Social Tigers w 2021 r. wszedł pod nową nazwą – Tigers – i z zupełnie odmienioną identyfikacją wizualną. Dlaczego Social Tigers zdecydował się na rebranding i jak przeprowadzić podobną zmianę? Wkrótce dowiesz się wszystkiego podczas AMA na founders.pl z CEO Tigers – Franciszkiem Georgiewem.
Rebranding Social Tigers
1 stycznia 2021 r. jedna z najpopularniejszych agencji marketingowych w kraju – Social Tigers – ogłosiła, że w nowy rok wchodzi z odważnym rebrandingiem. Tamtego dnia pożegnaliśmy się z Social Tigers, a powitaliśmy Tigers.
Dołącz do klubu przedsiębiorczy osób: Founders.pl
– Mogę założyć się o dowolną kwotę, że w Twojej branży 95% firm wygląda i komunikuje się tak samo, świadcząc bliźniaczo podobne usługi. Równolegle na zebraniach zarządów tychże firm padają te same hasła: „potrzebujemy więcej leadów”, „klienci nie chcą kupować – musimy obniżyć cenę”, „spróbujmy jeszcze zoptymalizować koszty” – pisze Franciszek Georgiew w swojej publikacji na LinkedIn.
Agencja nie tylko całkowicie odmieniła swoją identyfikację wizualną czy komunikację, ale zdecydowała się również na ekspansję zagraniczną. Tigers swoją uwagę skierował w stronę wschodu – Azji, a przede wszystkim Azji Południowo-Wschodniej. To dlatego obecna identyfikacja wizualna firmy czerpie garściami z Orientu.
– Wciąż dziwi mnie, jak bardzo to ludzi zaskakuje, biorąc pod uwagę obecną sytuację geopolityczną, ale naszym kierunkiem nie jest Zachód. Chcemy powrócić do ojczyzny Tygrysów – dynamicznie rosnącej Azji. Tam jest przyszłość świata, wzrost i innowacja – twierdzi Georgiew.
Porzucenie członu „Social” również miało bezpośredni związek z rozwojem firmy. Tigers coraz bardziej poszerzał swoje usługi digital marketingu i przestał zajmować się jedynie social mediami.
Franciszek Georgiew – Ask Me Anything dla founders.pl
W środę 17 lutego o godz. 20:00 specjalnie dla founders.pl Franciszek Georgiew, przedstawi case study agencji i opowie o najodważniejszym rebrandingu w 2021 r. Będzie to również okazja do wypytania CEO Tigers o wszystkie szczegóły rebrandingu.
Podczas AMA dowiesz się również:
- Jakie problemy napotkała firma w trakcie rebrandingu;
- Dlaczego Franciszek uważał, że Social Tigers miało problem ze spójnością wizualną;
- Dlaczego zdecydował się na wyraźne odcięcie od przeszłości marki.
– Podczas AMA będę gotów odpowiedzieć na pytania związane z takimi zagadnieniami jak timing rebrandingu, poszukiwanie unikalnych wyróżników marki, zmiana kategorii usługi czy produktu. Opowiem także o współpracy ze studiem brandingowym, potrzebnym budżecie i nakładem czasu, czy organizacji pracy wokół rebrandingu – mówi Franciszek Georgiew.
Zostaw komentarz