Podsumowanie tygodnia 10.10-16.10.2016

17.10.2016 AUTOR: Marta Bąk-Kamińska

Cześć,

Nadszedł czas na kolejne podsumowanie tygodnia.

Jak zwykle zacznijmy od contentu – tydzień zaczęliśmy od budowania relacji poprzez event marketing. Jeśli chcesz zgłębić to zagadnienie to zapraszam Cię na tę stronę. We wtorek na portalu pojawił się artykuł na temat zwiększenia sprzedaży w e-sklepie poprzez omnichannel. Jeśli pominąłeś tych 6 wskazówek to zachęcam Cię do ich zobaczenia pod tym linkiem. Marta natomiast napisała parę słów na temat marketingu nieruchomości (klik). A ja, tradycyjnie we wtorek wybrałam kilka najciekawszych cytatów z Marketing&Biznes. Tym razem z lutowego wydania. Cytaty możesz znaleźć tutaj.

Kolejnego dnia opublikowaliśmy ekskluzywny wywiad z Barbarą Stawarz – pierwsza rozmowa po jej powrocie z blisko rocznej wyprawie. Z rozmowy dowiesz się jak Basia definiuję osobę sukcesu oraz jakie ma plany na najbliższy czas. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś zachęcam Cię do przeczytania tego wywiadu.

W czwartek udowadnialiśmy, że nie ma rzeczy niemożliwych. Opublikowaliśmy artykuł na temat content marketingu w trudnych branżach. Jeżeli jesteś osobą, która jest przekonana, że nie da się robić dobrego contentu dla branży związanej z militariami czy pogrzebami to gorąco Cię zachęcam do przeczytania tego.

Na sam koniec tygodnia bardzo przyjemny temat personal branding. Ania dała 5 rad jak skutecznie zdefiniować to, co Cię wyróżnia. Zerknij proszę na tą stronę.

Zobaczmy jak MiB się zmienił liczbowo:

W chwili pisania tego artykułu na Facebooku mamy 2706 polubień,  w zeszłym tygodniu było 2682 (doszły 24 lajki), grupa marketing i biznes to już 924 osoby (przybyło 19 osób), praca marketing to 332 członków (doszło 31 członków).

Na twitterze mamy 153 osoby, czyli przybyło nas tutaj 11 obserwatorów.

Na linkedinie natomiast przybyły 4 osoby i jest nas 49.

I spójrzmy jak wygląda raport z monitoringu Internetu za ostatni tydzień.

Na początku – ile mówiono?

ile-mowiono

Jak o nas mówiono?

jak-mowiono

I gdzie prowadzono dyskusje?

gdzie-prowadzono-dyskusje

Jak widać u nas głównym medium jest Facebook, zaraz po nim Twitter.

To tyle u nas. Jestem ciekawa co u Ciebie? Napisz do mnie.

Czytaj również:

https://marketingibiznes.pl/marketing/podsumowanie-tygodnia-03-10-09-10-2016

Niezbędne analizy do przygotowania strategii pozyskiwania klientów

Wywiad z Arturem Smolickim – newCreative.pl

 

Do góry!

Polecane artykuły

04.12.2019

Pakiety Kurierskie dla ...

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam