Ciekawe prelekcje, inspirujące case studies i duża dawka biznesowego networkingu – 27 września na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie odbyła się premierowa edycja konferencji eDelivery. W spotkaniu wzięło udział prawie 200 osób.
Zarówno w ocenie organizatorów, ale przede wszystkim uczestników, konferencja zakończyła się dużym sukcesem i spełniła pokładane w niej oczekiwania. Aby uatrakcyjnić program, oprócz klasycznych wykładów, zdecydowano się zaprezentować cały szereg konkretnych przykładów i schematów działania, ilustrujących aktywności na rynku e-commerce. Z tego powodu aż połowa agendy spotkania została przygotowana w formie case studies. To właśnie merytoryczne wystąpienia ekspertów z branży, uzupełnione przedstawieniem gotowych rozwiązań wpływających na sprzedaż i budowanie lojalności klientów sprawiły, że wydarzenie okazało się nie tylko interesujące, ale i niezwykle użyteczne dla wszystkich związanych w jakikolwiek sposób z branżą e-commerce. Spora dawka teoretycznej wiedzy i cennej praktyki, z pewnością pozwoli im teraz skuteczniej rozwijać prowadzone biznesy. – Pierwsza edycja eDelivery pokazała, że tego typu konferencja jest w Polsce bardzo potrzebna. Frekwencja dopisała, do ostatnich chwil odbieraliśmy telefony z pytaniami o bilety. Wiele osób gratulowało nam profesjonalnej organizacji i programu, bardzo wysoko oceniając wystąpienia poszczególnych mówców. Chciałem w tym miejscu podziękować wszystkim, którzy zaangażowali się w ten projekt – zarówno od strony organizacyjnej, jak i prelegentom, za wysoki poziom merytoryczny przygotowanych przez nich prezentacji i wykładów. Szczególne podziękowania należą się też uczestnikom, którzy obdarzyli nas zaufaniem i zdecydowali się wziąć udział w tym spotkaniu. Prace nad konferencją zajęły nam pięć miesięcy, jednak z satysfakcją mogę powiedzieć że wysiłek się opłacił – powiedział Piotr Szymczak, Chief Sales & Marketing Officer w Grupie Furgonetka, która była organizatorem konferencji.
Program eDelivery został opracowany w taki sposób, aby przedstawić uczestnikom możliwie najpełniejszy obraz logistyki w e-commerce. Zróżnicowana agenda sprawiła, że w imprezie chętnie wzięli udział nie tylko logistycy, ale także właściciele e-sklepów, dyrektorzy marketingu i sprzedaży w firmach i korporacjach oraz wszyscy zainteresowani tematyką handlu elektronicznego. Podczas konferencji swoje prelekcje wygłosili wybitni specjaliści, od lat związani z tym rynkiem. Na scenie można było zobaczyć m.in. Joannę Kosman, Kierownika Marketingu Answear.com, Michała Czechowskiego, Dyrektora Generalnego Swipbox Polska, Rafała Chelińskiego, Kierownika e-commerce w Poczcie Polskiej, Rafała Brzoskę, Prezesa Integer.pl i twórcę InPost, Adama Tomczaka, Dyrektora Generalnego X-press Couriers, Pawła Paszkowskiego, Dyrektora bdsklep.pl, Wojciecha Latoszka, Właściciela sklepu z gadżetami 4Gift.pl, Pawła Fornalskiego, Dyrektora IAI-Shop.com, Macieja Woźniczko, Sales Managera w Zapakuj To, Piotra Bajraszewskiego, Project Managera w CDP.pl i wielu innych mówców. Spotkanie stało się także dobrą okazją do rozmów kuluarowych – wymiany doświadczeń i nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, w nieco mniej oficjalnej atmosferze. Całość poprowadził Sławomir Rajch, konferansjer, a przede wszystkim znany ze swojej charyzmy specjalista z zakresu e-commerce i logistyki.
Jak zapowiadają organizatorzy, eDelivery doczeka się kontynuacji w przyszłym roku.
Zostaw komentarz