Marketing i Biznes Founders Jak umiejscowić pricing w organizacji? Pokażemy na Founders.pl

Jak umiejscowić pricing w organizacji? Pokażemy na Founders.pl

Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę odnośnie pricingu, w tym pomoże Ci Maciej Wilczyński. Fakty i mity odnośnie sprzedaży firmy obali Paweł Korycki. Z kolei Mateusz Warcholiński wyjaśni, jak zdobyć pierwszego klienta i pokaże konkretne taktyki podczas warsztatów z budowania dochodowej spółki od zera.

Jak umiejscowić pricing w organizacji? Pokażemy na Founders.pl

Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i weź udział w najbardziej przedsiębiorczej konferencji w Polsce, Founders Mind 🧠

Sprawdź szczegóły wydarzenia

To wszystko czeka w tym tygodniu na Founders.pl.

Wtorek (27.07) z Maciejem Wilczyńskim

Ostatnia już sesja warsztatowa o pricingu z Maciejem Wilczyńskim rozpocznie się we wtorek o godzinie 12.00. Tym razem CEO Valueships przedstawi umiejscowienie pricingu w organizacji. Na poprzednim spotkaniu prelegent opowiedział o badaniach cenowych. Nagranie jest dostępne na Founders.pl. Czego dowiecie się z niego między innymi?

  • Kiedy podnosić cennik
  • Ważne jest zrozumienie – dlaczego warto podnieść ceny raz jeszcze
  • Jak podwyższyć ceny dla obecnej bazy klientów

Maciej Wilczyński zarządza dwiema spółkami: butikiem konsultingowym dla firm SaaS – Valueships – gdzie pomaga  głównie w obszarach monetyzacji, retencji i akwizycji. W Stanversity sprowadzają topowych wykładowców z zachodu na polskie uczelnie i zwiększają poziom edukacji. Ostatnie kilka lat spędził w McKinsey & Company, gdzie robił projekty, głównie dla dużych przedsiębiorstw, zazwyczaj w sektorach software, telco, banking/insurance, e-commerce/retail oraz airline.

Środa (28.07) z Pawłem Koryckim

W środę od 8 do 20 kolejne spotkanie z cyklu Ask Me Anything w formie pisanej. Tematem przewodnim będą fakty i mity o sprzedaży firmy. Na Wasze pytania będzie odpowiadać Paweł Korycki.

Paweł Korycki jest przedsiębiorcą od 19 roku życia. Wraz z Maciejem Stępa założył i prowadzi Pink Unicorns S.A., organizację sprzedającą firmy ich klientów pod marką SprzedajFirme.com. Był właścicielem kilkunastu biznesów z różnych branż, odnosił sukcesy oraz porażki. To go nauczyło, że przedsiębiorcy najwięcej zarabiają w momencie sprzedaży swoich firm. Tworzy kanał na YouTube: „Zbuduj Firmę na Sprzedaż”

Czwartek (29.07) druga sesja z Mateuszem Warcholińskim

Miesiąc na Founders.pl zakończymy w czwartek o 12.00. Na kolejnym spotkaniem z cyklu warsztatów o budowaniu dochodowej spółki od zera współtwórca Brainhub wyjaśni, jak zdobyć pierwszego klienta i pokaże konkretne taktyki. Ponadto opowie o tym, na co zwrócić uwagę przy rekrutacji pierwszych pracowników.

Mateusz Warcholiński współtworzy Brainhub (ponad 80 osób), specjalizującej się w budowaniu epickich aplikacji webowych i mobilnych w oparciu o JS (Node.js, React.js i wiele innych) dla klientów z całego świata. Wyróżnionej przez Deloitte, Financial Times czy Puls Biznesu jako jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie. Przed Brainhub budował startupy w Niemczech, a jeden z nich został wsparty przez akcelerator o2 (Telefonica). Specjalizuje się szczególnie w sprzedaży B2B, inbound marketingu i budowaniu biznesów od 0.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl