– Zdalne podpisywanie dokumentów otwiera drogę do załatwienia spraw urzędowych, biznesowych czy zawierania umów na odległość, dlatego doskonale sprawdza się w pracy zdalnej czy hybrydowej. Biorąc pod uwagę specyfikę działania agencji marketingowej i tempo pracy, stosowanie e-podpisu ułatwia realizację terminów, upraszcza proces zawierania umowy z klientami i zwiększa konwersję sprzedaży. Dzisiaj trudno już sobie wyobrazić, jak można było pracować, podpisując sterty papierowych dokumentów. Czy w erze e-maili ktoś tęskni jeszcze za faksem? – mówi Łukasz Konikiewicz, CEO firmy EuroCert, która jako jedna z pięciu firm w Polsce, posiada status kwalifikowanego dostawcy usług zaufania.
Podpis dla marketerów – jak wykorzystać?
Innowacja na skalę Europy
Potwierdzenie tożsamości osoby składającej podpis odbywa się na podstawie certyfikowanej wideoweryfikacji przeprowadzonej przez wyszkolonego specjalistę. Na jej podstawie wydawany jest certyfikat kwalifikowany. Osoba zlecająca podpisanie dokumentów może zapłacić za podpisy elektroniczne swoich kontrahentów, co znacznie przyspiesza zamknięcie transakcji. Wówczas druga strona umowy, np. nasz klient podpisuje umowę zdalnie i bezpłatnie. Wszystko w trakcie jednej krótkiej sesji online.
Papier jest passe. Bądź w awangardzie zmian
– Wdrożenie polityki paperless to również ograniczenie wydatków na artykuły biurowe czy fizyczną wysyłkę dokumentów kurierem lub pocztą. Faktury, umowy i inne dokumenty mogą być wysyłane w formie elektronicznej – automatycznie z poziomu systemu do klienta, bez konieczności drukowania, pakowania do kopert i transportu. Takie zmiany nie tylko są wygodne dla firm i ich klientów, ale świadczą także o odpowiedzialności firmy. Każde takie działanie ogranicza ślad węglowy organizacji. Dziś jego obliczanie staje się już nie tylko elementem budowy wizerunku, ale w związku z wymaganiami Unii Europejskiej koniecznością biznesową – mówi Łukasz Konikiewicz z EuroCert.
EuroCert działa na polskim rynku usług zaufanych od roku 2012. W portfolio produktów dostępnych w sprzedaży firmy znajdują się m.in. kwalifikowane podpisy elektroniczne, kwalifikowane pieczęci elektroniczne oraz kwalifikowane znaczniki czasu. EuroCert świadczy usługi w modelu B2B, B2C i B2A, ale także poprzez sieć ponad 300 autoryzowanych Partnerów zlokalizowanych w całej Polsce. W roku 2022 firma zamierza wprowadzić na rynek co najmniej dwa kolejne innowacyjne rozwiązania. www.eurocert.pl
SIGNIUS dostarcza platformę do podpisywania dokumentów na odległość podpisem kwalifikowanym i zaawansowanym oferując jednocześnie różne modele wdrożenia usługi (wersja online, integracja przez API, wdrożenie lokalne – on-premise). Firma ma w ofercie także kwalifikowaną pieczęć elektroniczną, zdalną wideo identyfikację klienta, znacznik czasu i archiwizację dokumentacji. Wszystkie rozwiązania są zgodne z unijnym rozporządzeniem eIDAS. https://signius.eu/pl/
Materiał Partnera
Zostaw komentarz