Podsumowanie tygodnia 05.09-11.09

12.09.2016 AUTOR: Marta Bąk

Serwus!

Jak zwykle w poniedziałki wracam do Was z podsumowaniem tygodnia. Zacznijmy od contentu. W minionym tygodniu ukazało się kilka arcyciekawych wywiadów, szczególnie polecam Wam dwa:

Z Pawłem Paszkowskim z BdSklepu, który możecie przeczytać tutaj oraz z Pawłem Fornalskim z IAI S.A, który można zobaczyć pod tym linkiem. Oczywiście zachęcam Was do czytania pozostałych wywiadów z Marcinem Majznerem, Michałem Barczakiem, czy też z Piotrem Peszko.

W tym tygodniu dowiedzieliśmy się również jak promować trudne branże w social media, o paczkomatach, które zdobywają rynek e-commerce, z „czym się je” rynek e-commerce na Słowacji.

W tak zwanym między czasie pojawiła się również infografika marketing miejsc w mediach społecznościowych  wraz z praktycznymi poradami oraz opiniami ekspertów, a także druga – technologie i narzędzia digital a efektywność.

We wtorek zaprosiliśmy Was na cykl bezpłatnych webinarów. A szczegóły projektu możecie poznać na tej stronie.

Wybrałam również dla Was najciekawsze cytaty z wrześniowego numeru Marketing&Biznes – znajdziesz je tutaj. Oczywiście, jeśli masz inne, swoje ulubione cytaty, zachęcam Cię do dzielenia się nimi w komentarzu. 🙂

Zajmijmy się teraz liczbami:

Na Facebooku Marketing&Biznes jest nas 2538, co oznacza 28-mio osobowy progres w stosunku do ubiegłego tygodnia. Grupa Marketing i Biznes liczy sobie 787 członków (ubiegły tydzień 766, zatem przybyło nas 21 osób). Na twitterze obserwuje nas 123 osób, co oznacza, że dotarło do nas 4 obserwujących. Na linkedinie tradycyjnie jest nas 40 osób :). W tamtym tygodniu poinformowałam Was o nowej grupie praca w marketingu, na dzień dzisiejszy w tej grupie jest 171 członków.

Spójrzmy na raport z monitoringu internetowego:

ilosc-wzmianek

No i gdzie głównie dyskutowano?

gdzie-prowadzono-dyskusje

Jak zwykle zachęcam Cię do rozmowy ze mną na Facebooku lub na biuro@marketingibiznes.pl

 

Czytaj również:

https://marketingibiznes.pl/biznes/podsumowanie-tygodnia-29-08-4-09#

Wywiad z Pawłem Fornalskim (IAI S.A) – nie mam ambicji być szefem wszystkich szefów w 100 spółkach

Naszym celem jest 2-krotny wzrost i obroty roczne przekraczające 100 mln złotych

Do góry!

Polecane artykuły

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail