Marketing i Biznes Marketing Wykorzystaj pełen potencjał nowych technologii

Wykorzystaj pełen potencjał nowych technologii

Wykorzystaj pełen potencjał nowych technologii

Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i wyjedź w gronie innych przedsiębiorców na Founders Camp

Wypełnij niezobowiązujący formularz już teraz

Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii.

Poznaj je teraz wszystkie!

Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje może robić to sektor małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstwa. Co więcej, wiele technologicznych rozwiązań znosi niektóre z barier, które do niedawna małym firmom nie dawały szans w konfrontacji z gigantami rynku. Celem tej książki jest zainspirowanie przedsiębiorców, liderów i menedżerów do sięgnięcia po szereg technologicznych rozwiązań, do przyjęcia postaw zarządczych, które sprzyjają innowacji i stanowią źródło przewagi.

W książce zaprezentowano także szereg rozwiązań i narzędzi oraz towarzyszących im trendów, od tych najprostszych (np. mobile czy e-commerce) po najbardziej złożone, jak big data i Internet Rzeczy. Wymiar praktyczny książki to krótkie podsumowania każdego z rozdziałów, które pozwalają lepiej zrozumieć i przeanalizować stawiane tezy, podjąć dyskusję z nimi, wreszcie – zainspirować się do działania.

O Autorze:

Krzysztof Ratnicyn

Dziennikarz i publicysta specjalizujący się w tematyce zarządzania, przywództwa, marketingu, nowych mediów i biznesu. Był redaktorem „Harvard Business Review Polska”, redaktorem prowadzącym „EGO Inspiracje” i zastępcą redaktora naczelnego THINKTANK, wcześniej zaś członkiem redakcji magazynów „BRIEF” i „Marketing & more”. Publikował m.in. w interaktywnie.com, „Monitor Magazine” i „Gazecie MSP Małych i Średnich Przedsiębiorstw”, komentował wydarzenia w TVN CNBC. Przez dwa lata był też PR Managerem w grupie reklamowej Young & Rubicam Brands.

Obecnie redaktorm naczelny portalu Strategia Lean, którego wydawcą jest firma Leanpassion specjalizująca się w strategicznym podejściu do lean.

Patronat medialny: Online Marketing, Marketing przy kawie, NowyMarketing, Mediarun, Marketer+, Klinika e-commerce, marketinglink, Marketing & Biznes, interaktywnie.com, Gazeta MSP Małych i Średnich Przedsiębiorstw, biznes2biznes.com

Książka w sprzedaży na www.slowaimysli.pl oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.

 

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl