Marketing i Biznes E-commerce Prasówka e-commerce #23 Zara pomoże Ci znaleźć odpowiedni rozmiar

Prasówka e-commerce #23 Zara pomoże Ci znaleźć odpowiedni rozmiar

Prasówka e-commerce #23 Zara pomoże Ci znaleźć odpowiedni rozmiar

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Polska

Programy lojalnościowe mają wpływ na sprzedaż w supermarketach
Nie jest to wiadomość związana tylko z e-commerce, ale z handlem ogólnie. Według badań, które zostały przeprowadzone przez GfK, udział w programach lojalnościowych sieci detalicznych istotnie wpływa na częstotliwość dokonywanych zakupów.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Smart shopperzy, którzy najbardziej racjonalnie podchodzą do zakupów, deklarują, że często lub zawsze decydują się na korzystanie programów lojalnościowych. Aż 36% ankietowanych posiada kartę lojalnościową lub w inny sposób związana jest z marką (np. ma w telefonie spersonalizowaną aplikację). Badanie GfK pokazuje, że liderem wśród aktów zakupowych z kartą lojalnościową jest Auchan. Częstotliwość zakupów dokonywanych przez posiadaczy kart „Skarbonka”, która jest wydawana przez tę markę, jest o 33% wyższa niż średnia częstotliwość zakupów dla tej sieci. Warto jednak zaznaczyć, że przeciętna wizyta konsumentów w sklepach Auchan ma miejsce raz na trzy tygodnie, podobny wskaźnik ma Tesco. Prym pod tym względem wiedzie Biedronka, którą klienci odwiedzają częściej niż raz w tygodniu.
    Średnio Polacy posiadają karty lojalnościowe trzech marek. Najpopularniejsze programy w Polsce to: „Moja Biedronka” sieci Biedronka, w którym uczestnictwo deklaruje 65% klientów, „Clubcard” sieci Tesco – 53%, „Payback” – 42% oraz wspomniana „Skarbonka” sieci Auchan – 18%.
    Widać, że trend ten ma się na rynku bardzo dobrze, co pokazały statystyki, którymi pochwalił się Empik po kilku pierwszych miesiącach działania klubu „Mój Empik”. (link do prasówki w której to napisałem).

    E-delikatesy walczą o klientów, obniżając ceny

    Portal dlahandlu.pl pokusił się o analizę koszyka cen dla delikatesów spożywczych online. Wynika z niej, że zakup 50 produktów z koszyka w e-sklepach to wydatek pomiędzy 241 a 299 zł, a w lutym te same produkty kosztowały pomiędzy 267,5 a 293,5 zł. Najtańszym sklepem jest obecnie e-piotripawel.pl, zaraz za nim pozostają auchandirect.pl i hipernet24.pl.


    Zara pomoże Ci znaleźć odpowiedni rozmiar

    Wielu klientów wzdryga się przed zakupami ubrań i obuwia w sieci, ponieważ obawia się, że produkty te nie będą pasować i po zakupie trzeba będzie je zwracać. Z tego powodu coraz więcej marek wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i proponuje konsumentom darmowe zwroty i reklamacje. Aby uniknąć jednak tych procedur, na pomoc przychodzą rozwiązania technologiczne. Z jednego z nich skorzystała Zara. Dzięki prostej aplikacji klienci mogą dobrać ubranie pasujące do ich sylwetki oraz oczekiwań. Klikając w przycisk „Znajdź mój rozmiar” otwiera się oddzielne okienko, które wymaga od kupującego podania wzrostu, wagi oraz preferencji, jakie ma być ubranie – dopasowane, idealnie leżące lub luźne. Po wypełnieniu formularza automatycznie przenoszeni jesteśmy do strony z odpowiednim produktem.

    Świat

    Zalando ze sklepami stacjonarnymi i naciskiem na aplikacje mobilne
    Niemiecki gigant nie myśli o stworzeniu sieci sklepów, ale planuje otworzyć kilka salonów w dużych miastach, takich jak Paryż, Londyn, czy też Berlin. Celuje w takie metropolie, w których zamieszkują osoby często korzystające z e-sklepu. Jak uważa dyrektor zarządzający siecią, zakupy offline mogą być dla klientów bardzo ciekawym doświadczeniem. Poza tym ruch ten ma zapewnić platformie jeszcze lepszą promocję i przełożyć się na sprzedaż online.
    Firma chwali się też wynikami i liczbą klientów, których jest już ponad 20 milionów. Marka stawia na rozwój Customer Experience, nowych technologii i możliwości logistycznych. Rubin Ritter wspomina w jednym z wywiadów, że sieć cały czas dąży do usprawnienia procesów zakupowych, a aplikacje mobile pozwolą być marce w bliższym kontakcie z klientem, co jest bardzo ważne w zakupach online.

    Walmart testuje rozwiązania omni i stara się walczyć z Amazonem

    Walmart od pewnego czasu mocno stawia na rozwiązania omnichannel. Nie tylko umożliwił odbiór zamówień w sklepach stacjonarnych w systemie click and collect, ale także dostarcza zakupy do domów klientów przy pomocy usługi Uber oraz Lyft. Dodatkowo sieć kupuje coraz to nowe e-sklepy. W posiadaniu firmy są między innymi sklep odzieżowy Modcloth, meblowy Hayneedle, obuwniczy Shoebuy i modowy Moosejaw.
    Kolejnym z nich jest jet.com, delikatesy online. Aby bardziej promować sprzedaż świeżej żywności, Jet otworzył na 6 tygodni pop-up store. Jest to konkurencyjne rozwiązanie dla Amazon Fresh, a poza sprzedażą wysokiej jakości świeżych produktów, ma też przyciągnąć klientów eventami z udziałem szefów kuchni, którzy będą uczyć kulinarnych sztuczek. Czy pomysł wypali? Zobaczymy.


    Brytyjskie e-sklepy nie są gotowe na wyprzedaże

    Według Cogeeko Peer 1, firmy dostarczającej między innymi rozwiązania hostingowe, aż 40% brytyjskich e-sklepów nie radzi sobie ze wzmożonym ruchem online, np. podczas wyprzedaży czy też akcji promocyjnych. Ponadto ponad połowa przebadanych sprzedawców nie czuje się przygotowana na takie zdarzenia. Tylko w zeszłym roku 58% z nich doświadczyło problemów z wczytywaniem się strony, zmniejszeniem wydajności sklepu, czy zupełnego wyłączenia, gdy uruchomiono wyprzedaż.

     

    Prasówka powstaje dzięki:

     

    Agencja Marketing i Biznes

    Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.


    Rzetelny Regulamin

    Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

    Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

    Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl