Marketing i Biznes E-commerce Ruch przestawia się na handel internetowy. Prasówka e-commerce #80

Ruch przestawia się na handel internetowy. Prasówka e-commerce #80

Ruch przestawia się na handel internetowy. Prasówka e-commerce #80

Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i weź udział w najbardziej przedsiębiorczej konferencji w Polsce, Founders Mind 🧠

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Ruch przestawia się na handel internetowy

Dla wielu pokoleń Polaków kioski Ruchu są synonimem prasy. Nasz kraj usiany jest gęstą siecią charakterystycznych zielonych budek, co oznacza, że mogą być one skutecznie wykorzystywane w wielu celach wymagających rozwiniętej siatki logistycznej. Ostatnimi czasy najpopularniejszym z tego typu celów jest handel internetowy.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Ruch od 2012 roku popada w kłopoty. Sprzedaż pracy w Polsce przez ostatnie sześć lat zmniejszyła się o 35%. Jako, że prawie połowa przychodów pochodzi z handlowania prasą oraz sieć dystrybucji jest rozdrobniona, to kioski zmuszone zostały do znalezienia nowego źródła finansowania. Dlatego też postawiono na Paczkę w Ruchu, która ma przybliżyć świat kiosków i sklepów internetowych. Częścią zmiany jest także głęboka restrukturyzacja, cięcie kosztów, sprzedaż niedochodowych biznesów należących do przedsiębiorstwa.

    W najbliższym czasie firma zamierza wprowadzić na rynek szereg ofert skierowanych dla przedsiębiorców prowadzących działalność e-commerce. Ruch interesują zwłaszcza usługi kurierskie, e-fulfilment oraz rozwiązania omni-channel, które zdaniem przedstawicieli spółki mogą pomóc w wyprowadzeniu jej na prostą. Czy w przyszłości kioski będą bardziej kojarzyły się jako punkty odbioru zamówionych przesyłek niż miejsca, gdzie można zaopatrzyć się w prasę?

    Kto nie kupuje w sieci i dlaczego?

    Jedne z ciekawszych informacji zebranych przez ostatni raport Gremiusa „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” dotyczą osób, które od kupowania w Internecie raczej stronią. Czyli 44% polskiego społeczeństwa.

    Handel internetowy nie jest atrakcyjny zwłaszcza dla osób, które chcą mieć możliwość dotknięcia zakupionego produktu. Na taki powód niekorzystania z e-commerce wskazuje 46% respondentów. Jedna czwarta z nich przywiązana jest do tradycyjnych metod robienia zakupów. 23% osób po pięćdziesiątym roku życia potrzebuje wizyty w sklepie w celach towarzyskich, co pokazuje smutną prawdę o naszym społeczeństwie porzucającym osoby starsze.

    35% niekupujących w sieci mogłoby zmienić zdanie jeżeli zmniejszeniu uległyby koszty dostawy zamówionego towaru. Jedna trzecia badanych zostałaby skuszona niższymi cenami produktów w e-sklepach. Zwłaszcza kobiety (46%) uważają ten ostatni czynnik za szczególnie istotny. Zapytane o produkty, które najchętniej kupiłyby online badane osoby udzieliły odpowiedzi, które w większości pokrywały się z odpowiedziami osób korzystających z e-commerce.

    handel internetowy

    Czy kurier ma prawo zostawić przesyłkę u sąsiada?

    Czasem zdarza się, że nie zastawszy odbiorcy kurierzy zostawiają paczkę u sąsiadów, bądź ochroniarzy. Od czasu wejścia w życie przepisów RODO, niektóre firmy kurierskie uznały, że zachowanie to narusza przepisy zawarte w nowym prawie. Zakazały kurierom na zastawianie paczek u sąsiadów bez potwierdzonej na piśmie, albo poprzez sms zgody klienta.

    Klienci coraz częściej wyrażają niezadowolenie z powodu udostępniania swoich danych osobom trzecim, mimo tego ze na przesyłkach nie znajdują się dane wrażliwe. Czy handel internetowy stanie się kolejnym polem bitwy o prawo do prywatności?

    handel internetowy

    Poczta Polska inwestuje w logistykę

    Ostatnimi czasy nastąpił wzrost przesyłek zagranicznych obsługiwanych przez Pocztę Polską. Spowodowane jest to ciągle rosnącą popularnością robienia zakupów w Chinach. W porównaniu pierwszego półrocza bieżącego roku z podobnym okresem w roku zeszłym wzrost wyniósł około 15%. Celem Poczty Polskiej jest stanie się głównym graczem na rynku międzynarodowych przesyłek przechodzących przez Europę Środkowo-Wschodnią. Żeby tak się stało infrastruktura musi zostać przystosowana do obsługiwania nie tylko listów, ale także i większych przesyłek. Zwłaszcza, że stale wzrasta wolumen wysyłanych paczek. W 2017 roku dostarczonych zostało ponad 120 mln paczek i przesyłek.

    Z tych powodów planowana jest budowa centralnego węzła logistycznego. Obiekt ma powstać do 2020 roku i obsługiwać transport przesyłek z Państwa Środka w ramach Nowego Jedwabnego Szlaku. W przeciągu kilku najbliższych lat wydane zostaną miliardy złotych na inwestycje. Ważne tutaj będzie zapewnienie odpowiedniej komunikacji między sortowniami i punktami przeładunkowymi. Niebawem zostaną otworzone nowoczesne hale w Olsztynie i Koszalinie.

    W ostatnim niemalże tysiąc pięćset osób znalazło zatrudnienie na Poczcie, głównie w charakterze listonoszy i pracowników obsługi. Firma rozszerza także swoją partnerską sieć punktów click&collect, która docelowo ma osiągnąć jedenastu tysięcy punktów.

    handel internetowy

    Prasówka powstaje dzięki:

    Rzetelny Regulamin

    Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

    Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

    Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

    Agencja Marketing i Biznes

    Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

    GetResponse

    Oferty biznesowe: sales@getresponse.com

    Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com

    Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.

    Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.

    INIS

    INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

    Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

    W naszej ofercie znajdziesz:

    • kampanie emailingowe i display

    • email retargeting, video mailing, responsive email design

    • display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

    • geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl