Podsumowanie tygodnia 28.11-4.12.

05.12.2016 AUTOR: Marta Bąk-Kamińska

Cześć!

Miło mi, że mogę Ci napisać jak minął nam ostatni tydzień. W poniedziałek zaczęliśmy od publikacji tekstu na temat inbound marketingu. Z tego artykułu dowiesz się dlaczego marketing przychodzący będzie najlepszym handlowcem.

Michał podzielił się z Wami 15 cytatami, które sprawią, że zaczniesz rozumieć prowadzenie działalności gospodarczej.

 

W poniedziałek podpowiadaliśmy również o czym powinieneś wiedzieć o Millenilsach. Sprawdź w jaki sposób powinieneś prowadzić komunikację z młodymi ludźmi.

Kolejny dzień przyniósł nam e-commercową prasówkę. Podsumowaliśmy świat szeroko rozumianego ebiznesu z naciskiem na e-commerce.

Również tego dnia opublikowaliśmy materiał o IoT. Internet rzeczy, bo o nim mowa, jest coraz częściej wspominanym pojęciem. Warto przeczytać ten artykuł, tym bardziej, że w polskojęzycznych materiałów dobrze omawiających te pojęcie jest niewiele.

Pamiętaj, że każda kampania powinna być przemyślana. O czym możesz dodatkowo przekonać się z case’u kampanii Park Avenue Apartments.

Warto sobie przypomnieć jak wykorzystać notyfikacje web push w e-commerce. W tym artykule dowiesz się między innymi jak można reagować na porzucenie koszyka lub w jaki sposób możesz przyspieszyć budowanie bazy subskrybentów.

W rozmowie z Jakubem Szajdzieńskim dowiedzieliśmy się również, że 60% sklepów nie spełnia wymogów prawnych. Zobacz koniecznie co grozi właścicielowi e-sklepu, który lekceważy prawne aspekty prowadzenia biznesu w sieci.

Również tego samego dnia pojawiły się rozważania na tematów reklam Facebook Ads oraz Google AdWords. Sprawdź, co wygrało?

W myśl zasady, że Internet kocha dzieci opublikowaliśmy materiał z zakresu content marketingu w branży dziecięcej. Spójrz, czym najchętniej dzielą się mamy.

A na samym końcu opublikowaliśmy podsumowanie miesiąca listopada. Jeśli jesteś ciekaw jak nam poszło to zapraszam :).

Content już był, czas na liczby

Na Facebooku ostatnio było nas 2891, teraz 2933. Stąd wniosek, że przybyło na firmowy fb 42 lajkowiczów. Na grupie Marketing i Biznes w chwili pisania tego artykułu jest 1177 (tydzień wcześniej 1152), czyli 25 więcej niż tydzień temu.

Grupa praca marketing liczy 829 osób, co oznaczam, że jest nas więcej o 94 osoby.

Twitter: 179 obserwujących, tutaj dołączyło 6 osób. LinkedIn: 54, czyli jedna osoba zdecydowała się nas obserwować.

Ok, to teraz rzut oka na Monitori

Ile mówiono:

ile-mowiono

Jak mówiono:

jak-mowiono

Analiza płci:

analiza-plci

Więcej o nas wspominają mężczyźni. Najwięcej interakcji, jak widać było 29.11. Co można przypisać do publikacji pierwszego newslettera z branży e-commerce.

To tyle co u nas. Daj znać co u Ciebie.

Czytaj również:

https://marketingibiznes.pl/marketing/podsumowanie-tygodnia-21-11-27-11

Inbound marketing – najskuteczniejszy sprzedawca w Twojej firmie

Case study ‘szokującego przedsiębiorcy’

 

 

Do góry!

Polecane artykuły

28.09.2020

Jak wyróżnić swój produkt?

28.09.2020

Jak efektywnie kosztowo zapewnić organizacji stały dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań ...