Reklamy na Messengerze nadchodzą!

07.10.2016 AUTOR: Oksana Hrywna

Prędzej czy później to musiało się stać – Facebook, po aktualizacjach, wprowadzeniu botów i specjalnych messegerowych kodów, udostępnił opcję reklam na Messengerze.

1

Jak wyglądają? Teoretycznie użytkownikowi powinna pojawić się wiadomość, w której zawarty jest link, zdjęcie oraz tekst i CTA. Jeśli firma ma przygotowanego bota, może udostępnić fanom możliwość wyboru dwóch odpowiedzi. Wystarczy w nie kliknąć, a wiadomość zostanie wysłana.

2

Na razie widać, że ten format reklamy jest w fazie testów – podgląd już włączonej reklamy nie działa dobrze, ciężko też dojść, jak dokładnie pobierany jest budżet. Przykładowo, czy jeśli użytkownik ponownie otworzy wiadomość, to system zaliczy to jako wyświetlenie? Czy zasięg 100 osób oznacza, że wiadomość pojawiła się na telefonach lub komputerach 100 osób? Dodatkowo w ręcznym wyborze miejsc wyświetlania reklamy można zaznaczyć…Instagram.

Zapewne ten nowy placement będzie dopracowywany, zgodnie z nadchodzącym trendem, zwiastującym przechodzenie  użytkowników na komunikatory kosztem desktopowych platform.

Czytaj również:

https://marketingibiznes.pl/social-media/komunikacja-w-mediach-spolecznosciowych

Digital detox i slow e-mail. Zachowania konsumentów wpływające na działania w e-mail marketingu

Reklama musi się zmienić – wywiad z Jackiem Kotarbińskim (kotarbinski.wordpress.com)

Do góry!

Polecane artykuły

27.11.2020

Jaki powinien być program kadrowy?

26.11.2020

Ładowarka do samochodów elektrycznych – jak wybrać model odpowiedni dla miejsc ...