Marketing i Biznes Social media Psy w social mediach – w tych kampaniach główną rolę zagrały czworonogi

Psy w social mediach – w tych kampaniach główną rolę zagrały czworonogi

Psy we współczesnym świecie mogą stać się nie tylko członkami rodziny, ale nawet… telewizyjnymi gwiazdami. Nie od dziś wiadomo, że psy często pojawiają się w spotach reklamowych bądź popularnych kampaniach. Które czworonogi mogliśmy już oglądać w social mediach? Jakie psy skradły serca widzów na całym świecie? Oto kilka prawdziwych psich gwiazd Internetu!

Psy w social mediach – w tych kampaniach główną rolę zagrały czworonogi

Bobtail – gwiazda reklamy farb Dulux

Bobtail to psiak niezwykle żywiołowy i radosny, którego cudowna sierść od wielu lat zachwyca miłośników rasy. Pies należy do ras pasterskich, zatem doskonale nadaje się do zaganiania zwierząt. Dziś odgrywa jednak głównie rolę towarzysza domowników, a nie opiekuna wielkiego stada. Bobtail to doskonały stróż domu, a także niesamowity kompan do zabaw z dziećmi. Choć jest duży, słynie ze swojej łagodności, długiego życia i niezwykłej sprawności fizycznej – podobnie jak maltańczyk. Jeśli chcesz poczytać więcej o rasie, koniecznie odwiedź portal Fajny Zwierzak.

Bobtail już od 1963 roku jest gwiazdą reklamy farb Dulux. W naszym kraju pierwszym psem reklamującym firmę był Zatopek, na którego w domu właściciele mówili po prostu… Żabek. W ostatnich latach na polskim planie zdjęciowym błyszczał bobtail Stefan, jednak odszedł na zasłużoną emeryturę – teraz zastępuje go wnuk Stefana. Co ciekawe,Bobtail był niegdyś najlepszym przyjacielem znanych osobistości, m.in. Paula McCartneya czy prezydenta Franklina D. Roosevelta.

Labrador – szczeniak z reklamy Velvet

Labrador jest równie popularną rasą, co maltańczyk. To pies rodzinny, wesoły i energiczny, który może być doskonałym towarzyszem najmłodszych. Posiada ogromny temperament, więc wymaga spędzania z nim aktywnie wolnego czasu. Labrador to duży pies, który słynie ze swojej inteligencji – właśnie dlatego często szkoli się go na przewodnika np. osób niewidomych. Jako że jest psem błyskawicznie uczącym się nowych rzeczy, labrador zagościł również w jednym ze znanych spotów reklamowych.

O jakiej reklamie mowa? Oczywiście o kampanii papieru toaletowego Velvet, który jest „miękki jak aksamit”. Mały labrador w reklamie szybko skradł serca odbiorców – pies, którego sierść w dotyku przypomina właśnie aksamit. Marka doskonale wykorzystała temperament i wygląd psiaka, dzięki czemu spot reklamowy zrobił furorę w telewizji. Warto wiedzieć, że producent papieru wspiera również zakup labradorów jako towarzyszy dla osób niepełnosprawnych.

Cairn terrier – reklama marki Pedigree

Cairn terrier nie jest zbyt popularną rasą w naszym kraju. To niewielki pies o walecznym sercu – podobnie jak maltańczyk. Cairn terrier uwielbia ruch na świeżym powietrzu i jest nieustraszony, przez co czasami bywa uparty. Rasa jest też oddana, posłuszna i wierna swojemu właścicielowi, a także bardzo szybko się ucząca. Właśnie ze względu na ostatnią cechę cairn terriera postanowiono wykorzystać psa do jednej z kampanii reklamowych marki Pedigree.

W międzynarodowej kampanii marki Pedigree, z hasłem przewodnim „Psy górą!”, wystąpiło już wiele różnych ras psów. Na szczególną uwagę zasługuje jednak cairn terrier, który w spocie próbował energicznymi ruchami zerwać billboard. Chciał w ten sposób zagarnąć karmę, która znajdowała się na plakacie reklamowym. Dzięki kampanii ze sprytnym psem sprzedaż produktów producenta poszybowała w górę – niemal tak szybko i zwinnie, jak cairn terrier próbujący przechwycić wymarzone kąski z billboardu.

Shar pei – pies z kampanii reklamowej Garnier

Po tej kampanii reklamowej wzrosło zainteresowanie nie tylko kremem przeciwzmarszczkowym, ale też rasą shar pei. Psy są bowiem bardzo nietypowe – mają pomarszczoną skórę i niebieski język, dzięki czemu ciężko jest je pomylić z inną rasą. Luźne fałdy to znak charakterystyczny psa, będącego mocno wrażliwym i kochającym swojego opiekuna czworonogiem. Shar pei to psiak czuły, opiekuńczy i szalenie inteligentny – właśnie dlatego wykorzystano go do słynnej reklamy kremów Garnier.

Podobnie jak w przypadku labradora, którego sierść w dotyku przypomina miękki papier, tutaj producent również postawił na grę skojarzeń. Shar pei miał za zadanie pokazać potencjalnym klientom, jak dobrze działa krem przeciwzmarszczkowy Garnier. Dzięki psu odbiorca reklamy miał dowiedzieć się, że cudowny specyfik z telewizji będzie w stanie usunąć nawet najgłębsze zmarszczki – tak głębokie, jak u najbardziej pomarszczonego psa świata. Czy kampania przyniosła rezultaty? Owszem i to jeszcze jakie!

Maltańczyk — pies promujący karmę Cesar

Jaka karma dla maltańczyka będzie idealna? Reklama podpowiada, że będzie to karma Cesar. Można odnaleźć ją w wielu sklepach w całej Polsce, a jej popularność na pewno po części wynika z pyszczka sympatycznego, białego pieska, który ją promuje — maltańczyka. Pies maltańczyk to sympatyczny, inteligentny i bardzo oddany swoim właścicielom czworonóg o pogodnym usposobieniu. Ile kosztuje maltańczyk? Ceny w dobrych hodowlach zaczynają się od około trzech tysięcy złotych.


Artykuł sponsorowany

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl