Zadłużenie e-commerce rośnie o 19%
W przeciągu roku stopień zadłużenia polskich sklepów internetowych wzrósł aż o 19%. Od początku roku 2018 szybkość zadłużania się firm znacząco wzrosła. Polskie przedsiębiorstwa e-commerce winne są już stu dwudziestu sześciu milionów złotych. Zadłużonych jest trzy tysiące trzysta dwadzieścia sześć e-sklepów. W zeszłym roku było ich tylko dwa tysiące siedemset dwadzieścia cztery. Najbardziej zadłużone są sklepy ulokowane na Mazowszu(dwadzieścia jeden i pół miliona złotych), Śląsku (dwadzieścia milionów osiemset tysięcy złotych) oraz w Małopolsce (dwanaście milionów czterysta tysięcy złotych).
Najczęściej do rejestru dłużników wpisują kontrahenci, za to największa część długu pochodzi od niespłaconych rat kredytów bankowych. Zdaniem wywiadowni gospodarczej Bisnode Polska ponad połowa polskich e-sklepów znajduje się w dobrej lub bardzo dobrej kondycji finansowej. Mniej firm niż w zeszłym roku określa swoją sytuację jako złą.
Allegro rusza z Allegro Smart
Największe w naszym kraju przedsiębiorstwo działające w branży e-commerce uruchomiło swoją najnowszą usługę Allegro Smart. Osoby, które zapłacą roczny abonament w wysokości czterdziestu dziewięciu złotych będą mogły za darmo otrzymać trzysta sześćdziesiąt pięć przesyłek, które zostaną dostarczone do paczkomatów i innych punktów odbioru na terenie całego kraju. Celem wprowadzenia abonamentu ma być wyjście naprzeciw potrzebom klientów domagających się tanich dostaw i wysokiego komfortu podczas robienia zakupów w Internecie. Koszt usługi ma spłacać się Allegro po dokonaniu średnio między sześcioma, a ośmioma dostawami na abonenta.
Zamówienia będzie można odbierać w sklepach Żabka, w kioskach Ruchu, na stacjach benzynowych Orlenu, w paczkomatach InPostu, w oddziałach Poczty Polskiej, w sklepach Freshmarketu, a także w mniejszych sklepikach, które zdecydowały się na otwarcie punktu odbioru przesyłek. Obecnie sieć punktów odbioru liczy piętnaście tysięcy punktów, ale do końca roku ma wzrosnąć do dwudziestu tysięcy.
Allegro Smart będzie można przetestować przez okres miesiąca za darmo. Będzie możliwe także wybranie abonamentu za pół roku, który kosztować będzie trzydzieści dziewięć złotych. Żeby skorzystać z darmowych dostaw abonenci będą musieli dokonać zakupu przekraczającego czterdzieści złotych. Osoby, które wykupią abonament będą mogły korzystać ze specjalnych przeceń w ramach oferty Allegro Smart!Zone.
Amazon płaci magazynierom za zamieszczanie pochlebnych opinii w sieci
Ostatnimi czasy korporacja Bezosa znalazła się w ogniu krytyki za to w jak bezwzględny sposób traktuje pracowników swoich magazynów. Nakłada na nich bezwzględne normy, których przeciętna osoba nie jest w stanie wypełniać dłużej niż przez parę miesięcy, po czym korporacja zwalnia pracowników zastępując ich nowymi. Taka rotacja jest metodą biznesową stosowaną przez Amazon we wszystkich krajach. W jaki sposób korporacja odpowiedziała na ogień krytyki? Czy podniosła poziom warunków pracy swoich magazynierów?
Odpowiedzią Amazonu jest kampania internetowa, w której pracownicy firmy wpisują na Twitterze informacje, że pracują dla korporacji. Każdy profil posiada uśmiech Amazon oraz „Ambasador Amazonu” w nazwie. Następnie puszczają twitty, w których powielają talking pointy działu PR korporacji. Twierdzą, że praca w magazynach wcale nie jest ciężka, a relacje medialne są zmyślone. Wszystkie wiadomości napisane przez pracowników korporacji są do siebie bardzo podobne. Piszą o tym jakie pensje w magazynach są dobre, o tym ile dostają przerw na wyjście do toalet, czy o tym że przełożeni wcale ich nie mobbingują. Kiedy ktoś ich zapyta, czy są zmuszani do wypuszczania twittów tego typu, to odpowiadają, że nie.
Niektórzy sprawiają wrażenie jakby wręcz zakochali się w Amazonie i twierdzą, że „gdyby mogli nie wybraliby żadnej innej pracy” niż praca osoby pakującej zamówienia w magazynie. Z dociekań TechCrunch wyszło, że Ambasadorzy Amazonu nie dostają żądnej dodatkowej premii, ale mają przeznaczoną część czasu pracy na sprawowanie obowiązków związanych z promowaniem firmy. Dzięki czemu ilość ciężkiej fizycznej pracy, którą wykonują ulega zmniejszeniu.
CCC liczy na miliard złotych z e-commerce
Polskie przedsiębiorstwo obuwnicze intensywnie inwestuje w handel internetowy. Firma ma nadzieję, uzyskać do końca roku miliard złotych przychodu. W roku 2019 przychody mają przekroczyć półtora miliarda. Żeby wyrobić nałożone na siebie cele CCC wykupiła działkę pod centrum logistyczne, które ma być w dużym stopniu zrobotyzowane.
Wzrost sprzedaży związana jest z otwarciem się firmy na nowe rynki. Prym tutaj wiodą Włochy oraz Hiszpania. Niedługo buty wyprodukowane przez CCC dostępne będą we Francji, a także we Szwajcarii. Zostanie zamkniętych siedem sklepów nierentownych na terenie Niemiec. Rośnie marzą brutto firmy, która wynosi obecnie 55,8%. Na ten rok spółka zamierza zainwestować ponad pół miliarda złotych, z czego ponad połowa została już wydana.
Prasówka powstaje dzięki:
Rzetelny Regulamin
Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.
Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.
Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.
Agencja Marketing i Biznes
mail: michal@marketingibiznes.pl
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/kontakt/
Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.
GetResponse
Oferty biznesowe: sales@getresponse.com
Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com
Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.
Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.
INIS
INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.
Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.
W naszej ofercie znajdziesz:
• kampanie emailingowe i display
• email retargeting, video mailing, responsive email design
• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking
• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne
REDLINK - E-MAIL & SMS AUTOMATION PLATFORM
REDLINK to profesjonalny system do realizacji kompleksowych kampanii E-MAIL i SMS. Dzięki nowoczesnym funkcjonalnościom, dostępnym w panelu użytkownika, realizacja wysyłek do dowolnej grupy odbiorców jest niezwykle prosta, a także wyjątkowo efektywna.
Współpraca firmy REDLINK ze wszystkimi największymi providerami pocztowymi oraz polskimi operatorami telekomunikacyjnymi gwarantuje klientom najwyższą na polskim rynku dostarczalność, a także szybką realizację kampanii E-MAIL i SMS w korzystnej cenie.
Przez ponad 10 lat w branży, REDLINK stał się gwarantem wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązań dostosowanych do rozmaitych potrzeb klientów.
GS1
GS1 – międzynarodowa organizacja non-profit, działająca na terenie 150 krajów, która od początku istnienia wspiera handel. W tym celu wdrożyła standardowy kod kreskowy znany i używany dziś na całym świecie. Przez wiele lat koncentrowała się na działalności w sprzedaży offline, pomagając firmom usprawniać ich procesy logistyczne. Dziś, gdy każda firma przenosi część swojej działalności do sieci, naszymi działaniami wspieramy również handel online za sprawą współpracy z firmą Google. Kod kreskowy to wg BBC jedna z 50 rzeczy (zaraz za iPhonem), które w największym stopniu przyczyniły się do powstania nowoczesnej gospodarki. Nie bez powodu, ponieważ aktualnie na świecie skanowanych jest 6 miliardów produktów dziennie.
Zostaw komentarz