dotrze ona do ogromnej liczby odbiorców, co bez wątpienia przełoży się na ilość osób, które sięgną po dany produkt lub usługę.
Dlaczego przekaz cyfrowy sprzedaje lepiej?
Intrygowanie potencjalnych klientów w miejscach, w których przebywają, zawsze było najlepszym sposobem reklamy. Dlaczego jednak od tradycyjnych billboardów, plakatów czy ulotek warto odejść, na rzecz cyfrowego przekazu?
Przede wszystkim dlatego, że jest on bardziej skuteczny. Wynika to z faktu, że ludzie obecnie są nastawieni na szybką, wizualno-dźwiękową komunikację. Przywykli do tego, że włączają filmiki w laptopie, tablecie lub smartfonie, zamiast czytać czy podziwiać statyczne informacje. Przekłada się to na fakt, iż ich wzrok prędzej przyciągną przekazy multimedialne, niż tradycyjne.
Warto także podkreślić, iż cyfrowy przekaz jest bardziej angażujący i atrakcyjny, niż pozostałe. Nie powinno to dziwić, skoro już od najmłodszych lat poznajemy świat kolorowych bajek czy ciekawych animacji. Automatycznie zaczynamy więc szukać tego, co jest bardziej interesujące i co już zdążyło „zakodować się” w naszej pamięci. W efekcie przed reklamą wideo zatrzyma się o kilkanaście procent więcej przechodniów niż przed jej tradycyjnym odpowiednikiem.
Najlepiej na dużym ekranie
Wyprowadzenie reklamy z domu na ulicę wiąże się ze znalezieniem odpowiedniego sposobu jej prezentowania. Musi być dobrze widoczna, aby spełniła swoją funkcję, a w przestrzeni miejskiej nie zawsze jest to tak łatwe, jak byśmy chcieli.
Z pomocą przychodzą tutaj jednak producenci ekranów LED, którzy zadbali, aby wszystkie ich parametry były zoptymalizowane właśnie pod kątem umieszczenia przy ruchliwej ulicy w metropolii. Powinny przy tym odznaczać się dużym rozmiarem, aby nawet z odległości można było łatwo dostrzec wszystkie szczegóły. Nie bez znaczenia jest także ich czułości i rozdzielczość. Pozwalają one na uzyskanie optymalnego obrazu, który będzie wyraźny i ostry. Ostatnią kwestią jest kolor, który gwarantuje, iż przechodnie odwrócą głowy w kierunku ekranu. Gdyby wszystko było szare albo wyblakłe, bez wątpienia czyniliby to mniej chętnie.
W celu znalezienia właśnie takich, idealnych ekranów, warto sięgnąć po ofertę Screen Network. Nie tylko znajdują się tam same produkty, ale firma zapewnia kompleksowe usługi, związane z opracowaniem i wdrożeniem kampanii reklamowej. Dzięki temu żaden szczegół nie umknie i będzie ona naprawdę skuteczna.
fot. screennetwork.pl
Publikacja powstała przy współpracy z screen network
Zostaw komentarz