Dziennikarz Marketing i Biznes oraz adstalk.pl. Marketingiem zajmuje się od ponad dwóch lat, kiedy to latem 2018 roku zaczął współpracę z Krzysztofem Tańculą i Agencją Momentalną. Później na własną rękę poszerzał swoją wiedzę i kompetencje w zakresie social media marketingu, copywritingu, SEO i dziennikarstwa. Prywatnie miłośnik historii, sportów walki, piercingu, tatuaży i YouTube'a.
Idealne firmy i nieskazitelny wizerunek to niekoniecznie coś, co klienci oczekują od komunikacji marek. Propaganda sukcesu odziera coraz ważniejszy dla klientów czynnik ludzki. Koniec końców firmy i marki tworzone są przez ludzi, a nie nieomylne maszyny. Sytuacje kryzysowe tudzież wpadki da się przekuć na swoją korzyść. Z raportu PWC z 2020 r. – “Nowy obraz polskiego konsumenta. Postawy i zachowania Polaków w obliczu pandemii koronawirusa” wynika, że jakość produktów przesądza o tym, jaką markę wybierzemy. To nie jej nieomylność czy wyidealizowany obraz determinują decyzje zakupowe.
Gościem specjalnym podcastu jest Anna Wawszkiewicz. Damian i Anna porozmawiają o:
Zostaw komentarz