Marketing i Biznes Marketing Podsumowanie tygodnia 24.10-30.10

Podsumowanie tygodnia 24.10-30.10

Podsumowanie tygodnia 24.10-30.10

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Witam Cię w tym ostatnim dniu października!

Mój drogi, to już kolejne podsumowanie Marketing&Biznes, a radość z dzielenia się takimi informacjami wciąż ta sama! Ale do rzeczy – znów zaczynamy od opublikowanych materiałów.

Ubiegły tydzień rozpoczęliśmy materiałem na temat AdWordsów dla e-commerce, jeśli prowadzisz e-sklep to koniecznie przeczytaj ten artykuł.

Przeczytaj również wywiad z Adamem Wardachem pokazujący historię człowieka, który był zadłużony na 100 000 złotych (Zusowi, rodzinie oraz dostawcą). Dziś Adam pracuje dla topowych marek takich jak: Jaguar, Land Rover, Aston Martin czy BMW.

Tego samego dnia opublikowaliśmy również artykuł na temat różnic pokoleń X, Y i Zet. Zobacz, co to w praktyce oznacza dla marketera.

Zrobiłam dla Ciebie przegląd najciekawszych cytatów z Marketing&Biznes (kwiecień 2016).

W środę opublikowaliśmy dwa artykuły. Jeden z nich mówił o błędach w wysyłce kampanii newsletterowej, drugi zaś, o certyfikacji EV. Jak ona może podnieść sprzedaż? Jeśli jesteś ciekaw odpowiedzi na to pytanie przeczytaj ten tekst.

Na zakończenie tygodnia opublikowaliśmy parę słów na temat marketingu precyzyjnego.

Marketing&Biznes w liczbach:

Na firmowym fanpage w chwili kiedy piszę tę podsumowanie jest 2767 osób (przybyło nas równa 30.)

W grupie Marketing i Biznes jest 987 członków, czyli wzrost liczby uczestników o 36 ludzi. Opiekujemy się również drugą grupą Praca marketing, w której jest 439 członków, którzy szukają pracy lub pracownika. Co oznacza, że przybyło tutaj 25 osób.

Na twitterze mamy o 7 więcej obserwujących, czyli 163 osoby obserwuje nasz profil.

Na linkedinie na razie jest bez zmian – 51 osób.

 

Zobaczmy również raporty Monitori z ubiegłego tygodnia.

Ile mówiono?

ile-mowiono

Jak mówiono?

jak-mowiono

Gdzie prowadzono dyskusje?

gdzie-dyskusja

Co ciekawe, większość angażujących w dyskusje jest mężczyzn, natomiast to kobiety bardziej są aktywne na początku tygodnia.

analiza-autorow

Kobiety również są bardziej powściągliwe. Wypowiadają się bardziej neutralnie niż mężczyźni.

wypowiedzi

To tyle:), jeśli masz do mnie jakieś pytania pisz śmiało na biuro@marketingibiznes.pl.

[wpautbox authorid=”21″ hide=”latest_tab”]

Czytaj również:

Podsumowanie tygodnia 12-18.09

Podsumowanie tygodnia 05.09-11.09

 

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl