Prasówka Marketing i Reklama #10 – Snapchat z opcją Snap Publisher do tworzenia wertykalnych reklam

27.07.2017 AUTOR: Michał Bąk

Wielka Brytania zakazuje reklam posługujących się stereotypami dotyczącymi płci

snapchat

Advertising Standards Authority zapowiada zaostrzenie przepisów dotyczących stereotypów płciowych w reklamach. Według organizacji są one szkodliwe społecznie.

Organ zobowiązuje się między innymi do wyeliminowania reklam, które ukazują kobiety jako jedyne osoby, które zajmują się utrzymaniem porządku w domu, a mężczyzn zaś jako tych, którzy nie potrafią wykonać najprostszych domowych czynności.

Nowe przepisy wejdą w życie w 2018 roku.

ASA zajmuje się także reklamami seksualizującymi kobiety oraz modelkami nadmiernie i niezdrowo wychudzonymi.

CEO organizacji wyjaśnia, że surowsze kryteria walki z reklamami mają zrównać i poprawić sytuację jednostek, gospodarki i społeczeństwa.

Niedawno największe koncerny światowe: Unilever, Procter & Gamble, WPP Diageo, Google oraz Facebook wraz z ONZ Kobiety ogłosiły start projektu „Unstereotype Alliance”. Ma on walczyć ze stereotypami dotyczącymi płci na skalę globalną.

Klienci banków coraz bardziej cyfrowi – pokazuje badanie e-Izby

snapchat

80 procent internautów deklaruje korzystanie z usług bankowych. Jednocześnie tylko 28 procent badanych zarządza kontem w sposób tradycyjny, czyli odwiedzając placówki. Na popularności zyskują serwisy internetowe (36 procent) i mobilne (36 procent).

Ponad połowa respondentów – 52 procent – mających smartfony, dokonuje przelewów za ich pomocą, coraz rzadziej odwiedzając placówki bankowe.

80 procent badanych posiada konto w przynajmniej jednym banku. Jeśli chodzi o konsumentów, którzy korzystają z urządzeń mobilnych, z usług min. jednego banku korzysta 9 na 10 osób. Najczęściej są to banki: PKO BP, mBank, ING Bank Śląski, Pekao, Millenium Bank.

Polacy najczęściej przez Internet robią przelewy (61 procent). 52 procent wykonuje przelewy za pomocą smartfonów, 41 procent realizuje m-przelewy, a 27 procent odpowiedziało, że większość przelewów robi przez smartfon.

Karta debetowa i szybki przelew to najczęściej wykorzystywane przez Polaków produkty finansowe i transakcyjne. Przelew tradycyjny najczęściej wybierany jest przez internautów z grupy 55+. Najmłodsi (15-18 lat) preferują płatność SMS-em.

Na co dzień najczęściej płacimy kartą (28 procent), gotówką (27 procent) oraz przelewem (18 procent). Płatność kartą jest najpopularniejsza wśród osób w wieku 45-54 lata.

Popularność e-płatności przekłada się na spadek gotówki w portfelu. 1/4 badanych przyznała, że zupełnie nie nosi przy sobie monet i banknotów.

Programy lojalnościowe: największym plusem korzyści finansowe, od kanałów cyfrowych wolimy tradycyjny plastik

snapchat

Ponad 70 procent klientów należy do przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Najbardziej lojalni jesteśmy w stosunku do firm z branży odzieżowej i kosmetycznej.

Badanie Comarch i Kantar TNS przeprowadziło ciekawe badanie dotyczące programów lojalnościowych. Klienci z Polski, Holandii, Niemiec, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i Włoch za największy plus uczestnictwa w programach tego typu uważają korzyści finansowe. Wśród odpowiedzi pojawiały się także wskazania na personalizację ofert.

Badanie to wskazało między innymi, że telefony komórkowe stosunkowo rzadko są stosowane do identyfikacji w sklepie. W obszarze zbierania punktów i korzystania z ofert dominują tradycyjne metody. Jedynie 1/3 ankietowanych chce otrzymywać kupony i kody rabatowe w formie cyfrowej, na e-maila lub za pośrednictwem strony. Co trzeci badany preferuje otrzymywanie kuponów za pośrednictwem tradycyjnej poczty. Jedynie 15 procent ankietowanych korzysta z aplikacji na smartfona. Z kuponów dostępnych w prasie tradycyjnej korzysta zaledwie 2 procent badanych.

Według nowej ustawy reklamy kredytów hipotecznych mają przejrzyście informować o kosztach

snapchat

Kilka dni temu weszła w życie ustawa o kredycie hipotecznym i nadzorze nad pośrednikami kredytu i agentami. Zawiera ona między innymi przepisy dotyczące tego, jakie informacje muszą być podane w reklamach tego typu kredytów.

Reklamy, według nowej ustawy, muszą być jednoznaczne, czytelne, zrozumiałe, a ważne informacje – widoczne. Przy podawaniu danych o kosztach, powinny pojawić się takie dane jak: wysokość stopy oprocentowania, czy jest stała, czy zmienna, całkowita kwota kredytu, RRSO, czas umowy, wysokość rat.

Ustawa także zakazuje tak zwanej sprzedaży wiązanej, czyli uzależnienia zawarcia umowy kredytu od wykupienia innych produktów banku. Dozwolona będzie sprzedaż łączona – czyli produkty, z których klienci mogą, ale nie muszą korzystać.

Główną zmianą jest jednak zakaz udzielania kredytów w innej walucie niż ta, w której osoba zaciągająca kredyt zarabia lub ma zgromadzoną większość swoich środków finansowych. Kredyt hipoteczny może być udzielany jedynie przez bank lub SKOK.

Ustawa ta to ukłon w stronę konsumenta, by ten miał zawsze pełną i rzetelną informację o zaletach i wadach usług bankowych. Ma ona sprawić, że kredyty będą zaciągane i udzielane odpowiedzialnie.

Snapchat z opcją Snap Publisher do tworzenia wertykalnych reklam

snapchat

Serwis Snapchat udostępnił narzędzie, które pozwala na szybkie tworzenie reklam w aplikacji. Głównym atutem Snap Publishera ma być tworzenie zdjęć i klipów wideo w formacie wertykalnym, który przystosowany jest do specyfiki Snapchata.

Narzędzie będzie dostępne na platformie Snap Ad Manager. Zgodnie z zapowiedzią, opcja ta ma pomóc dowolnie przycinać zdjęcia lub wideo. Dostępne mają być także gotowe motywy, które można wykorzystać przy publikowaniu reklamy.

Prasówka powstaje dzięki:

INIS

INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

W naszej ofercie znajdziesz:

• kampanie emailingowe i display

• email retargeting, video mailing, responsive email design

• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

Agencja Marketing i Biznes

mail: michal@marketingibiznes.pl
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/agencja/

Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

Do góry!

Polecane artykuły

06.12.2018

Aplikacje mobilne wspierające biznes

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail