InternetBeta dzień pierwszy
Już od pierwszego dnia na scenie InternetBeta zrobi się naprawdę gorąco. Po pierwsze na czas konferencji zapowiada się ładna pogoda, a po drugie prelegenci, którzy wystąpią w Kielnarowej będą mieli do przekazania hot newsy z branży.
W środę wystąpi Kinga Edwards, która opowie o dobrych praktykach marketingu SaaS, IT i B2B oraz o tym, jak wybić się na konkurencyjnym rynku i wyjść poza Polskę. Będzie też Paweł Sala, który na betowej scenie wygłosi prelekcję pt. „6 zasad, o których warto pamiętać”.
Paweł Loedl – Chief Strategy Officer w VMLY&R, największym europejskim oddziale sieciowej agencji reklamowej VMLY&R z holdingu WPP opowie o tym, dlaczego złe reklamy są naprawdę dobre, a Kacper Zdunek – właściciel agencji Clickinstory specjalizującej się w Influencer Marketingu i targetowaniu e-samplingu, zdradzi kilka pomysłów na to, jak efektywnie wykorzystać influencerów do zwiększenia sprzedaży.
Po co w biznesie i marketingu zrównoważony rozwój? Tego dowiesz się w czwartek na InternetBeta!
W czwartek, na scenie Bety możemy spodziewać się kolejnych fajerwerków. O te zadba na przykład Marcin Majzner, który zaprezentuje przemówienie pt. „Sprzedaż Live – 1 osoba… 24 godziny… 2 MILIARDY dolarów”. W drugi dzień na konferencji InternetBeta pojawi się też Szymon Janiak – Dyrektor Zarządzający Czysta3.VC. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Wrocławskim oraz w Wyższej Szkole Bankowej powie nam „Czy warto sięgać po $$$ od Venture Capital”. Kolejnym ważnym wystąpieniem do zaliczenia w czwartek na InternetBeta jest przemówienie Marty Michałowskiej – Head of Sustainable Growth w Nieagencja pt. “Po co w biznesie i marketingu zrównoważony rozwój? O realnej potrzebie działania, a nie o greenwashingu – panel dyskusyjny – partner merytoryczny: Nieagencja”.
Chief Evangelist w Brand24 – Mikołaj Winkiel odpowie na ważne pytanie: “Kiedy warto słuchać klientów? – rzecz o feedbacku niezamówionym”. Krzysztof Rzeszutek z B2Wed.com podzieli się swoim sukcem, który osiągnął przy okazji pandemii czyli – „0 – 60k MRR w 6 miesięcy z wykorzystaniem zasobów „zwolnionych” przez COV-19.
Ostatni dzień InternetBeta z wielkim przytupem
W piątek podczas InternetBety już od początku będzie baaardzo ciekawie! O 10.15 wystąpi Bartosz Ferenc, CEO Agencja.com, seryjny przedsiębiorca i ekspert w dziedzinie e-commerce oraz reklamy internetowej. Opowie o tym, jak reagować i radzić sobie w obliczu gwałtownych zmian zarówno w biznesie jak i życiu codziennym. W ostatni dzień prelekcji wystąpi także Marcelina Lipska która zgłębi temat Digital empathy i wytłumaczy dlaczego zrozumienie, że po drugiej stronie ekranu zawsze jest człowiek, pomaga osiągać sukces w biznesie. Tego dnia naszą uwagę wokół tematu „Rok video już się skończył. Teraz mamy dekadę abonamentów” próbował będzie skupić Karol Filek CEO Filmcloud – betowiec z 6-letnim stażem!
Na zakończenie tego pięknego eventu wystąpi nie kto inny, jak sam CEO InternetBeta – Łukasz Bis. Jednak na scenie nie będzie sam – towarzyszył mu będzie Michał Sadowski z Brand24. Panowie wystąpią w prelekcji pod tytułem Fireside Chat.
Oprócz merytorycznej wiedzy, nie zabraknie też dodatkowych wrażeń w postaci afterparties. Każdy, kto choć raz uczestniczył w konferencji InternetBeta wie, że organizatorzy podchodzą do nich z najwyższą starannością.
Zostaw komentarz