Podsumowanie tygodnia 31.10-6.11

07.11.2016 AUTOR: Marta Bąk-Kamińska

Cześć!

Jak co tydzień spieszę Ci donieść co się działo u nas w ubiegłym tygodniu.

Tydzień zaczęliśmy opisem click&collect na świecie. A ten artykuł możesz podejrzeć na tej stronie.

We wtorek, jak zwykle, opublikowałam najciekawsze cytaty – tym razem, z czerwcowego wydania. Swoją drogą, jestem ciekawa, które cytaty, Ty uważasz za najlepsze. Spójrz na mój spis.

W ubiegłym tygodniu zaprosiliśmy czytelników na darmowy kurs e-mail marketingu (PS. jeszcze możesz się zapisać. Szczegóły poznasz na tej stronie).

W czwartek Michał zrecenzował konferencje EastBiz, jeśli przegapiliście ją w tym roku, to spójrzcie na relacje z Białegostoku.

Również w czwartek pojawiła się rozmowa z Konstaninem Kaninem, na temat content marketingu. Warto przeczytać, nawet jeśli nie myślisz o wschodnich rynkach.

Kolejny artykuł łączy w sobie świat online i offline. Autor zastanawia się czy sprzedaż bezpośrednia jest dopełnieniem e-handlu czy odwrotnie. A jego rozważania możesz przeczytać tu.

Tomasz Dziobiak, zdradził mi pewien sekret. Aż 70% ludzi nie otworzy od Ciebie maila. Spójrz, co robisz nie tak.

Andrzej Gruszka, kolejny z jurorów mistrzostw, określił swoje wymagania względem najlepszego content managera. Jeszcze możesz się zgłosić! A tymczasem, spójrz czego oczekuje Andrzej.

Łukasz natomiast zastanawia się komu potrzebny jest making of? Jeśli sam chcesz znać odpowiedź na te pytanie to przeczytaj rozważania autora w tym miejscu.

MiB w liczbach:

Na fanpage MarketingiBiznes jest nas w chwili obecnej 2782, co oznacza, że przybyło 15 osób.

Grupa Marketing i Biznes przekroczyła 1000 członków, w chwili pisania tego podsumowania jest nas 1033 (wzrost o 46 członków). W grupie praca marketing jest 481 osób i co chwila dochodzą nowe. Ostatnio było nas tutaj 439 członków, zatem łatwo policzyć, że zanotowaliśmy wzrost o 42 nowych członków.

Na twitterze przybyła tylko jedna osoba i jest 164 obserwujących. LinkedIn bez zmian, czyli 51 obserwujących.

Zobaczmy, co widnieje w raportach Monitori

Ile o nas mówiono?

ile-mowiono

Jak mówiono?

jak-mowiono

Gdzie prowadzono dyskusje?

gdzie-dyskusja

To tyle u nas, a co u Ciebie?

Czytaj również:

https://marketingibiznes.pl/marketing/podsumowanie-tygodnia-24-10-30-10

Content marketing potrzebny Twojemu personal brandingowi

Prawdy i mity o personalizacji

 

Do góry!

Polecane artykuły

21.09.2020

Jak reklamować w internecie swój sklep internetowy w dobie ...