Sprzedawcy internetowi powinni powalczyć o małe miasta. Prasówka e-commerce #72

22.05.2018 AUTOR: Radek Borzym

Biedronka buduje sieć własnych paczkomatów

Portugalska sieć handlowa postanowiła rzucić wyzwanie Inpostowi. Korporacja ma w planach postawienie własnych paczkomatów za pośrednictwem, których klienci Biedronki będą mogli odbierać zamówione przesyłki podczas robienia zakupów spożywczych. Otwartych zostanie około trzystu obiektów tego typu w sąsiedztwie sklepów sieci spożywczej. Inpost posiada obecnie blisko trzech tysięcy punktów na terenie naszego kraju. Pierwsze paczkomaty Biedronki powstaną na Śląsku, w Warszawie, a także w Krakowie.

W celu zrealizowania projektu Biedronka weszła we współpracę z firmą kurierską DHL oraz z Swipbox. Firma ponadto planuje otwarcie własnej oferty e-commerce, wielce prawdopodobnym jest więc, że automaty wykorzystywane będą także w celu obsługi zamówień korporacji. Podobno Allegro i Poczta Polska także zamierzają zbudować własną sieć paczkomatów.

sprzedawcy internetowi

Nowy prezes Allegro pochodzi z Amazonu

Największy portal e-commerce w Polsce ma nowego prezesa. Wcześniej zasiadający na tym stanowisku Przemysław Budkowski postanowił opuścić firmę i poświęcić się innemu projektowi. Nowym prezesem zostanie Francois Nuyts, który już od pierwszego sierpnia zacznie piastować swoją funkcję.

Nowy prezes zarządzał wcześniej operacjami Amazonu w Europie Południowej jako wiceprezes i dyrektor zarządzający na terenie Hiszpanii oraz Włoszech. Już od 2005 roku pełnił różne funkcje menadżerskie w tej międzynarodowej korporacji. Przemysław Budkowski prezesował Allegro przez ostatnie siedem lat, zaś z firmą związany był przez lat jedenaście. Udało mu się rozwinąć przedsiębiorstwo tak, że stało się ono szóstą od względem wielkości obrotów witryną e-commerce na terenie Europy. Obecnie ponad sto tysięcy firm sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem Allegro, dzięki któremu zyskują dostęp do siedemnastu milionów polskich zakupowiczów. Miesięcznie w serwisie pojawia się aż dziewięćdziesiąt milionów przedmiotów wystawionych na sprzedaż.

sprzedawcy internetowi

Sprzedawcy internetowi powinni powalczyć o małe miasta

Grupa AdRetail oraz operator systemu BLIK zleciła Mobile Institute badanie drogą internetową za pomocą kwestionariusza wielokrotnego wyboru. Wzięło w nim udział ponad tysiąc sześciuset internautów. Celem badania było poznanie opinii i zwyczajów mieszkańców małych miast związanych z handlem internetowym.

Okazało się, że 59% mieszkańców mniejszych ośrodków najchętniej dokonuje regularnych zakupów w sklepach stacjonarnych. 15% jest zwolennikami zaopatrywania się w potrzebne im produkty za pomocą e-commerce. W miastach posiadających populację mniejszą niż dwadzieścia tysięcy 52% regularnie kupuje za pośrednictwem sklepów internetowych. Z kolei w dużych miastach, których populacja przekracza ponad pół miliona tak samo deklaruje zaledwie 44%.

Różnica w popularności e-commerce w dużych i małych ośrodkach wynika z tego, że mieszkańcy dużych miast mają pod ręką dostęp do różnorodnego asortymentu produktów, które mogą kupić w sklepach stacjonarnych. Z kolei osoby zamieszkałe w niewielkich miasteczkach nie mają takiej możliwości i muszą posiłkować się handlem internetowym, jeżeli chcą wejść w posiadanie pożądanych produktów. Prawdopodobnie niezaspokojenie potrzeb tej grupy ludzi dotyczy głównie ubrań, elektroniki i elementów wyposażenia wnętrz. W ostatnich latach mieszkańcy mniejszych miast zaczęli się bogacić co zwiększyło ich potrzeby konsumpcyjne. Braki w sklepach stacjonarnych zostaną w przyszłości zastąpione przez sprzedaż wysyłkową.

Sprzedawcy internetowi nie zauważają potrzeb tej grupy konsumentów i nie próbują do nich dotrzeć ze swoją ofertą. Ludzie ci najlepiej reagują na duże obniżki cen, dzięki którym są w stanie wejść w posiadanie pożądanych przez siebie towarów bez poczucia winy związanego z uczuciem wydania zbyt dużej ilości pieniędzy.

Hugo Boss rośnie dzięki e-commerce

Niemiecka marka odzieży zanotowała w pierwszym kwartale 2018 roku wzrost sprzedaży wynoszący 5%. Duży wkład miał w to handel internetowy. Wzrósł on w tym czasie aż o 43%. Dobre wyniki spowodowane były otwarciem nowego sklepu internetowego oraz zdobyciem lepszej pozycji w wyszukiwarkach. Hugo Boss dokonał także innych inwestycji w e-commerce, których korzyści mają stać się widoczne w przeciągu kilku najbliższych miesięcy.

Przedsiębiorstwo zainwestowało w swój pierwszy showroom, który powstał na terenie Berlina. Kolejne miejsca tego typu mają zostać otwarte do końca bieżącego roku. Korporacja planuje zbudowanie placówek z showroomami na terenie wszystkich krajów, w których operuje. Hugo Bossowi marzy się świat, w którym wszystkie zakupy odbywają się online.

sprzedawcy internetowi

Prasówka powstaje dzięki:

Rzetelny Regulamin

Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

FreshMail

Pon-Pt: 8:00-17:00
(+48) 12 617 60 10
[email protected]

FreshMail to wszystko czego potrzebujesz aby wysyłać efektywne newslettery i mailingi. Intuicyjny system, piękne szablony, które łatwo dopasujesz do swoich potrzeb, rozbudowane raporty oraz wiele funkcjonalności, które pozwolą Ci łatwo i szybko tworzyć skuteczne kampanie email marketingowe. FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcję z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić – nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.

Agencja Marketing i Biznes

mail: [email protected]
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/agencja/

Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

GetResponse

Oferty biznesowe: [email protected]

Kontakt dla mediów: [email protected]

Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.

Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.

INIS

INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

W naszej ofercie znajdziesz:

• kampanie emailingowe i display

• email retargeting, video mailing, responsive email design

• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

Do góry!

Polecane artykuły

22.09.2020

Comarch e-Sale, jako e-commerce na dobry ...