Marketing i Biznes Biznes Rusza Influ.pl – platforma na której zmonetyzujesz wszystkie swoje media

Rusza Influ.pl – platforma na której zmonetyzujesz wszystkie swoje media

Rusza Influ.pl – platforma na której zmonetyzujesz wszystkie swoje media

Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i weź udział w najbardziej przedsiębiorczej konferencji w Polsce, Founders Mind 🧠

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Influ.pl to pierwsza w Polsce platforma oferująca tak szerokie możliwości dystrybucji treści reklamowych. Baza wydawców obejmuje w tej chwili portale, blogi, fora internetowe, fanpage i grupy na Facebooku, kanały YouTube, a także konta użytkowników Instagram. W najbliższych planach twórców jest dodanie także wydawców z takich portali społecznościowych jak Twitter, LinkedIn, Snapchat, Vine czy Twitch.

„Przed uruchomieniem sprzedaży, stało przed nami trudne zadanie zachęcenia wydawców do dodania swoich ofert na stronie, które nie daje im jeszcze możliwości zarabiania. Mimo tego udało nam się osiągnąć dobre wyniki – baza Influ to dziś m.in. ponad 1000 stron, profile instagramowiczów, którzy łącznie posiadają ponad 5 mln obserwujących i kanały YouTube z prawie 4 mln subskrybentów. Teraz, gdy usługa jest w pełni funkcjonalna przewidujemy szybki rozwój bazy ofert” – mówi Michał Chlewiński z Influ.pl

Co można kupić/sprzedać przez Influ?

W tej chwili produkty z dwóch podstawowych grup. Pierwsza z nich, to publikacje na każdego rodzaju stronach internetowych – portalach, forach, blogach – publikacje artykułów sponsorowanych, bannerów, dodanie linków w już istniejących artykułach oraz innych miejscach stron. Druga to publikacje w największych mediach społecznościowych.

Takie podejście jest atrakcyjne przede wszystkim dla popularnych blogerów, którzy teraz w jednym miejscu i z jednego konta mogą monetyzować zarówno swojego bloga jak i kanały w mediach społecznościowych.

Influencer marketing nie tylko dla największychjestes-influencerem-red

Wykorzystanie w kampaniach reklamowych influencerów nadal kojarzone jest z nazwiskami z pierwszych stron gazet i dużymi budżetami. Mimo, że w bazie Influ można już znaleźć twarze znane np. z kinowych ekranów, firma kładzie nacisk na umożliwienie wykorzystania influencer marketingu również markom z mniejszymi budżetami poprzez zakup publikacji u wydawców o mniejszych zasięgach, ale nierzadko posiadających lepiej stargetowanych i bardziej zaangażowanych fanów.

Rejestracji można dokonać pod adresem http://influ.pl/.

*tyle średnio zajmuje rejestracja i dodanie swoich ofert do Influ – teraz już wiesz co zrobić przy następnej kawie 🙂

Czytaj również:

Jak sprzedawać młodym ludziom? 6 faktów o Millenialsach

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl