Najciekawsze cytaty Marketing & Biznes czerwiec 2015

09.08.2016 AUTOR: Marta Bąk

Media społecznościowe są podstawą komunikacji z klientami, jeśli dana organizacja ma młodych klientów lub są oni dla niej ważną potencjalną grupą docelową. Mają też duże znaczenie dla tych firm, których klienci są aktywni Internecie – firm takich jak: banki, operatorzy telekomunikacyjni czy producenci elektroniki użytkowej lub sklepy internetowe.

Anna Miotk, czerwiec 2015

Nie wiem, czy media społecznościowe są w stanie przekonać do zakupów w sieci te osoby, które mają tego rodzaju bariery jak lęk przed nieuczciwymi sprzedawcami, uszkodzenie artykułu lub problemy z reklamacją. Na pewno nie dotrzemy przez nie też łatwo do starszych grup internautów, bo tych w sieci jest mało.

Anna Miotk, czerwiec 2015

O sprzedaży decyduje zaś nie tylko świetny PR, a wiele innych czynników – niższe ceny produktów konkurencyjnych, sytuacja na rynku, obsługa klienta firmy, oferowany produkt. Jestem sobie w stanie wyobrazić firmy, które prowadzą świetne działania PR-owe, ale ich produkt nie spełnia oczekiwań użytkowników, obsługa klienta jest na niskim poziomie, lub też są źle zarządzane.

Anna Miotk, czerwiec 2015

Tak, nic nie przychodzi łatwo, manna z nieba nie spada. Im więcej pracy włożymy w dany projekt tym lepiej smakuje sukces. Całe nasze życie to droga pod górę, nie możemy się załamywać niepowodzeniami i napotkanymi problemami, ponieważ są one wpisane w nasze życie i właśnie po to są, aby je pokonywać, przezwyciężać.

Elżbieta Karnaś, czerwiec 2015

Social media to poukładany chaos komunikacyjny, w którym łatwo jest się zgubić. Większość informacji w nim zawartych zupełnie nas nie interesuje. Właśnie dlatego prawdziwym wyzwaniem dla marketerów jest umiejętność zarządzania komunikatem implementowanym w sieć. Skuteczne, a przede wszystkim efektywne działanie w mediach społecznościowych wymaga dobrze przygotowanej strategii i planu działania. Nawet jeśli posiadamy tak górnolotny cel jak stworzenie viralu, niezwykle rzadko jest on efektem spontanicznej i niezaplanowanej kreacji.

Michał Rusek, czerwiec 2015

Social media oferują nieskończenie wiele możliwości. Osoby, które nie potrafią sprawnie określić tego, czego oczekują oraz stworzyć przemyślanej strategii, mogłyby stwierdzić, że nawet zbyt wiele. To dlatego solidnym fundamentem wyjściowym jest brief reklamowy, określający szczegółowe elementy kampanii, a przede wszystkim target. Na jego podstawie wiemy, do której grupy docelowej chcemy dotrzeć z naszym komunikatem. Docierając bezpośrednio do wybranego odbiorcy, w znacznie obniżamy koszty reklamowe, przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności.

Michał Rusek, czerwiec 2015

Zaangażowanie to wartość, silna emocja, a za wartości się nie płaci. Wartość taka jak zaangażowanie to iskra, która każdego dnia, jeśli jest, motywuje nas do działania. Nie powinno się myśleć tylko o rezultatach, o celu; należy myśleć o przyczynie. Jeśli czujemy się zaangażowani, to sami będziemy działać – a w rezultacie pieniądze również się pojawią.

Patryk Góralowski, czerwiec 2015

Badania mówią, że jeśli sklep szybko rozwiąże sprawę klienta, to w siedemdziesięciu procentach przypadków on do niego wróci. Nasz projekt pozwala rozwiązać problem zanim klient go w ogóle zauważy, a przede wszystkim umożliwia obsłudze zadbanie o realizację zamówienia do samego końca.

Piotr Szymczak, czerwiec 2015

Skoncentrujcie się na zdobyciu wiedzy, której najbardziej potrzebujecie. Unikajcie nawet najciekawszych tematów, jeżeli nie wnoszą realnej wartości do Waszego życia zawodowego.

Jacek Lipski, czerwiec 2015

Strategia marki jest jak wybór właściwej drogi i stosowanie się do znaków stojących na każdym skrzyżowaniu, bez nich zarządzanie marką to często droga donikąd. Nie chcesz się zgubić? Zastanów się, gdzie twoja marka znajduje się teraz, rozrysuj dla niej mapę rozwoju zawierającą przystanki na realizację konkretnych celów i w drogę!

Szymon Laszewicz, czerwiec 2016

Lubię robić rzeczy kontrowersyjne i czasami „jechać po bandzie”, niemniej staram się nie przekraczać bariery dobrego smaku. Co do opinii i dezaprobaty – raczej mnie to nie obchodzi – dla mnie liczy się, że jestem w zgodzie z samym sobą i robię to, co lubię.

Marcin Majzner, czerwiec 2015

Regulamin to podstawa, bo jego treść kształtuje relacje między sprzedawcą a klientem. Regulamin to również istotny element wypełnienia przez sprzedawcę obowiązków informacyjnych nakładanych na niego przez ustawę o prawach konsumenta.

Wojciech Wawrzak, czerwiec 2015

Spora część sprzedawców przekonana jest, że jeśli wykorzystuje dane tylko do realizacji zamówienia, to ochrona danych osobowych ich nie dotyczy. To błędne przekonanie. Zbieranie danych nawet tylko w celu realizacji zamówienia związane jest z koniecznością zapewniania ich ochrony zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Tutaj ujawnia się również drugie błędne przekonanie sprzedawców, którzy sądzą, że samo zebranie zgody na przetwarzanie danych załatwia sprawę. Otóż samo zebranie zgody, jest tylko początkiem całej procedury.

Wojciech Wawrzak, czerwiec 2015

Czytaj również:

Najciekawsze cytaty z magazynu Marketing & Biznes – maj 2015

Najciekawsze cytaty z magazynu Marketing & Biznes kwiecień 2015

 

Do góry!

Polecane artykuły

13.09.2019

AMA: Aplikacje Google bez tajemnic, czyli wszystko co musisz wiedzieć o pracy ...

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam