Pierwsza edycja konferencji eDelivery już za nami!

30.09.2016 AUTOR: Marta Komar

Ciekawe prelekcje, inspirujące case studies i duża dawka biznesowego networkingu – 27 września na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie odbyła się premierowa edycja konferencji eDelivery. W spotkaniu wzięło udział prawie 200 osób. edelivery-2016-1

Zarówno w ocenie organizatorów, ale przede wszystkim uczestników, konferencja zakończyła się dużym sukcesem i spełniła pokładane w niej oczekiwania. Aby uatrakcyjnić program, oprócz klasycznych wykładów, zdecydowano się zaprezentować cały szereg konkretnych przykładów i schematów działania, ilustrujących aktywności na rynku e-commerce. Z tego powodu aż połowa agendy spotkania została przygotowana w formie case studies. To właśnie merytoryczne wystąpienia ekspertów z branży, uzupełnione przedstawieniem gotowych rozwiązań wpływających na sprzedaż i budowanie lojalności klientów sprawiły, że wydarzenie okazało się nie tylko interesujące, ale i niezwykle użyteczne dla wszystkich związanych w jakikolwiek sposób z branżą e-commerce. Spora dawka teoretycznej wiedzy i cennej praktyki, z pewnością pozwoli im teraz skuteczniej rozwijać prowadzone biznesy. – Pierwsza edycja eDelivery pokazała, że tego typu konferencja jest w Polsce bardzo potrzebna. Frekwencja dopisała, do ostatnich chwil odbieraliśmy telefony z pytaniami o bilety. Wiele osób gratulowało nam profesjonalnej organizacji i programu, bardzo wysoko oceniając wystąpienia poszczególnych mówców. Chciałem w tym miejscu podziękować wszystkim, którzy zaangażowali się w ten projekt – zarówno od strony organizacyjnej, jak i prelegentom, za wysoki poziom merytoryczny przygotowanych przez nich prezentacji i wykładów. Szczególne podziękowania należą się też uczestnikom, którzy obdarzyli nas zaufaniem i zdecydowali się wziąć udział w tym spotkaniu. Prace nad konferencją zajęły nam pięć miesięcy, jednak z satysfakcją mogę powiedzieć że wysiłek się opłacił – powiedział Piotr Szymczak, Chief Sales & Marketing Officer w Grupie Furgonetka, która była organizatorem konferencji.

edelivery-2016-2-1

Program eDelivery został opracowany w taki sposób, aby przedstawić uczestnikom możliwie najpełniejszy obraz logistyki w e-commerce. Zróżnicowana agenda sprawiła, że w imprezie chętnie wzięli udział nie tylko logistycy, ale także właściciele e-sklepów, dyrektorzy marketingu i sprzedaży w firmach i korporacjach oraz wszyscy zainteresowani tematyką handlu elektronicznego. Podczas konferencji swoje prelekcje wygłosili wybitni specjaliści, od lat związani z tym rynkiem. Na scenie można było zobaczyć m.in. Joannę Kosman, Kierownika Marketingu Answear.com, Michała Czechowskiego, Dyrektora Generalnego Swipbox Polska, Rafała Chelińskiego, Kierownika e-commerce w Poczcie Polskiej, Rafała Brzoskę, Prezesa Integer.pl i twórcę InPost, Adama Tomczaka, Dyrektora Generalnego X-press Couriers, Pawła Paszkowskiego, Dyrektora bdsklep.pl, Wojciecha Latoszka, Właściciela sklepu z gadżetami 4Gift.pl, Pawła Fornalskiego, Dyrektora IAI-Shop.com, Macieja Woźniczko, Sales Managera w Zapakuj To, Piotra Bajraszewskiego, Project Managera w CDP.pl i wielu innych mówców. Spotkanie stało się także dobrą okazją do rozmów kuluarowych – wymiany doświadczeń i nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, w nieco mniej oficjalnej atmosferze. Całość poprowadził Sławomir Rajch, konferansjer, a przede wszystkim znany ze swojej charyzmy specjalista z zakresu e-commerce i logistyki.

edelivery-2016-4

Jak zapowiadają organizatorzy, eDelivery doczeka się kontynuacji w przyszłym roku.

www.edelivery2016.pl

 

Do góry!

Polecane artykuły

11.06.2019

Wiktor Mazur dołączył do zarządu ...

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail
 

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam