Już 28 listopada w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji „Femvertising – komunikacja ze współczesną kobietą”. Pierwsze w Polsce wydarzenie skupiające się na tej tematyce odbyło się w maju 2016 roku i spotkało się z dużym zainteresowaniem. Od tego czasu kilka marek wdrożyło nurt femvertisingu do swojej komunikacji, jednakże jest to nadal mało popularny trend w porównaniu z globalnymi działaniami. Każdy zna „Like a Girl” Always czy też działania marek Dove, NIKE, Under Armour. Jak wyglądają działania w nurcie Femvertising w Polsce?
Czym jest femvertising? To nic innego, jak odpowiedź komunikacji marketingowej na szerokie zmiany społeczne warunkujące oczekiwania konsumentów wobec marek.
Podczas konferencji uczestnicy:
- dowiedzą się czym tak naprawdę jest Femvertising,
- zobaczą czego od marek oczekują kobiety z pokolenia Millenials, co je motywuje do pokochania marki, a co do kupienia produktu
- poznają przedstawicieli pokolenia Silver, ich świat, potrzeby i oczekiwania
- przyjrzą się dużym globalnym kampanią i sprawdzą czy naprawdę są skuteczne
- dowiedzą się co kobiety robią na Facebooku
- poznają pierwsze najciekawsze case study z rynku polskiego
Zostaw komentarz