Po 3 latach przerwy powraca popularne wśród e-sprzedawców szkolenie „E-biznes do Kwadratu”. Jest to katalog 33 pozacenowych zasad budowania przewagi konkurencyjnej, tak ważnych dziś na rynku psutym przez „cenodajki”. Szkolenie prowadzi Maciej Dutko – certyfikowany wykładowca Allegro, twórca najgłośniejszej książki w branży – „Biblii e-biznesu” oraz bestsellerów „Targuj się!” i „Efekt tygrysa”.
Szkolenie „E-biznes do Kwadratu” to kwintesencja 11 lat prowadzenia przez Autora e-biznesu, jego 10-letniej działalności szkoleniowej oraz ponad 1200 przeprowadzonych audytów i poprawionych ofert. Bazując na tak ogromnym doświadczeniu, Dutko zdiagnozował najczęściej popełniane przez e-sprzedawców błędy oraz stworzył katalog 33 technik, strategii i metod, które – bez większego wysiłku, nakładów czasowych czy finansowych – pozwalają osiągać ponadprzeciętne wzrosty sprzedaży i skutecznie zdystansować konkurencję. Sekret polega na wewnętrznej poprawie ofert, bez inwestowania środków w intensywny i kosztowny marketing zewnętrzny czy czasochłonne budowanie społeczności na Facebooku lub Twitterze.
W latach 2013-2016 odbyło się kilkanaście edycji tego szkolenia, z czego większość to spotkania zamknięte, zamawiane przez firmy dla swoich pracowników. W 2016 ponownie odbędzie się jednak kilka edycji dostępnych także dla małych i średnich e-sprzedawców.
Jedyne edycje otwarte w 2016:
- Warszawa (edycja XVIII):16 października 2016 (zgłoś udział!)
- Wrocław (edycja XIX):22 października 2016 (zgłoś udział!)
- Gdańsk (edycja XX):30 października 2016 (zgłoś udział!)
- Poznań (edycja XXI):5 listopada 2016 (zgłoś udział!)
- Kraków (edycja XXII):12 listopada 2016 (zgłoś udział!)
- Bangkok (edycja XXIII, specjalna):25 listopada 2016 (zapisz się! w ramach 3-dniowej konferencji „Biznes ponad Granicami”).
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się m.in.:
- jak tworzyć tytuły ofert, które przyciągną klientów i zachęcą do wejścia?
- w jaki sposób zbudować ofertę, aby błyskawicznie przemówiła do wyobraźni internauty i skłoniła go do wyboru naszego produktu?
- dlaczego większość zdjęć produktowych zniechęca do zakupu i jak to zmienić?
- jak pojedyncze słowa mogą zachęcić lub odstraszyć klienta i w jaki sposób tworzyć naprawdę skuteczne, a przy tym etyczne teksty marketingowe?
- które elementy naszej oferty najbardziej odstraszają klientów i jak temu przeciwdziałać?
- w jaki sposób budować pozytywną markę i zwiększać zaufanie klienta?
- czy „content marketing” naprawdę ma sens tylko w wielkich sklepach?
- dlaczego i jak mądrze stosować reklamę porównawczą?
- czy popularne „zobacz też nasze inne oferty” wciąż działa i jak stosować naprawdę efektywny cross-selling?
- w jaki sposób wcześniejsi klienci mogą zachęcić nowych?
- jak działa „trafność Allegro” i jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?
- jak sprzedawać skutecznie, a zarazem drożej niż konkurencja?
Oto przykładowe efekty, jakie odnieśli uczestnicy wcześniejszych szkoleń oraz audytów:
- Warszawa, październik 2015– sprzedawca aguri_pl w ciągu 3 miesięcy skoczył o 400% w górę, aspirując… do I miejsca w bardzo konkurencyjnej branży (folie ochronne).
- Warszawa, kwiecień 2014 – 6-krotny wzrost sprzedaży w ciągu 1 dnia od szkolenia.
- USA, marzec 2014– sprzedawca Allegro (www_keye_pl) w „martwym” sezonie zwiększył sprzedaż o 30% tygodniowo (z 1900 do 2500 zamówień).
- Białystok, listopad 2011– 300% wzrostu sprzedaży już po 3 tygodniach potwierdziła klientka, która zmodyfikowała swoją ofertę (branża odzieżowa).
- Kraków, kwiecień 2012– sprzedająca nie miała czasu na wprowadzenie wszystkich otrzymanych wskazówek, wdrożyła więc tylko jedną z nich; odnotowała wzrost sprzedaży „zaledwie” o 40%.
- Poznań, marzec 2012– sprzedający (branża odzieżowa) w ciągu 2 tygodni zwiększył sprzedaż z 3-5 sztuk tygodniowo do… 300 zamówień (stukrotny wzrost sprzedaży).
- Kraków, maj 2013 – skok obrotów (rok do roku) o ok. 350%, zwiększenie zysku – ok. 520%.
- Czeladź, październik 2012– sprzedawca z branży drobnej elektroniki (zestawy głośnomówiące) odnotował wzrost z 1-2 zamówień na jednej aukcji do 15 sprzedanych urządzeń po kilkaset złotych każde – skok o 1000%).
Szkolenie poprowadzi dr Maciej Dutko – pomysłodawca i koordynator „Biblii e-biznesu”, najbardziej doświadczony audytor ofert sprzedażowych w Polsce (www.audite.pl), felietonista Onet.pl oraz magazynu „Mensis.pl”, przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących postaci branży interaktywnej. Certyfikowany Wykładowca Allegro, a także wykładowca na studiach podyplomowych i MBA w najlepszych polskich uczelniach biznesowych. Autor kilkunastu książek, w tym bestsellerów „Efekt tygrysa” oraz „Targuj się! Zen negocjacji”.
Zostaw komentarz