Cześć!
Jak co tydzień spieszę Ci donieść co się działo u nas w ubiegłym tygodniu.
Tydzień zaczęliśmy opisem click&collect na świecie. A ten artykuł możesz podejrzeć na tej stronie.
We wtorek, jak zwykle, opublikowałam najciekawsze cytaty – tym razem, z czerwcowego wydania. Swoją drogą, jestem ciekawa, które cytaty, Ty uważasz za najlepsze. Spójrz na mój spis.
W ubiegłym tygodniu zaprosiliśmy czytelników na darmowy kurs e-mail marketingu (PS. jeszcze możesz się zapisać. Szczegóły poznasz na tej stronie).
W czwartek Michał zrecenzował konferencje EastBiz, jeśli przegapiliście ją w tym roku, to spójrzcie na relacje z Białegostoku.
Również w czwartek pojawiła się rozmowa z Konstaninem Kaninem, na temat content marketingu. Warto przeczytać, nawet jeśli nie myślisz o wschodnich rynkach.
Kolejny artykuł łączy w sobie świat online i offline. Autor zastanawia się czy sprzedaż bezpośrednia jest dopełnieniem e-handlu czy odwrotnie. A jego rozważania możesz przeczytać tu.
Tomasz Dziobiak, zdradził mi pewien sekret. Aż 70% ludzi nie otworzy od Ciebie maila. Spójrz, co robisz nie tak.
Andrzej Gruszka, kolejny z jurorów mistrzostw, określił swoje wymagania względem najlepszego content managera. Jeszcze możesz się zgłosić! A tymczasem, spójrz czego oczekuje Andrzej.
Łukasz natomiast zastanawia się komu potrzebny jest making of? Jeśli sam chcesz znać odpowiedź na te pytanie to przeczytaj rozważania autora w tym miejscu.
MiB w liczbach:
Na fanpage MarketingiBiznes jest nas w chwili obecnej 2782, co oznacza, że przybyło 15 osób.
Grupa Marketing i Biznes przekroczyła 1000 członków, w chwili pisania tego podsumowania jest nas 1033 (wzrost o 46 członków). W grupie praca marketing jest 481 osób i co chwila dochodzą nowe. Ostatnio było nas tutaj 439 członków, zatem łatwo policzyć, że zanotowaliśmy wzrost o 42 nowych członków.
Na twitterze przybyła tylko jedna osoba i jest 164 obserwujących. LinkedIn bez zmian, czyli 51 obserwujących.
Zostaw komentarz