Marketing i Biznes Content marketing Linkhouse, czyli wygodny link building

Linkhouse, czyli wygodny link building

Linkhouse, czyli wygodny link building

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Link building to jeden z nieodłącznych elementów procesu pozycjonowania – pozyskiwanie wartościowych odnośników jest jednym ze sposobów na podniesienie pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. By jednak zdobywanie linków zewnętrznych było skuteczne, warto skorzystać w tej kwestii ze wsparcia profesjonalistów. Podpowiadamy, dlaczego warto podjąć współpracę z platformą link buildingu Linkhouse.

Na czym polega link building?

Na samym początku warto wyjaśnić, czym właściwie jest link building. To jeden z podstawowych procesów składających się na strategię pozycjonowania serwisu internetowego. Link building polega na pozyskiwaniu linków zewnętrznych, czyli pochodzących z innych witryn i kierujących do pozycjonowanej strony. Umieszczanie odnośników w innych serwisach to świetny sposób na zwiększenie wiarygodności serwisu w oczach Google, a w efekcie poprawę jego widoczności i pozycji zajmowanych w wynikach wyszukiwania.

Rodzaje linków w link buildingu

W procesie link buildingu możemy spotkać się z różnymi rodzajami odnośników. Dzielą się one między innymi ze względu na ich umiejscowienie oraz oznaczone atrybuty. Poniżej przedstawiamy krótką charakterystykę poszczególnych typów linków.

Podział linków ze względu na kierowanie

Linki można podzielić między innymi ze względu na ich umiejscowienie. Biorąc pod uwagę to kryterium, wyróżnia się:

  • linki zewnętrzne – przenoszą użytkownika do innej witryny. Są jednym z ważniejszych czynników rankingowych Google;
  • linki wewnętrzne – umieszczone w obrębie jednego serwisu. Ułatwiają poruszanie się po stronie, pozwalają na kształtowanie ścieżki użytkownika, a ponadto wspierają indeksowanie witryny przez roboty wyszukiwarki.

Podział linków ze względu na atrybuty

Linki mogą różnić się także ze względu na atrybuty, jakimi zostały oznaczone. Zadaniem atrybutów jest wysyłanie robotom Google komunikatów dotyczących tego, jak powinien być traktowany dany odnośnik. Można wymienić następujące rodzaje atrybutów linków:

  • follow – sprawiają, że wyszukiwarka postrzega dany link jako źródło wartościowych informacji,
  • nofollow – są przeciwieństwem linków follow, ale mogą być traktowane pozytywnie przez algorytmy,
  • sponsored – stosowane dla linków sponsorowanych, które prowadzą do reklam czy artykułów sponsorowanych,
  • UGC (User Generated Content) – odnoszą się do treści generowanych przez użytkowników, na przykład w komentarzach czy na blogach lub forach internetowych.

Link building i korzyści z nim związane

Link building jest istotnym elementem skutecznego pozycjonowania – pozyskiwanie linków zewnętrznych jako część strategii marketingowej może przynieść firmie wiele korzyści. Jakie są największe zalety link buildingu? Można do nich zaliczyć między innymi:

  • podniesienie autorytetu domeny i poprawę pozycji witryny w wynikach wyszukiwania;
  • zwiększenie widoczności serwisu – serwis wyświetla się na większą liczbę słów kluczowych w organicznych wynikach wyszukiwania;
  • zwiększenie ruchu na stronie – zdobywanie wysokiej jakości odnośników może być sposobem na dotarcie do nowych użytkowników, a w efekcie przyczynić się do wzrostu ruchu w witrynie;
  • poprawę rozpoznawalności marki na tle konkurencji – link umieszczony w odpowiednim miejscu może zwiększyć rozpoznawalność firmy wśród potencjalnych klientów;
  • długotrwałe efekty – pozyskiwanie wartościowych linków skutecznie wspiera proces pozycjonowania, przynosząc długofalowe korzyści w postaci regularnego napływu nowych użytkowników.

Sposoby na pozyskiwanie linków zewnętrznych

Jeśli chcesz włączyć link building do strategii marketingowej Twojej firmy, na pewno zastanawiasz się, jak zdobywać wartościowe linki. Można je pozyskiwać z wielu źródeł, a jedną z bardziej efektywnych i popularnych metod na zwiększenie widoczności serwisu są wpisy sponsorowane. Są to artykuły z linkiem w treści, umieszczane odpłatnie w witrynie wydawcy. Dzięki artykułom sponsorowanym możesz skutecznie poprawić pozycję swojej witryny w wynikach wyszukiwania.

Wygodny link building od Linkhouse

Zależy Ci na skutecznej strategii SEO i chcesz pozyskać wartościowe linki? Skorzystaj z pomocy Linkhouse! Jak to działa? Wydawcy zamieszczają na platformie propozycje publikacji na swoich stronach, a reklamodawcy mają możliwość zamawiania wybranych ofert i zakupu artykułów sponsorowanych. Z usług Linkhouse mogą więc korzystać zarówno osoby zainteresowane pozycjonowaniem określonej strony, jak i zwiększeniem przychodów z prowadzenia własnego serwisu.

Współpraca z Linkhouse – dlaczego warto?

Zadajesz sobie pytanie, czy zamawianie artykułów sponsorowanych w Linkhouse jest dobrym pomysłem? Odpowiedź brzmi: tak, jeśli zależy Ci na skutecznym link buildingu! Oto kilka powodów, dla których warto podjąć współpracę z Linkhouse:

  • możliwość skorzystania z największej bazy polskich i zagranicznych portali – stale aktualizowana baza pozwoli Ci znaleźć stronę, która będzie idealnie dopasowana do Twojego budżetu i oczekiwań;
  • baza portali lokalnych – doskonała propozycja dla każdego przedsiębiorcy, który chce wypromować swoją firmę na rynku lokalnym;
  • kompleksowe wsparcie strategii SEO – w ofercie Linkhouse, oprócz artykułów sponsorowanych, znajdziesz między innymi relinkowanie czy zaplecza SEO;
  • regularnie aktualizowane parametry SEO – dzięki nim wybór miejsc do pozyskiwania linków staje się znacznie łatwiejszy;
  • opcja filtrowania ofert – dzięki niej możesz dobrać ofertę perfekcyjnie dopasowaną do swoich wymagań;
  • możliwość dodawania linków do istniejących artykułów – to ciekawa strategia link buildingu, która pozwoli Ci zaoszczędzić czas i pieniądze;
  • szybkie i skuteczne relinkowanie – za pośrednictwem platformy można wyszukać i przeanalizować profil linków konkurencji, których nie posiadasz na swojej stronie;
  • integracja z Pixabay, Pexels i Unsplash – dzięki integracji z bankami zdjęć możesz łatwo i szybko znaleźć ilustrację, która będzie pasowała do konkretnego artykułu.

Linkhouse pozwala błyskawicznie opublikować artykuł na jednej z kilkudziesięciu tysięcy stron. Jeżeli jednak nie chcesz tracić czasu lub wydawać pieniędzy na napisanie artykułu, możesz zamówić dodawanie linków w istniejących tekstach. Do tego dochodzą skuteczne kampanie bannerowe oraz możliwość korzystania z linków reklamowych. 

Platforma Linkhouse – jakie moduły i funkcje oferuje?

Założyłeś konto w Linkhouse? W takim razie powinieneś zapoznać się z modułami i funkcjami, które oferuje platforma, przeznaczonymi zarówno dla reklamodawców, jak i wydawców.

Funkcje dla reklamodawców

Jesteś reklamodawcą i chcesz zamówić artykuły sponsorowane, linki reklamowe lub linki w istniejących już artykułach? Platforma Linkhouse przygotowała dla Ciebie szereg przydatnych funkcjonalności, takich jak:

  • możliwość szczegółowego filtrowania ofert, dzięki któremu możesz wybrać strony idealnie dopasowane do Twoich potrzeb;
  • moduły umożliwiające prosty i szybki zakup poszczególnych produktów. W platformie znajdują się takie moduły jak Produkty, Giełda Domen, Giełda Stron, Relinkowanie oraz Linki Tematyczne;
  • moduły ułatwiające organizację pracy na platformie. Możesz korzystać z zakładek Zlecenia, Projekty oraz Biblioteka Tekstów.

Funkcje dla wydawców

Linkhouse oferuje przydatne funkcje nie tylko dla reklamodawców, ale także dla wydawców. W panelu platformy znajdziesz takie zakładki jak: Zlecenia, Moje strony, Moje domeny, Opcja sprzedaży strony czy Lista stron na sprzedaż. Dostępne funkcjonalności pozwalają na wygodne zgłaszanie witryn i zarządzanie ofertami.

Tym, co wyróżnia ofertę Linkhouse na tle konkurencji, jest brak jakichkolwiek opłat przy wystawianiu ofert czy sprzedaży usług. Darmowa jest również sama rejestracja, dzięki której każdy wydawca ma możliwość nielimitowanego zamieszczania ofert. Pozwala to uzyskać dodatkowe źródło dochodów ze sprzedaży banerów, domen, artykułów sponsorowanych i linków. Jeżeli chodzi o ceny, Linkhouse w żaden sposób nie ingeruje w ustalane stawki ani niczego nie narzuca swoim klientom. Można więc dowolnie ustalić ceny w zależności od tego, ile chce się zarobić na swoich stronach.

Nie ma znaczenia, czy ktoś prowadzi niewielkiego bloga, rozbudowane forum, popularny serwis informacyjny czy stronę, na której poruszane są z tematy z wielu różnych dziedzin. Każdą stronę można błyskawicznie dodać do bazy bez potrzeby przechodzenia skomplikowanej weryfikacji.

Nawet jeżeli w międzyczasie wydawca straci zapał do dalszego rozwijania posiadanych stron, może je w dowolnym momencie wystawić na sprzedaż bezpośrednio z panelu. Giełda Stron to idealne rozwiązanie dla osób, które są właścicielami serwisów internetowych, ale nie mają czasu lub środków na to, aby je dalej rozwijać. W takim przypadku warto jak najszybciej pomyśleć o sprzedaży serwisu, ponieważ popularne strony z realnym ruchem i wartościowymi treściami mogą uzyskać wyższe ceny niż zaniedbane portale.

Wynagrodzenia wypłacane za sprzedaż linków, artykułów i innych usług realizowane są w ramach transakcji escrow, co gwarantuje bezpieczne i szybkie wypłaty. Warto również wspomnieć o tym, że Linkhouse zapewnia dostęp do ogromnej bazy reklamodawców z kraju i zagranicy. Jeżeli natomiast zgłosi się klient zainteresowany zakupem linków lub treści niezgodnych z profilem strony, to właściciel ma możliwość ich odrzucenia.

Dodatkowym udogodnieniem jest to, że wszystkie przydatne narzędzia, filtry oraz moduł rozliczeń zostały udostępnione w ramach jednej platformy. Nie trzeba więc rejestrować się w kilku miejscach i zapamiętywać wielu różnych haseł.

Link building z wykorzystaniem AI

Oprócz wspomnianych modułów i funkcji, Linkhouse zapewnia również możliwość prowadzenia działań z zakresu link buildingu z wykorzystaniem systemu sztucznej inteligencji. Chodzi o narzędzie Link Planner, którego używanie wiąże się z kilkoma istotnymi korzyściami:

  • gwarancja optymalnego wykorzystania budżetu przeznaczonego na link building,
  • ogromna oszczędność czasu, jaki trzeba przeznaczyć na przygotowanie nowej kampanii,
  • szybkie wyszukanie portali, na których zamieszczenie linków przyniesie największe korzyści.

Każdy zarejestrowany użytkownik może nieodpłatnie przetestować narzędzie dzięki darmowym kredytom przyznawanym na start. Warto więc samemu wypróbować możliwości tego nowoczesnego narzędzia, szczególnie że jest to świetne rozwiązanie, z którego na co dzień korzystają zarówno doświadczeni specjaliści SEO, jak i osoby początkujące, które chcą samodzielnie prowadzić działania link buildingowe. System sztucznej inteligencji, który tak naprawdę wykonuje za użytkownika zdecydowaną większość pracy, sprawia, że każdy może osiągnąć doskonałe efekty nawet przy niewielkim budżecie.

Użytkownicy, którzy mieli okazję korzystać z Link Plannera, potwierdzają, że wystarczy poświęcić zaledwie jedną minutę, aby można było przygotować plan kampanii i to niezależnie od tego, czy ktoś ma doświadczenie w link buildingu. Oprócz wspomnianych kredytów na start pozwalających na samodzielne przetestowanie narzędzia, każdy użytkownik otrzymuje dodatkowe darmowe kredyty za każde wydane 1000 PLN netto.

Na stronie Linkhouse dostępny jest webinar w języku polskim, który świetnie pokazuje możliwości Link Plannera. Można tu również zapoznać się z przykładowymi case studies potwierdzającymi wysoką skuteczność narzędzia.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl