Cześć!
Miło mi, że mogę Ci napisać jak minął nam ostatni tydzień. W poniedziałek zaczęliśmy od publikacji tekstu na temat inbound marketingu. Z tego artykułu dowiesz się dlaczego marketing przychodzący będzie najlepszym handlowcem.
Michał podzielił się z Wami 15 cytatami, które sprawią, że zaczniesz rozumieć prowadzenie działalności gospodarczej.
W poniedziałek podpowiadaliśmy również o czym powinieneś wiedzieć o Millenilsach. Sprawdź w jaki sposób powinieneś prowadzić komunikację z młodymi ludźmi.
Kolejny dzień przyniósł nam e-commercową prasówkę. Podsumowaliśmy świat szeroko rozumianego ebiznesu z naciskiem na e-commerce.
Również tego dnia opublikowaliśmy materiał o IoT. Internet rzeczy, bo o nim mowa, jest coraz częściej wspominanym pojęciem. Warto przeczytać ten artykuł, tym bardziej, że w polskojęzycznych materiałów dobrze omawiających te pojęcie jest niewiele.
Pamiętaj, że każda kampania powinna być przemyślana. O czym możesz dodatkowo przekonać się z case’u kampanii Park Avenue Apartments.
Warto sobie przypomnieć jak wykorzystać notyfikacje web push w e-commerce. W tym artykule dowiesz się między innymi jak można reagować na porzucenie koszyka lub w jaki sposób możesz przyspieszyć budowanie bazy subskrybentów.
W rozmowie z Jakubem Szajdzieńskim dowiedzieliśmy się również, że 60% sklepów nie spełnia wymogów prawnych. Zobacz koniecznie co grozi właścicielowi e-sklepu, który lekceważy prawne aspekty prowadzenia biznesu w sieci.
Również tego samego dnia pojawiły się rozważania na tematów reklam Facebook Ads oraz Google AdWords. Sprawdź, co wygrało?
W myśl zasady, że Internet kocha dzieci opublikowaliśmy materiał z zakresu content marketingu w branży dziecięcej. Spójrz, czym najchętniej dzielą się mamy.
A na samym końcu opublikowaliśmy podsumowanie miesiąca listopada. Jeśli jesteś ciekaw jak nam poszło to zapraszam :).
Content już był, czas na liczby
Na Facebooku ostatnio było nas 2891, teraz 2933. Stąd wniosek, że przybyło na firmowy fb 42 lajkowiczów. Na grupie Marketing i Biznes w chwili pisania tego artykułu jest 1177 (tydzień wcześniej 1152), czyli 25 więcej niż tydzień temu.
Grupa praca marketing liczy 829 osób, co oznaczam, że jest nas więcej o 94 osoby.
Twitter: 179 obserwujących, tutaj dołączyło 6 osób. LinkedIn: 54, czyli jedna osoba zdecydowała się nas obserwować.
Ok, to teraz rzut oka na Monitori
Ile mówiono:
Jak mówiono:
Analiza płci:
Więcej o nas wspominają mężczyźni. Najwięcej interakcji, jak widać było 29.11. Co można przypisać do publikacji pierwszego newslettera z branży e-commerce.
To tyle co u nas. Daj znać co u Ciebie.
Czytaj również:
https://marketingibiznes.pl/marketing/podsumowanie-tygodnia-21-11-27-11
https://marketingibiznes.pl/marketing/inbound-marketing-najskuteczniejszy-sprzedawca-w-twojej-firmie
Zostaw komentarz