Marketing i Biznes Bez kategorii Co będą robić miłośnicy marketingu i nowych technologii przez najbliższe dni? My wiemy. Ruszył InternetBeta!

Co będą robić miłośnicy marketingu i nowych technologii przez najbliższe dni? My wiemy. Ruszył InternetBeta!

Trzy dni po brzegi wypełnione merytoryczną wiedzą z zakresu Internetu i nowych technologii, networkingiem i epickimi afterparties przed nami. Spragnieni miłośnicy koferencji InternetBeta przyjadą dziś do Kielnarowej, by wzajemnie się uczyć, inspirować i motywować do działania. 

Co będą robić miłośnicy marketingu i nowych technologii przez najbliższe dni? My wiemy. Ruszył InternetBeta!

InternetBeta dzień pierwszy 

Już od pierwszego dnia na scenie InternetBeta zrobi się naprawdę gorąco. Po pierwsze na czas konferencji zapowiada się ładna pogoda, a po drugie prelegenci, którzy wystąpią w Kielnarowej będą mieli do przekazania hot newsy z branży. 

W środę wystąpi Kinga Edwards, która opowie o dobrych praktykach marketingu SaaS, IT i B2B oraz o tym, jak wybić się na konkurencyjnym rynku i wyjść poza Polskę. Będzie też Paweł Sala, który na betowej scenie wygłosi prelekcję pt. “6 zasad, o których warto pamiętać”. 

Paweł Loedl – Chief Strategy Officer w VMLY&R, największym europejskim oddziale sieciowej agencji reklamowej VMLY&R  z holdingu WPP  opowie o tym, dlaczego złe reklamy są naprawdę dobre, a Kacper Zdunek – właściciel agencji Clickinstory specjalizującej się w Influencer Marketingu i targetowaniu e-samplingu, zdradzi kilka pomysłów na to, jak efektywnie wykorzystać influencerów do zwiększenia sprzedaży. 

Mogą Cię zainteresować

Po co w biznesie i marketingu zrównoważony rozwój? Tego dowiesz się w czwartek na InternetBeta! 

W czwartek, na scenie Bety możemy spodziewać się kolejnych fajerwerków.  O te zadba na przykład Marcin Majzner, który zaprezentuje przemówienie pt.  “Sprzedaż Live – 1 osoba… 24 godziny… 2 MILIARDY dolarów”. W drugi dzień na konferencji InternetBeta pojawi się też Szymon Janiak – Dyrektor Zarządzający Czysta3.VC. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Wrocławskim oraz w Wyższej Szkole Bankowej powie nam “Czy warto sięgać po $$$ od Venture Capital”. Kolejnym ważnym wystąpieniem do zaliczenia w czwartek na InternetBeta jest przemówienie Marty Michałowskiej – Head of Sustainable Growth w Nieagencja pt. “Po co w biznesie i marketingu zrównoważony rozwój? O  realnej potrzebie działania, a nie o greenwashingu – panel dyskusyjny – partner merytoryczny: Nieagencja”. 

Chief Evangelist w Brand24 – Mikołaj Winkiel odpowie na ważne pytanie: “Kiedy warto słuchać klientów? – rzecz o feedbacku niezamówionym”. Krzysztof Rzeszutek z B2Wed.com podzieli się swoim sukcem, który osiągnął przy okazji pandemii czyli –  “0 – 60k MRR w 6 miesięcy z wykorzystaniem zasobów “zwolnionych” przez COV-19.

Ostatni dzień InternetBeta z wielkim przytupem

W piątek podczas InternetBety już od początku będzie baaardzo ciekawie! O 10.15 wystąpi Bartosz Ferenc, CEO Agencja.com, seryjny przedsiębiorca i ekspert w dziedzinie e-commerce oraz reklamy internetowej. Opowie o tym, jak reagować i radzić sobie w obliczu gwałtownych zmian zarówno w biznesie jak i życiu codziennym. W ostatni dzień prelekcji wystąpi także Marcelina Lipska która zgłębi temat Digital empathy i wytłumaczy dlaczego zrozumienie, że po drugiej stronie ekranu zawsze jest człowiek, pomaga osiągać sukces w biznesie. Tego dnia naszą uwagę wokół tematu “Rok video już się skończył. Teraz mamy dekadę abonamentów” próbował będzie skupić Karol Filek CEO Filmcloud – betowiec z 6-letnim stażem! 

Na zakończenie tego pięknego eventu wystąpi nie kto inny, jak sam CEO InternetBeta – Łukasz Bis. Jednak na scenie nie będzie sam – towarzyszył mu będzie Michał Sadowski z Brand24. Panowie wystąpią w prelekcji pod tytułem Fireside Chat.

 

Oprócz merytorycznej wiedzy, nie zabraknie też dodatkowych wrażeń w postaci afterparties. Każdy, kto choć raz uczestniczył w konferencji InternetBeta wie, że organizatorzy podchodzą do nich z najwyższą starannością.  

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl