Marketing i Biznes E-commerce Prasówka e-commerce #71 Zakaz handlu w niedzielę jednak nie zwiększy zysków e-commerce?

Prasówka e-commerce #71 Zakaz handlu w niedzielę jednak nie zwiększy zysków e-commerce?

Prasówka e-commerce #71  Zakaz handlu w niedzielę jednak nie zwiększy zysków e-commerce?

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Nowy system płatności mobilnych w e-commerce od Orlenu

Orlen wprowadza właśnie nowy system płatności mobilnych. Za tankowanie paliw na stacjach korporacji będzie możliwe zapłacenie za pomocą aplikacji mobilnej. Zamiast wchodzić do budynku na stacji, właściciel czterech kółek będzie mógł zapłacić z samochodu korzystając z aplikacji e-commerce firmy. Usługa nazywać się ma Orlen Pay. Dzięki niej przedsiębiorstwo zaoszczędzi pieniądze za opłaty ponoszone na rzecz banków.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Wśród podmiotów działających na polskim rynku paliw, jak na razie tylko Orlen zamierza wprowadzić usługę umożliwiającą płatności mobilne. Obecnie aplikacja znajduje się w fazie testowej. Jak na razie tylko pracownicy przedsiębiorstwa korzystają z możliwości jakie oferuje Orlen Play. W trzecim kwartale obecnego roku planowane jest udostępnienie usługi dla wszystkich klientów sieci stacji paliw.

    Aplikacja będzie działa dzięki karty płatniczej. Możliwość korzystania z niej dostępna będzie dla przedsiębiorców i klientów indywidualnych. Nie wiadomo w jaki sposób korporacja zabezpieczy się przed kradzieżą paliwa. Użytkownicy aplikacji będą tankowali, a następnie odjeżdżali ze stacji bez płacenia w budynku, co sprawia, że ich aktywność będzie nie do odróżnienia od złodzieja. Zakłada się, że Orlen sczytywać będzie numery rejestracyjne z monitoringu, ale na razie nie wiadomo, czy aplikacja żądać będzie podania numerów rejestracyjnych podczas rejestracji.

    e-commerce

    Zakaz handlu w niedzielę jednak nie zwiększy zysków e-commerce?

    Eksperci od wejścia w życie ustawy o zakazie handlu w niedziele przekonywali nas, że zwiększy ona zyski osiągane przez firmy działające w branży e-commerce. Początkowo rzeczywiście tak było. Przez kilka pierwszych niedziel, Polacy nieprzyzwyczajeni do nowej sytuacji, którą zostali, masowo robili zakupy w sklepach internetowych. Teraz jednak, po upływie dłuższego czasu, kiedy mamy możliwość osądzenia bardziej długoterminowych skutków wejścia w życie ustawy okazuje się, że branża e-commerce wcale nie ma tak różowo jak liczyła.

    Zgodnie z danymi zawartymi w raporcie Traffic Trends, ruch w niedziele handlowe w kwietniu tylko nieznacznie wzrósł w stosunku do reszty tygodnia. W zwykłe dni wynosił on 17,5 % zaś w niedziele 18,2%. Z kolei znacząco spadły konwersje. W porównaniu do do zeszłego roku zmniejszyły się one o 2,25%, zaś w niedziele kwietniowe o 6,36%. To duży spadek, który przełożył się na zmniejszenie sprzedaży. Wynosił ona w kwietniu 25,2% zaś w niedziele tylko 18,8%.

    Niektórzy przypuszczają, ze to dobra pogoda stoi za spadkami branży e-commerce w kwietniu. Podczas słonecznych dni większość ludzi jest mniej skłonna do robienia zakupów. Dopiero dłuższa perspektywa czasu pozwoli na racjonalne osądzenie skutków wejścia w życie ustawy o zakazie handlu w niedziele.

    Nowy magazyn dla osób zainteresowanych e-commerce

    Osoby zainteresowane handlem internetowym z pewnością ucieszą się dowiedziawszy się, że liczba źródeł, z których mogą czerpać wiedzę na ten temat właśnie uległa zwiększeniu. Właśnie powstał magazyn „E-commerce w Praktyce”, wyszedł już jego pierwszy numer. Pismo kierowane jest dla menedżerów e-commerce, osób prowadzących sprzedaż w marketplace’ach, a także przedsiębiorców szukających skutecznych i sprawdzonych rozwiązań w e-handlu.

    Magazyn „E-commerce w Praktyce” jest poradnikiem składającym się z artykułów napisanych przez specjalistów od handlu w sektorze konsumenckim oraz biznesowym. Z pierwszego numeru można dowiedzieć się między innymi:

    -w jaki sposób obliczyć rentowność e-sklepu,
    -jak przeprowadzić audyt podatkowy w e-commerce,
    -co zrobić, by e-sklep działał zgodnie z prawem (m.in. RODO),
    -jak zarządzać cenami produktów w sklepie internetowym, kiedy opłaca się je obniżyć,
    -jak lista kontrolna audytu SEO pomoże zoptymalizować stronę e-sklepu,
    -jak prześledzić zachowania użytkowników na stronie i poznać ich potrzeby,
    dlaczego segmentacja klientów się opłaca i jak ją przeprowadzić,
    -jak spersonalizować ofertę, by była skuteczna,
    -jak sprawdzić, czy obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie i wykorzystać ją do zwiększenia sprzedaży,
    -dlaczego kupujący porzucają koszyki i jak temu zaradzić,
    -jak prowadzić efektywny retargeting, by klienci szybko, bez obaw i wątpliwości, finalizowali transakcje,
    -jak wiadomość SMS zachęca do zakupów na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego,
    -jak wykorzystać narzędzia marketing automation, by mniej pracować, a więcej zarabiać,
    -jak zoptymalizować logistykę w e-commerce, by pomagała sprzedawać,
    -jak powinien wyglądać idealny proces obsługi zwrotów i jak za jego pomocą dopieścić klienta,
    -jakie cechy ma skuteczna platforma e-commerce B2B,
    który marketplace jest najlepszy dla Twojego e-sklepu,
    -jak skutecznie sprzedawać za granicą.

    Magazyn „E-commerce w Praktyce” dostępny jest pod tym adresem

    e-commerce

    Żabka stawia na e-commerce

    Sieć sklepów Żabka stawia kolejne kroki w świecie e-commerce. Już niedługo klienci firmy Zalando będą mogli odbierać zamówione towary w sklepach stacjonarnych Żabki i Freshmarketu. Polska pokryta jest gęstą siecią placówek sieci spożywczej . Liczy ona niemalże pięć tysięcy obiektów. Nie jest to pierwszy raz kiedy Żabka udostępnia swoje placówki dla podmiotów działających e-commerce. Klienci eobuwie.pl oraz komputronika mogą od pewnego czasu odbierać złożone przez siebie zamówienia w sieci spożywczej. Podobnie, przesyłki realizowane przez Pocztę Polską mogą być dostarczone do pobliskiej Żabki. Jednym z powodów sukcesu Żabki jako operatora e-commerce są długie godziny otwarcia oraz ilość posiadanych sklepów stacjonarnych.

    Wcześniej niemiecki e-sklep specjalizujący się w sprzedaży ubrań dostarczał klientom z Polski zamówione towary wyłącznie za pomocą kuriera. Jeszcze do niedawna wysyłki obsługiwał tylko FedEx, ale niedawno część z nich zaczęła być realizowana także przez DHL. Żabka współpracuje z DHL, dlatego też wybierając tego kuriera podczas składania zamówienia klienci mogą liczyć na dodatkowe miejsce odbioru zamówionego towaru.

    e-commerce

    Prasówka powstaje dzięki:

    Rzetelny Regulamin

    Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

    Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

    Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

    FreshMail

    Pon-Pt: 8:00-17:00
    (+48) 12 617 60 10
    pomoc@freshmail.pl

    FreshMail to wszystko czego potrzebujesz aby wysyłać efektywne newslettery i mailingi. Intuicyjny system, piękne szablony, które łatwo dopasujesz do swoich potrzeb, rozbudowane raporty oraz wiele funkcjonalności, które pozwolą Ci łatwo i szybko tworzyć skuteczne kampanie email marketingowe. FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcję z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić – nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.

    Agencja Marketing i Biznes

    Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

    GetResponse

    Oferty biznesowe: sales@getresponse.com

    Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com

    Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.

    Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.

    INIS

    INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

    Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

    W naszej ofercie znajdziesz:

    • kampanie emailingowe i display

    • email retargeting, video mailing, responsive email design

    • display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

    • geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

     

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl