Marketing i Biznes Marketing CallPage nie zwalnia tempa! Startuje Konferencja Marketing Maraton

CallPage nie zwalnia tempa! Startuje Konferencja Marketing Maraton

CallPage nie zwalnia tempa! Startuje Konferencja Marketing Maraton

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Konferencja Marketing Maraton rusza 28 listopada 2017 r.

W Multikinie Złote Tarasy Warszawa spotkają się najlepsi polscy eksperci od marketingu, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami. W programie dziesięć prelekcji, panel dyskusyjny o przyszłości marketingu oraz – oczywiście! – czas na networking.


Konferencja Marketing Maraton to kontynuacja cyklu szkoleń Online Marketing Maraton organizowanych przez polski start-up CallPage. Cztery dotychczasowe edycje OMM (trzy polskie i jedna angielska) odniosły spektakularny sukces. Nie dziwi więc, że organizatorzy zdecydowali się przenieść je “do reala” i zorganizować intensywne, jednodniowe wydarzenie, dzięki któremu prelegenci i uczestnicy w końcu spotkają się twarzą w twarz.

Marketing Maraton zgromadzi w jednym miejscu najlepszych polskich ekspertów i praktyków marketingu, którzy w czasie prelekcji zdradzą sekrety swojej pracy. Opowiedzą m.in. o tym, jak wykorzystać dane dostępne w sieci do prowadzenia działań marketingowych, jak poradzić sobie z wprowadzeniem marki na rynki zagraniczne, budować lojalność klientów i poprawić doświadczenie użytkowników czy jak efektywnie mierzyć efekty wielomilionowej kampanii online.

Znanych twarzy nie zabraknie – wśród zaproszonych przez CallPage prelegentów znajdują się Michał Sadowski (CEO Brand24), Paweł Sala (współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający FreshMail), Artur Jabłoński (szkoleniowiec i konsultant ds. e-marketingu), Sergey Butko (Head of Marketing w CallPage), Bartosz Majewski (Współzałożyciel i CSO RightHello), Magdalena Urban (CEO Urban Legend), Anna Kreiser (Digital Strategist w Digitalkod), Piotr Stohnij (ekspert ICAN Institute), Anna Szumińska (Współzałożyciel firmy Szumisie) i Tomasz Nowiński (Założyciel Travelist.pl).

marketing
fot. mat. pras.

Sprzedaż biletów już ruszyła! Do 31 października dostępne będą bilety “Early Birds” za 249 zł,w ramach których otrzymuje się to samo, co pakiecie “Standard”, tj. prawo do udziału w prelekcjach, kawę i catering, paczkę z gadżetami, materiały video z konferencji oraz certyfikat uczestnictwa. Bilety “Standard” można zakupić w cenie 479 zł.

Potrzebujesz czegoś więcej? Rozważ w takim razie bilety “Premium” uprawniające do dodatkowych bonusów (m.in. VIP Room, asystent i miejsce w pierwszych rzędach z zasilaniem). A jeśli chcesz wysłać na konferencję cały swój zespół, możesz kupić bilety grupowe.

Specjalnie dla czytelników Marketer + przygotowaliśmy dodatkowy rabat na bilety.
Bilet Early Birds – 30% do 31.10.2017 z kodem rabatowym: mibearly

Bilet Standard – 50% do końca sprzedaży biletów, z kodem rabatowym: mibstandard

Bilet Premium – 20% do końca sprzedaży biletów, z kodem rabatowym: mibpremium

Szczegółowe informacje na temat przebiegu wydarzenia, prelegentów i cen biletów można znaleźć na stronie: http://www.marketingmaraton.com/konferencja.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl