Serwus!
Jak zwykle w poniedziałki wracam do Was z podsumowaniem tygodnia. Zacznijmy od contentu. W minionym tygodniu ukazało się kilka arcyciekawych wywiadów, szczególnie polecam Wam dwa:
Z Pawłem Paszkowskim z BdSklepu, który możecie przeczytać tutaj oraz z Pawłem Fornalskim z IAI S.A, który można zobaczyć pod tym linkiem. Oczywiście zachęcam Was do czytania pozostałych wywiadów z Marcinem Majznerem, Michałem Barczakiem, czy też z Piotrem Peszko.
W tym tygodniu dowiedzieliśmy się również jak promować trudne branże w social media, o paczkomatach, które zdobywają rynek e-commerce, z „czym się je” rynek e-commerce na Słowacji.
W tak zwanym między czasie pojawiła się również infografika marketing miejsc w mediach społecznościowych wraz z praktycznymi poradami oraz opiniami ekspertów, a także druga – technologie i narzędzia digital a efektywność.
We wtorek zaprosiliśmy Was na cykl bezpłatnych webinarów.
Wybrałam również dla Was najciekawsze cytaty z wrześniowego numeru Marketing&Biznes – znajdziesz je tutaj. Oczywiście, jeśli masz inne, swoje ulubione cytaty, zachęcam Cię do dzielenia się nimi w komentarzu. 🙂
Zajmijmy się teraz liczbami:
Na Facebooku Marketing&Biznes jest nas 2538, co oznacza 28-mio osobowy progres w stosunku do ubiegłego tygodnia. Grupa Marketing i Biznes liczy sobie 787 członków (ubiegły tydzień 766, zatem przybyło nas 21 osób). Na twitterze obserwuje nas 123 osób, co oznacza, że dotarło do nas 4 obserwujących. Na linkedinie tradycyjnie jest nas 40 osób :). W tamtym tygodniu poinformowałam Was o nowej grupie praca w marketingu, na dzień dzisiejszy w tej grupie jest 171 członków.
Spójrzmy na raport z monitoringu internetowego:
No i gdzie głównie dyskutowano?
Jak zwykle zachęcam Cię do rozmowy ze mną na Facebooku lub na biuro@marketingibiznes.pl
Czytaj również:
https://marketingibiznes.pl/biznes/podsumowanie-tygodnia-29-08-4-09#
https://marketingibiznes.pl/e-commerce/wywiad-z-pawlem-fornalskim-iai-s-a-nie-mam-ambicji-byc-szefem-wszystkich-szefow-w-100-spolkach
https://marketingibiznes.pl/e-commerce/naszym-celem-jest-2-krotny-wzrost-i-obroty-roczne-przekraczajace-100-mln-zlotych
Zostaw komentarz