Marketing i Biznes Biznes Mateusz Kurleto: Wytworzyliśmy sobie w Neoteric silną markę lokalnie i pracownicy sami do nas przychodzą

Mateusz Kurleto: Wytworzyliśmy sobie w Neoteric silną markę lokalnie i pracownicy sami do nas przychodzą

Mateusz Kurleto to seryjny przedsiębiorca i CEO Neoteric - software house'u, który pracował dla Banku Światowego, Boeinga czy Nestle. Większość klientów Neoteric pochodzi z zagranicy, przede wszystkim z rynku amerykańskiego. Kurleto opowiada o kulturze organizacyjnej Neoteric, dlaczego stawia na pracę zdalną i jak na przestrzeni lat zmieniła się rzeczywistość startupów w Polsce.

Mateusz Kurleto: Wytworzyliśmy sobie w Neoteric silną markę lokalnie i pracownicy sami do nas przychodzą

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Od redakcji: Mateusz Kurleto będzie prelegentem podczas czerwcowej konferencji Founders Mind. Agendę wydarzenia można sprawdzić tutaj.

Wywiad z Mateuszem Kurleto – CEO Neoteric

Neoteric to software house wywodzący się z Gdańska, który został założony przez Mateusza Kurleto w 2005 r. Obecnie firma zatrudnia ponad 100 osób, a sam zespół jest środowiskiem międzynarodowym. Software house współpracował z największymi markami na świecie, m.in. Bankiem Światowym, Boeingiem czy Nestle. Neoteric przez 16 lat przeszło długą drogę. Z firmy outscourcingowej przerodziło się w partnera technologicznego, który miał okazję pracować przy 50 projektach na pięciu różnych kontynentach, rozwijając dodatkowo własne startupy. 

Mogą Cię zainteresować

To wytworzyło specyficzną kulturę organizacyjną. Mateusz Kurleto stawia na pracę zdalną, cyfrowy nomadyzm i programistów-milenialsów czy z pokolenia Z. Uważa, że pracownik rozwija się najlepiej, kiedy pozwala mu się dowieźć efekt jego własnymi metodami. W rozmowie z nami Mateusz Kurleto zdradza m.in. jak od wewnątrz wygląda Neoteric i co sądzi o scenie startupowej w Polsce. 

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl