Konferencja eDelivery 2016, czyli wszystko na temat logistyki oraz obsługi klienta w e-handlu

19.05.2016 AUTOR: Marta Komar

27 września br. na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się konferencja eDelivery. Impreza ma na celu przybliżenie znaczenia logistyki w e-commerce oraz zagadnień z nią związanych. Skierowana jest nie tylko do osób związanych bezpośrednio z logistyką, ale również do wszystkich, zainteresowanych tym tematem.

Zgodnie z hasłem przewodnim, eDelivery to jedyna konferencja o logistyce przeznaczona nie tylko dla logistyków, ale także dla właścicieli e-sklepów, dyrektorów, m.in. marketingu i  sprzedaży, menedżerów oraz praktyków e-commerce. Prelegenci, w czasie swoich wystąpień będą starali się przedstawić różne podejścia do logistyki oraz ukazać, w jaki sposób podejmowane przez nich decyzje wpłynęły na sprzedaż w sklepie, lojalność klientów oraz ich zadowolenie z dokonanych transakcji. – Pokażemy konkretne przykłady wdrożeń, powiemy czym jest dropshipping, oraz opowiemy o najnowszych trendach i rozwiązaniach, które wpływają na sprzedaż Odpowiemy również na wiele nurtujących nas wszystkich pytań, m.in. czy darmowa dostawa to w dzisiejszych czasach warunek konieczny, czy obsługa zwrotów musi być trudna oraz jak zorganizować logistykę w modelu sprzedaży wielokanałowej – tłumaczy Piotr Szymczak, Chief Sales & Marketing Officer w Grupie Furgonetka, która jest organizatorem konferencji.

Istotnym jest fakt, że aż połowa agendy eDelivery została przygotowana w formie case studies. Ma to pozwolić uczestnikom na zapoznanie się z rzeczywistymi sytuacjami, dzięki którym najefektywniej można poznać różne modele strategii i przyjętych działań biznesowych. Chodzi o to, aby goście zdobyli jak najwięcej konkretnej wiedzy i wynieśli gotowe rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie prowadzonej przez nich sprzedaży. – Bywamy na wielu konferencjach branżowych. Doszliśmy do wniosku, że wciąż zbyt mało mówi się na nich o logistyce, a także rozwiązaniach, które wpływają na jakość obsługi klienta. Chcemy to zmienić, przedstawić ten temat w sposób ciekawy i przystępny. Tak, aby skorzystali na tym wszyscy – także osoby, które jeszcze nie do końca rozumieją, jakie korzyści przynoszą dobrze skonstruowane procesy związane z realizacją zamówień – dodaje Piotr Szymczak.

Do tej pory organizatorzy ujawnili nazwiska trzech mówców. To Rafał Cheliński, kierownik e-commerce w Poczcie Polskiej, który przybliży zmiany zachodzące na rynku dostaw i opowie o zagadnieniu click&collect, Wojciech Latoszek, właściciel sklepu z gadżetami 4Gift.pl. Opowie on o tym, czemu zdecydował się na rozwiązanie typu delivery automation, oraz jak wpłynęło to na czas realizacji zamówień i koszty związane z ich obsługą. Trzecim jest Paweł Fornalski z IAI Shop, który przybliży różnice w organizacji magazynu, który wysyła 200 i 2000 paczek. Konferencję poprowadzi Sławomir Rajch, konferansjer, a przede wszystkim znany ze swojej charyzmy specjalista z zakresu e-commerce i logistyki.

Udział w eDelivery2016 jest płatny. Dla osób, które zgłoszą się do końca maja przygotowano cenę promocyjną – 249 zł (z VAT). Do 31 sierpnia trzeba będzie zapłacić 369 zł (z VAT), po tym terminie – 489 zł (z VAT). Liczba biletów jest ograniczona.

[wpautbox authorid=”74″ hide=”latest_tab”]

Do góry!

Polecane artykuły

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail