Marketing i Biznes E-commerce Drobny prezent lepszy niż najlepsza wizytówka, czyli jak docenić klienta

Drobny prezent lepszy niż najlepsza wizytówka, czyli jak docenić klienta

Sklepy internetowe okazały się błogosławieństwem dla klientów, którzy nie są już skazani tylko na jednego dostawcę, jedną cenę i jedną ofertę. Z drugiej strony, ich właścicieli o ból głowy przyprawia myśl: jak na tym rynku się wyróżnić? Co zrobić aby zatrzymać przy sobie klienta? Nie ulega wątpliwości, że internet wyciągnął obsługę klienta na zupełnie nowe poziomy. Już nie chodzi o to tylko by klient otrzymał towar szybko, by był on pełnowartościowy, a zwrot – w razie potrzeby – odbył się sprawnie i bezproblemowo. To robią niemal wszyscy, a jak nie robią to znikają z rynku, bo wiadomo że zadowolony przyciągnie trzech kolejnych, niezadowolony zniechęci siedmiu. Tak wymagający rynek wymaga zatem działań niestandardowych, a tu wszystko zależy od kreatywności i pomysłowości sprzedawcy.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Standardem, znanym z praktyki sklepów stacjonarnych, jest dołączanie do zamówienia wszelkiej maści próbek produktów, które oferujemy w sklepie. Rzecz jasna – w pełni spersonalizowanych i uzależnionych od tego, jakich zakupów dokonał klient. Można oczywiście załączać do każdego zamówienia identyczny zestaw, ale jeśli gimnazjalistka, która kupiła u nas krem na trądzik, dostanie w próbkach serum odmładzające, a emerytka po zakupie maski liftingującej – żel dla mężczyzn, efekt będzie przeciwny od zamierzonego. Co jednak w sytuacji, gdy naszego towaru nie da się zareklamować w formie próbek? Tu wbrew pozorom pole do popisu jest całkiem spore. Nie należą do rzadkości ręcznie pisane, indywidualne podziękowania za dokonanie zakupów, często dowcipnie ilustrowane. Miłym akcentem jest zwracanie uwagi na
    to, że klient pojawił się u nas po raz kolejny. Dzięki temu udowadniamy, że stawiamy na indywidualną relację.
    Dobrym pomysłem mogą okazać się także drobne prezenty – np. opakowanie krówek reklamowych. Krówki święcą triumfy jako gadżety reklamowe, które nie tylko nie wylądują w szufladzie obok nieśmiertelnych smyczy, ale też skutecznie puszczą w świat dane naszej firmy. Ważna uwaga: krówki reklamowe to dobry pomysł na prezent dla klienta, ale i tu warto postarać się bardziej. U dostawców, np. w sklepie Cukrówki.pl, można zamówić krówki z logo – w
    firmowych kolorach, a także krówki reklamowe, zaprojektowane w mniej oczywisty sposób. Może zamiast krówek z logo zamówić nadruk z serią branżowych dowcipów? Albo z oryginalnym podziękowaniem za zakup? Liczba opcji jest ogromna. Nie ulega wątpliwości, że klient, który wraz z zamówieniem otrzyma także drobny personalizowany upominek, długo nie zapomni, w którym sklepie dokonał zakupów. Co więcej, zadowoleni z dobrej obsługi klienci często dzielą się pozytywnym, zaskakującym doświadczeniem ze znajomymi w serwisach społecznościowych. Jest więc o co walczyć.

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl