Marketing i Biznes Marketing Prasówka Marketing i Reklama #21 Ford promuje się na prawach kobiet

Prasówka Marketing i Reklama #21 Ford promuje się na prawach kobiet

Prasówka Marketing i Reklama #21 Ford promuje się na prawach kobiet

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Ford wykorzystał nowe prawa kobiet w Arabii Saudyjskiej do promocji marki

Trwająca od lat walka Saudyjskich kobiet o prawo do prowadzenia samochodu zakończyła się niedawno sukcesem. Król Salman nakazał swoim urzędnikom, aby wydawali oni kobietom, które sobie tego one zażyczą, licencje uprawniające do prowadzenia pojazdów. Ford postanowił wykorzystać tę okazję do promocji marki.

Pierwszy raz w historii królestwa Saudów kobiety będą mogły samodzielnie prowadzić auta. Wcześniej potrzebowały opiekuna, który nadzorowałby ich podczas jazdy. Nie jest jasne, czy Arabia Saudyjska zamierza podjąć kolejne kroki zmierzające do poprawy praw kobiet. Wydaje się to możliwe ponieważ niedawno państwo zezwoliło kobietom także wchodzić na stadiony.

Walka o prawo kobiet do prowadzenia pojazdów w tym teokratycznym kraju trwała dobre 25 lat. W jej ramach Saudyjki decydowały się na obywatelskie nieposłuszeństwo i ostentacyjnie prowadziły po ulicach samochody, żeby zostać aresztowane.

Ford wykorzystał tę okazję. Wypuścił w obieg grafikę, na której wycentrowane są oczy kobiety odbijające się w lusterku samochodu. Reszta obrazu jest w całości czarna, co sprawia, że kobieta wygląda jakby była ubrana w burkę. Kontrast pomiędzy tymi dwoma elementami nadaje grafice jej sens. Samochód jest w stanie uwolnić właścicielkę od nakazów teokratycznego królestwa. Samochód,według Forda, to okno na świat, klucz do wolności. Jest w stanie zmienić panujące w państwie Saudów stosunki społeczne, oferuje niezależność od panujących wyobrażeń na temat miejsca kobiet w społeczeństwie.

Facebook zakaże anonimowego kupowania reklam politycznych

Trzy tysiące. Tyle reklam podczas wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych wykupiła Rosja. Kongres zamierza dokładnie się przyjrzeć ich zawartości. Reklamy były wykupione przez działających w ukryciu agentów Federacji Rosyjskiej. Na razie nie wiadomo oficjalnie, co było ich treścią, ale uważa się, że dotyczyły one tematów kontrowersyjnych, takich jak sprawa dostępu do broni.

Niedawno wyszła na jaw informacja, że rosyjscy troje podszywali się pod aktywistów społecznych oraz muzułmanów rozpowszechniając nieprawdziwe informacje na tematy natury politycznej. Przykładowo, założona na Facebooku grupa podająca się za organizację zrzeszającą amerykańskich wyznawców islamu podawała, że Clinton przyznała się do tego, że Stany stworzyły, fundowały oraz dozbrajały al-Quaedę.  

Internet w przeciwieństwie do tradycyjnych mediów, nie podlega w Stanach regulacjom nakazującym ujawnienie ich sponsorów. Część kongresmanów zamierza to zmienić. Zuckenberg obiecał, że wprowadzi update, który sprawi, że osoby odpowiedzialne za pojawienie się danej reklamy na portalu nie pozostaną anonimowe.

Powodem całego zamieszania, jest wiara części polityków, że wynik wyborów prezydenckich został przesądzony przez wmieszanie się w nie Rosji. Badania dowodzą jednak raczej, że Clinton przegrała poprzez zignorowanie potrzeb części elektoratu, co doprowadziło do jej porażki w kluczowych stanach.

promocji marki

US i Australia maja problem z powstrzymaniem reklam alkoholu przed dotarciem do dzieci

Podczas konferencji poświęconej globalnemu problemowi spożycia alkoholu, która odbyła się w Melbourne, dyskutowano o wyzwaniach stojących przed Australią. W niedawno opublikowanym badaniu przeprowadzonym przez doktora Davida Jernigana wyszło, że marki alkoholu, które reklamują się głównie w kanałach, z których korzystają niepełnoletni są znacznie częściej przez nich spożywane niż te promujące się w kanałach przeznaczonych tylko dla dorosłych. Oznacza to, że marketing jaki prowadzą marki dociera do młodych i jest skuteczny w zachęcaniu ich do picia.

W Stanach Zjednoczonych, gdzie panuje duża swoboda w tworzeniu przekazów reklamowych walka z problemem jest wyjątkowo trudna. Prelegenci zachęcają do traktowania reklam alkoholu w taki sam sposób, w jaki traktowany jest marketing papierosów.

W Australii marketingowcy koncernów alkoholowych znaleźli sposoby na ominięcie regulacji zakazujących promowanie tego trunku wśród nieletnich. Jednym z nich jest możliwość reklamy podczas wydarzeń sportowych. Producenci sponsorują te wydarzenia, dzięki czemu ich loga puszczane są w telewizji.

Istniejące regulacje w kraju są słabe, czego przykładem może być zakaz wyświetlania reklam alkoholi, kiedy powyżej 25% oglądających jest niepełnoletnia. W Australii zaledwie 22% mieszkańców ma mniej niż 18 lat, a jeżeli odliczymy od tego małe dzieci to liczba ta spadnie do 10%, co czyni zakaz martwym.

promocji marki

Facebook podpisuje umowę z NFL

Facebook zamierza powalczyć o reklamy w sportowym segmencie rynku wideo. Gigant podpisał właśnie umowę z NFL, która umożliwi mu wyświetlanie skrótów wszystkich meczy, które odbędą się podczas obecnego sezonu. W skrótach znajdą się najważniejsze momenty jakie miały miejsce podczas gry.

Usługa dostępna ma być tylko dla widzów mieszkających w Stanach Zjednoczonych. Ruch Facebooka związany jest z rosnącym zapotrzebowaniem użytkowników na wideo wyświetlane w trybie on demand na urządzeniach mobilnych.

promocji marki

Prasówka powstaje dzięki:

INIS

INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

W naszej ofercie znajdziesz:

• kampanie emailingowe i display

• email retargeting, video mailing, responsive email design

• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

Agencja Marketing i Biznes

Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl