-
StartUp My Way Bogusza Pękalskiego
Ten podcast przypadnie do gustu każdemu, kto lubi śledzić historie ludzi związanych z biznesem. Bogusz Pękalski, programista, były CEO Polisy w Chmurze, a obecnie twórca startupu MailingR pokazuje krok po kroku inspirującą drogę od zera do sukcesu, którą przebyli przedsiębiorcy. W jego podcaście nie brakuje też praktycznych informacji na temat technologii i metod, które pomogą Ci się zmotywować do działania.
Oto przykład biznesowego podcastu, którego warto posłuchać nie tylko podczas stania w korku:
-
Mała Wielka Firma Marka Jankowskiego
Znacznie szersze ujęcie tematyki biznesowej prezentuje Marek Jankowski – doświadczony przedsiębiorca i dziennikarz. Obecnie jest właścicielem dwóch spółek i twórcą czasopisma „Branża Dziecięca”. Większość osób kojarzy go jednak z rolą dociekliwego dyskutanta, który w rozmowach ze swoimi gośćmi porusza tematy związane z marketingiem, obsługą klienta, social mediami, finansami, marką osobistą oraz psychologią biznesu.
Podcast Marka Jankowskiego z pewnością polubią osoby poszukujące konkretnych rozwiązań biznesowych, które niemal od razu można zastosować w swojej firmie.
-
Konkretnie o marketingu Artura Jabłońskiego
Jak na dobrego marketingowca i copywritera przystało, Artur Jabłoński zawarł już w tytule swojego podcastu esencję tego, co możemy w nich znaleźć. Duża ilość marketingowej wiedzy podanej w przystępnej formie oraz przykłady gotowych rozwiązań to największe atuty jego nagrań. Te podcasty pokochają zarówno marketerzy, jak i przedsiębiorcy, którzy lubią na bieżąco śledzić praktyczne rozwiązania, gotowe do niemal natychmiastowego zastosowania w firmie.
-
Merytorycznie o e-commerce Marcina Rudzika
Jest to podcast dla osób, którzy marzą o założeniu sklepu internetowego lub już go prowadzą. Dzięki jego słuchaniu poznasz praktyczne wskazówki, jak zwiększyć sprzedaż oraz rozwijać swój biznes. Marcin Rudzik zaprasza do rozmowy specjalistów, którzy opowiadają o nowych wyzwaniach technologicznych oraz przedsiębiorców odnoszących sukcesy w sprzedaży internetowej. Nagrywa jednak także inspirujące podcasty z gośćmi, którzy wrócili z cyfrowego świata np. do galerii handlowej. Szeroki zakres tematów sprawi, że jego podcasty zaczną Ci towarzyszyć nie tylko wtedy, gdy stoisz w korku.
-
Klientomania Macieja Busia
W rozmowach o biznesie nie sposób zapomnieć o tym, co najważniejsze, czyli o klientach. I to właśnie na nich, a konkretniej na doświadczeniach związanych z komunikacją marek z klientami koncentruje się w swoich podcastach Maciej Buś. W 125 nagraniach znajdziesz garść rzetelnie zestawionych i podanych w przystępnej formie informacji na temat nowych relacji na linii konsument-marka. Z jednego z najdłużej nagrywanych podcastów w Polsce dowiesz się też, jak przygotować się na zmiany w komunikacji i już teraz zacząć budować doświadczenia klienta, które pomogą w przyszłości w przyszłości zwiększyć sprzedaż.
Podcasty biznesowe – przystępne źródło informacji (nie tylko) dla przedsiębiorców
Podcasty biznesowe stają się coraz popularniejszym sposobem pozyskiwania wiedzy na temat nowych technologii i trendów. Są także wygodnym sposobem na poszerzanie horyzontów i poszukiwanie inspiracji związanych z prowadzeniem oraz rozwojem firmy. Ich przystępna forma sprawia, że coraz częściej zastępują książki o tematyce biznesowej. Stają się także dodatkiem do joggingu i sposobem na efektywne zagospodarowanie czasu spędzanego na staniu w korkach do pracy. Lista inspirujących podcastów biznesowych jest jednak długa, dlatego będziemy ją uaktualniać w kolejnych artykułach. Zostań z nami i poznawaj kolejne polskie oraz zagraniczne przykłady podcastów, które inspirują ludzi ze świata biznesu.
Zostaw komentarz