Biedronka buduje sieć własnych paczkomatów
Portugalska sieć handlowa postanowiła rzucić wyzwanie Inpostowi. Korporacja ma w planach postawienie własnych paczkomatów za pośrednictwem, których klienci Biedronki będą mogli odbierać zamówione przesyłki podczas robienia zakupów spożywczych. Otwartych zostanie około trzystu obiektów tego typu w sąsiedztwie sklepów sieci spożywczej. Inpost posiada obecnie blisko trzech tysięcy punktów na terenie naszego kraju. Pierwsze paczkomaty Biedronki powstaną na Śląsku, w Warszawie, a także w Krakowie.
W celu zrealizowania projektu Biedronka weszła we współpracę z firmą kurierską DHL oraz z Swipbox. Firma ponadto planuje otwarcie własnej oferty e-commerce, wielce prawdopodobnym jest więc, że automaty wykorzystywane będą także w celu obsługi zamówień korporacji. Podobno Allegro i Poczta Polska także zamierzają zbudować własną sieć paczkomatów.
Nowy prezes Allegro pochodzi z Amazonu
Największy portal e-commerce w Polsce ma nowego prezesa. Wcześniej zasiadający na tym stanowisku Przemysław Budkowski postanowił opuścić firmę i poświęcić się innemu projektowi. Nowym prezesem zostanie Francois Nuyts, który już od pierwszego sierpnia zacznie piastować swoją funkcję.
Nowy prezes zarządzał wcześniej operacjami Amazonu w Europie Południowej jako wiceprezes i dyrektor zarządzający na terenie Hiszpanii oraz Włoszech. Już od 2005 roku pełnił różne funkcje menadżerskie w tej międzynarodowej korporacji. Przemysław Budkowski prezesował Allegro przez ostatnie siedem lat, zaś z firmą związany był przez lat jedenaście. Udało mu się rozwinąć przedsiębiorstwo tak, że stało się ono szóstą od względem wielkości obrotów witryną e-commerce na terenie Europy. Obecnie ponad sto tysięcy firm sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem Allegro, dzięki któremu zyskują dostęp do siedemnastu milionów polskich zakupowiczów. Miesięcznie w serwisie pojawia się aż dziewięćdziesiąt milionów przedmiotów wystawionych na sprzedaż.
Sprzedawcy internetowi powinni powalczyć o małe miasta
Grupa AdRetail oraz operator systemu BLIK zleciła Mobile Institute badanie drogą internetową za pomocą kwestionariusza wielokrotnego wyboru. Wzięło w nim udział ponad tysiąc sześciuset internautów. Celem badania było poznanie opinii i zwyczajów mieszkańców małych miast związanych z handlem internetowym.
Okazało się, że 59% mieszkańców mniejszych ośrodków najchętniej dokonuje regularnych zakupów w sklepach stacjonarnych. 15% jest zwolennikami zaopatrywania się w potrzebne im produkty za pomocą e-commerce. W miastach posiadających populację mniejszą niż dwadzieścia tysięcy 52% regularnie kupuje za pośrednictwem sklepów internetowych. Z kolei w dużych miastach, których populacja przekracza ponad pół miliona tak samo deklaruje zaledwie 44%.
Różnica w popularności e-commerce w dużych i małych ośrodkach wynika z tego, że mieszkańcy dużych miast mają pod ręką dostęp do różnorodnego asortymentu produktów, które mogą kupić w sklepach stacjonarnych. Z kolei osoby zamieszkałe w niewielkich miasteczkach nie mają takiej możliwości i muszą posiłkować się handlem internetowym, jeżeli chcą wejść w posiadanie pożądanych produktów. Prawdopodobnie niezaspokojenie potrzeb tej grupy ludzi dotyczy głównie ubrań, elektroniki i elementów wyposażenia wnętrz. W ostatnich latach mieszkańcy mniejszych miast zaczęli się bogacić co zwiększyło ich potrzeby konsumpcyjne. Braki w sklepach stacjonarnych zostaną w przyszłości zastąpione przez sprzedaż wysyłkową.
Sprzedawcy internetowi nie zauważają potrzeb tej grupy konsumentów i nie próbują do nich dotrzeć ze swoją ofertą. Ludzie ci najlepiej reagują na duże obniżki cen, dzięki którym są w stanie wejść w posiadanie pożądanych przez siebie towarów bez poczucia winy związanego z uczuciem wydania zbyt dużej ilości pieniędzy.
Hugo Boss rośnie dzięki e-commerce
Niemiecka marka odzieży zanotowała w pierwszym kwartale 2018 roku wzrost sprzedaży wynoszący 5%. Duży wkład miał w to handel internetowy. Wzrósł on w tym czasie aż o 43%. Dobre wyniki spowodowane były otwarciem nowego sklepu internetowego oraz zdobyciem lepszej pozycji w wyszukiwarkach. Hugo Boss dokonał także innych inwestycji w e-commerce, których korzyści mają stać się widoczne w przeciągu kilku najbliższych miesięcy.
Przedsiębiorstwo zainwestowało w swój pierwszy showroom, który powstał na terenie Berlina. Kolejne miejsca tego typu mają zostać otwarte do końca bieżącego roku. Korporacja planuje zbudowanie placówek z showroomami na terenie wszystkich krajów, w których operuje. Hugo Bossowi marzy się świat, w którym wszystkie zakupy odbywają się online.
Prasówka powstaje dzięki:
Rzetelny Regulamin
Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.
Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.
Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.
FreshMail
Pon-Pt: 8:00-17:00
(+48) 12 617 60 10
pomoc@freshmail.pl
FreshMail to wszystko czego potrzebujesz aby wysyłać efektywne newslettery i mailingi. Intuicyjny system, piękne szablony, które łatwo dopasujesz do swoich potrzeb, rozbudowane raporty oraz wiele funkcjonalności, które pozwolą Ci łatwo i szybko tworzyć skuteczne kampanie email marketingowe. FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcję z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić – nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.
Agencja Marketing i Biznes
mail: michal@marketingibiznes.pl
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/kontakt/
Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.
GetResponse
Oferty biznesowe: sales@getresponse.com
Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com
Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.
Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.
INIS
INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.
Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.
W naszej ofercie znajdziesz:
• kampanie emailingowe i display
• email retargeting, video mailing, responsive email design
• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking
• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne
Zostaw komentarz