Marketing i Biznes E-commerce Firmy kurierskie podnoszą ceny. Prasówka e-commerce #84

Firmy kurierskie podnoszą ceny. Prasówka e-commerce #84

Firmy kurierskie podnoszą ceny. Prasówka e-commerce #84

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Zara zamierza wydawać zamówienia kurierom w sklepach stacjonarnych

Zara ma w planach udoskonalenie swojej oferty e-commerce. Jako, że logistyka jest najtrudniejszym aspektem handlu internetowego, korporacja zamierza wprowadzić nową metodę zwiększającą szybkość wysyłania przesyłek kurierskich. Firma zamierza zacząć wydawać je z magazynów znajdujących się przy sklepach stacjonarnych. Dzięki temu droga paczki do domu kupującego będzie krótsza, a w razie braku towaru w sklepie internetowym będzie istniała możliwość zamówienia go z magazynu sklepu stacjonarnego.

Firmy kurierskie

Polacy wydają miesięcznie siedemset złotych w sklepach internetowych

Zgodnie z wynikami badania „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska” Polacy wydaję co miesiąc średnio sześćset dziewięćdziesiąt złotych w sklepach internetowych. 52% zamierza wydawać tyle samo pieniędzy w sieci w przyszłym roku, zaś 30% planuje zwiększenie wydatków. Tylko 6% ma zamiar ograniczyć wydatki internetowe.

Na co wydajemy tyle pieniędzy w sklepach internetowych? Wydatki wyglądają następująco: odzież (224 złotych), buty( 299 złotych), książki (99 złotych), bilety do kina i teatru(68 złotych). Największe kwoty wydawane są na RTV i AGD (632 złotych) oraz urządzenia mobilne (362 złotych).

Firmy kurierskie

Firmy kurierskie podnoszą ceny

Od początku roku wszystkie firmy kurierskie na rynku podniosły ceny swoich usług. W zależności od gabarytu przesyłki ceny zwiększyły się nawet do 20%. Za rosnącymi cenami przesyłek stoją dwa zjawiska. Pierwszym z nich jest wzrost cen paliw. Drugim jest potrzeba zwiększenia płac pracownikom dostarczającym zamówienia. Praca kuriera jest wyjątkowo ciężka i nisko płatna, dlatego mało osób zainteresowania jest jej podjęciem. Dopiero podwyżka wynagrodzeń może skłonić pracowników do zatrudnienia się w firmach oferujących tego rodzaju usługi. Połowa kurierów zarabia obecnie pomiędzy dwoma tysiącami pięćset dwudziestoma ośmioma złotymi, a trzema tysiącami osiemset czterdziestoma siedmioma złotymi. Obie kwoty podane są w brutto. Braki pracowników w firmach kurierskich dotykają zwłaszcza Polski centralnej.

Nie należy się spodziewać, że w najbliższym czasie ceny przesyłek kurierskich spadną. Wiele firm walcząc o pozycje na rynku przez parę lat nie podnosiło swoich cen za usługi. Także zagraniczne przedsiębiorstwa działające w branży kurierskiej podnoszą obecnie ceny.

Bez wątpienia podwyżka cen przez firmy kurierskie wpłynie na zwiększenie cen w sklepach internetowych. Nie wiadomo jednak jeszcze o ile.

KFC poszerza funkcjonalność swojego e-commerce

Wcześniej sieć fast foodów posiadała dwie witryny internetowe oraz aplikację. Obecnie jednak korporacja zamierza połączyć rozwiązania rozrzucone dotychczas po kilku kanałach i startuje z odświeżoną stroną kfc.pl. Wcześniej możliwość złożenia zamówienia z odbiorem w restauracji dostępna była jedynie za pośrednictwem aplikacji firmy.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Celem posunięcia marki jest ułatwienie dostępu klientom do jej produktów. Obecnie rynek zamawiania produktów spożywczych do domu w Polsce to zaledwie około 5%, ale rośnie on z szybkością 60% rocznie. Już dziesięć tysięcy punktów gastronomicznych umożliwia klientom złożenie zamówienia na dostarczenie jedzenia do domu, bądź biura. Liczba zamówień online KFC wzrosła trzykrotnie w porównaniu z zeszłym rokiem. Przedsiębiorstwo planuje wprowadzenie usługi „Zamów i odbierz” we wszystkich należących do niej restauracjach na terenie kraju do końca roku.
    Firmy kurierskie

    Czternaście i pół miliarda euro. Tyle był wart handel internetowy we Szwecji.

    Zgodnie z raportem stworzonym przez Ecommerce Foundation w 2017 roku w Szwecji e-commerce warty był czternaście i pół miliarda euro. W porównaniu do roku 2016 handel online wzrósł w kraju wikingów o 4,1%. Jest to najniższy wynik od paru ostatnich lat. W 2016 roku branża e-commerce powiększyła się o niemalże jedną trzecią. (32.4%) Zgodnie z przewidywaniami w roku obecnym możemy spodziewać się wzrostu na poziomie ponad 15%.

    81% Szwedów kupuje online, a w następnym roku odsetek ten prognozowany jest urosnąć o pięć punktów procentowych. Przeciętny mieszkaniec Szwecji wydaje w przeciągu roku blisko tysiąca dziewięciuset euro. Najszybciej rosnącą obecnie kategorią są produkty dziecięce (23%). Tuż za nią znajdują się materiały budowlane (21%), produkty spożywcze (19%) oraz meble i produkty do dekoracji pomieszczeń (18%).

    33% Szwedów kupuje w sklepach zagranicznych, co stanowi wzrost o jeden punkt procentowy w porównaniu z rokiem ubiegłym. W zagranicznych sklepach Szwedzi kupują najczęściej ubrania. 30% zamówień ze szwedzkich e-sklepów pochodzi z zagranicy, co stanowi najniższy odsetek z państw nordyckich.

    Firmy kurierskie

    Prasówka powstaje dzięki:

    Rzetelny Regulamin

    Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

    Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

    Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

    Agencja Marketing i Biznes

    Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

    GetResponse

    Oferty biznesowe: sales@getresponse.com

    Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com

    Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.

    Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.

    INIS

    INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

    Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

    W naszej ofercie znajdziesz:

    • kampanie emailingowe i display

    • email retargeting, video mailing, responsive email design

    • display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

    • geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

    REDLINK - E-MAIL & SMS AUTOMATION PLATFORM

    sales@redlink.pl

    61 6222 400

    Roosevelta 22
    60-829 Poznań

     

    REDLINK to profesjonalny system do realizacji kompleksowych kampanii E-MAIL i SMS. Dzięki nowoczesnym funkcjonalnościom, dostępnym w panelu użytkownika, realizacja wysyłek do dowolnej grupy odbiorców jest niezwykle prosta, a także wyjątkowo efektywna.

     

    Współpraca firmy REDLINK ze wszystkimi największymi providerami pocztowymi oraz polskimi operatorami telekomunikacyjnymi gwarantuje klientom najwyższą na polskim rynku dostarczalność, a także szybką realizację kampanii E-MAIL i SMS w korzystnej cenie.

     

    Przez ponad 10 lat w branży, REDLINK stał się gwarantem wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązań dostosowanych do rozmaitych potrzeb klientów.

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl