Google eksperymentuje z reklamami wideo
Zgodnie z doniesieniami reklamy tego typu pojawiają się na razie tylko podczas wyszukiwań dotyczących filmów i seriali. Zawierać będą informacje o premierze oraz obsadzie reklamowanego filmu. Na szczęście ścieżka dźwiękowa uruchamia się dopiero po kliknięciu w materiał wideo, więc na razie nie trzeba się martwić nagłymi atakami hałasu podczas przeglądania Internetu.
Filmy te będą odtwarzane automatyczne na komputerach stacjonarnych, zaś na urządzeniach mobilnych trzeba będzie w nie kliknąć.
Wzrost rynku reklamy w Stanach Zjednoczonych
Całościowy wzrost rynku reklamy w Stanach w drugim kwartale bieżącego roku wyniósł 3,8%. Największy wzrost, bo aż 11% nastąpił w Internecie oraz w telewizji (4%). W związku niedawnymi wyborami prezydenckimi, przychody reklamowe stacji zajmujących się dostarczaniem informacji wzrosły w sposób znaczący. Gazety drukowane straciły 20% swoich przychodów, podobny spadek (16%) dotknął magazyny dostępne w fizycznej formie.
Jeżeli chodzi o Internet, to głównym źródłem wzrostu, było powiększenie wydatków na reklamy w mediach społecznościowych, które podwoiły się w porównaniu z podobnym okresem zeszłego roku. YouTube zanotował 15% spadek przychodów z reklam.
Zgodnie z badaniami niewiele osób odkrywa produkty za pomocą celebrytów
GlobalWebIndex przeprowadził badanie na grupie 73 tysięcy użytkowników Internetu. Ponad 60% osób w grupie 16-35 lat śledzi jakiegoś celebrytę w mediach społecznościowych. Celebryta jest tutaj definiowany jako aktor, prezenter telewizyjny, komik, sportowiec lub muzyk/zespół muzyczny. Tylko 1/3 osób po 55 roku życia obserwuje kogoś znanego.
16% milenialsów zgodnie z wynikami badania odkryła nieznaną sobie wcześniej markę lub produkt dzięki rekomendacji celebryty. Wśród najstarszych osób odsetek ten wyniósł 5%.
Natural Resources Defense Council prowadzi kampanię przeciwko marnowaniu jedzenia
Kampania nosi nazwę „Save the food” i została zainspirowania badaniami, z których wynika, że 40% jedzenia w Ameryce marnuje się. Pożywienie zamiast trafiać do osób ubogich ląduje w śmietniku i wypuszczany przez nie metan niszczy środowisko naturalne. Wartość zmarnowanego jedzenia wynosi 162 miliardy dolarów rocznie.
Większość ludzi nie myśli o tym ile produktów spożywczych trafia do kosza, dlatego Natural Resources Defense Council postanowiła stworzyć kampanię mającą ich o tym uświadomić i w rezultacie zmniejszyć ilość wyrzucanego jedzenia.
Reklamy pojawiły się na autobusach, a strona organizacji przygotowała listę porad mających pomóc w zmianie swoich zachowań na lepsze i ograniczeniu marnotrawstwa. Grupą docelową kampanii byli milenialsi, którzy dopiero nabierają nawyków żywieniowych oraz matki, które odpowiadają w domu za kuchnię.
Kampania w Internecie oraz mediach społecznościowych przyniosła duże rezultaty. Wielu użytkowników z chęcią angażowało się w sprawę,komentowało oraz udostępniało treści przygotowane przez organizację.
Brytyjczycy banują stereotypy płciowe
United Kingdom’s Advertising Standards Authority jest brytyjską instytucją zajmującą się tworzeniem standardów etycznych, do których reklamodawcy prawie zawsze starają się stosować. Ostatnio, organizacja zaczęła rekomendować swoim członkom, aby unikali oni pokazywania krzywdzących stereotypów płciowych w swoich materiałach reklamowych.
Jako krzywdzące stereotypy ASA uznaje reklamy, które sugerują, że „specyficzna aktywność jest nieodpowiednia dla chłopców ponieważ jest stereotypowo dziewczęcia i na odwrót”. Przykładem tutaj może być sytuacja kiedy „mężczyźni nieudolnie próbują wykonywać podstawowe obowiązki domowe czy rodzinne”
Organizacja uważa, że reklamy wyśmiewające się z ludzi, którzy łamią stereotypy płciowe powinny spotykać się z większą krytyką. Regulacje wchodzą w życie w przyszłym roku. ASA nie zamierza banować wszystkich stereotypów związanych z płcią, takich jak np. przedstawień kobiet sprzątających mieszkanie
Subway ruszył z nową kampanią marketingową w Stanach Zjednoczonych
Sieć w USA zorganizowała kampanię reklamową wspieraną promocją dwóch wybranych kanapek w dużym rozmiarze. Spoty Fast Foodu pokazują kanapki widziane z bliska i kładą nacisk na ich czasową obniżkę cen. Sloganem kampanii jest „So much sandwich.”
Kampania emitowana jest w telewizji, promowania w Internecie i mediach społecznościowych.
Prasówka powstaje dzięki:
INIS
INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.
Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.
W naszej ofercie znajdziesz:
• kampanie emailingowe i display
• email retargeting, video mailing, responsive email design
• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking
• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne
Agencja Marketing i Biznes
mail: michal@marketingibiznes.pl
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/kontakt/
Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.
Zostaw komentarz