Marketing i Biznes Biznes Czynnik ludzki w automatyzacji procesów obsługi klienta

Czynnik ludzki w automatyzacji procesów obsługi klienta

Czynnik ludzki w automatyzacji procesów obsługi klienta

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Czynnik ludzki w automatyzacji procesów obsługi klienta. Spotkaj ekspertów wdrażających wielokanałowe rozwiązania i dowiedz się, jak podnieść wydajność customer service nawet o 80%!

Temat podnoszenia wydajności pracowników działów obsługi klienta przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości spędza sen z powiek wielu firmom, niezależnie od ich wielkości. O ile małe firmy mogą próbować samodzielnie rozwiązywać ten problem, to duże centra wsparcia klienta nie mogą sobie pozwolić na błędy w obsłudze i zmuszone są do korzystania tylko i wyłącznie ze sprawdzonych rozwiązań.

Firma Unified Factory, wychodząc na przeciw tym oczekiwaniom, po raz kolejny organizuje 26 października spotkanie biznesowe połączone z sesjami networkingowymi, na którym eksperci-praktycy podzielą się swoim doświadczeniem w zakresie wspierania wielokanałowej obsługi klienta.

Meetup rozpocznie Katarzyna Swatowska, ekspert od komunikacji, która opowie, jak na przestrzeni ostatnich 20 lat zmieniło się postrzeganie technologii wspierających klientów.

Kolejni prelegenci Maciej Okniński oraz Karol Dudij zaprezentują najnowsze rozwiązania klasy Customer Service Automation, które podnoszą wydajność procesów obsługi klienta, ale ani nie wpływają na koszty dodatkowego zatrudnienia, ani nie obniżają jakości interakcji.

baner

Wiemy doskonale, że bez wielokanałowej obsługi klienta nawet najlepiej działająca firma będzie miała trudności z osiągnięciem dużego zadowolenia swoich klientów i postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom przedsiębiorców – komentuje Maciej Okniński, Prezes Unified Factory, który z pozycji osoby zarządzającej działami customer support opowie o tym, jak wspierać pracowników w rozproszonych organizacjach.

Doświadczenia nasze i naszych Klientów wskazują, że stosowanie technologii automatyzującej procesy obsługi klienta jest w stanie podnieść wydajność pracy do 80%, zmniejszyć koszty operacyjne o ponad 50%, a także zwiększyć przychody o 20%, a w efekcie podnieść jakość obsługi klienta – dodaje Karol Dudij, który opowie jak automatyzacja może ułatwić pracę pracownikom obsługi klienta oraz poprawiać ich efektywność przy prowadzeniu różnych aktywności w tym samym czasie.

Spotkanie obok merytorycznych prezentacji opartych na dotychczasowych wdrożeniach zakłada także pokaz działania narzędzia w czasie rzeczywistym. Partonami medialnymi spotkania zostali ISBNews, Marketing&Biznes oraz portal CCnews.

 

Link do rejestracji: http://lp.unifiedfactory.pl/lp12/

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl