Wiktor Mazur dołączył do zarządu SARE

11.06.2019 AUTOR: REDAKCJA

10 czerwca br. nastąpiła zmiana w zarządzie technologicznej spółki SARE S.A. – do jego składu dołączył Wiktor Mazur, wiceprezes Sales Intelligence S.A., spółki, która jest właścicielem porównywarki Nokaut.pl.

Obecnie w skład zarządu SARE S.A. wchodzi: Dariusz Piekarski, Przemysław Marcol oraz powołany 10 czerwca Wiktor Mazur. Nowy Członek Zarządu z branżą produktów internetowych związany jest od 2004 roku, tj. od czasu kiedy pełnił funkcję lidera produktów wideo oraz VoIP w firmie Implix. Doświadczenie w branży e-commerce zdobywał od 2007 roku, pracując nad rozwojem porównywarki cen Nokaut.pl. Obecnie Wiktor Mazur odpowiada za rozwój i strategię Sales Intelligence S.A., jednej ze spółek z Grupy SARE, piastując stanowisko jej Członka Zarządu.

Wiktor Mazur w SARE odpowiedzialny będzie za politykę produktową całej Grupy Kapitałowej, w tym wsparcie innowacyjności i integralności narzędzi, znajdujących się w jej ofercie usług.

W ostatnich tygodniach zmienił się również skład osobowy Rady Nadzorczej SARE. Zrezygnowali z niego Rafał Plutecki i Wojciech Mróz, a w ich miejsce powołano Annę Lubowską oraz Tomasza Woźniaka. Oprócz wyżej wymienionych, w Radzie Nadzorczej są Dawid Sukacz, Dariusz Górka, Konrad Żaczek a także Michał Reck.

Lubowska związana jest z branżą reklamową od ponad 25 lat. W latach 90. pracowała jako Media Director dla BBDO. Swoje doświadczenie zdobywała poświęcając się w szczególności zarządzaniu domami mediowymi Grupy WPP, gdzie pełniła funkcję dyrektora zarządzającego The Media Edge, później Prezesa Zarządu CIA Poland oraz MEC, a w latach 2017 – 2018 funkcję prezesa GroupM Poland. Od początku 2019 roku pracuje jako niezależny konsultant. W latach 2009-2011 obejmowała funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Znana również jako członek jury w konkursach takich jak Effie, Cannes Lions, Media Trendy, czy European MIXX Awards. W 2019 roku Anna Lubowska została wyróżniona jako legenda polskiej branży medialnej, marketingowej i reklamowej przez Media & Marketing Poland.

Tomasz Woźniak jest współwłaścicielem i prezesem Future Mind – firmy mającej za sobą ponad 250 projektów z obszaru digital, łączącej kompetencje klasycznego software house i firmy pomagającej budować i rozwijać produkty cyfrowe z wykorzystaniem najnowszych technologii, w tym internetu rzeczy. Wcześniej współtworzył sieć reklamy internetowej AdVice oraz kierował działem marketingu internetowego BNP Paribas. Obecnie występuje też w roli mentora na popularnych imprezach start-up’owych.

SARE S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych od 2016 roku. Zajmuje się rozwijaniem nowoczesnych i dedykowanych rozwiązań dla biznesu, wspierających sprzedaż, komunikację oraz działania marketingowe swoich klientów. Usługi firmy nastawione są na zintegrowane i precyzyjnie targetowane działania, umożliwiające komunikację w modelu omnichannel. W skład Grupy SARE wchodzą: INIS, Salelifter, Ju:, Sales Intelligence, Fast White Cat, VideoTarget, Adepto, Cashback services.

Do góry!

Polecane artykuły

10.06.2019

GetResponse uruchamia nową funkcjonalność – ...

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail
 

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam