Organizowany przez Związek Polskie Okna i Drzwi, VII Kongres Stolarki Polskiej, zbliża się wielkimi krokami. Podobnie jak w ostatnich latach, tak i w tym roku, kongresmeni, oprócz tematów związanych z branżą stolarki budowlanej, podejmą także debatę na temat zagadnień marketingowych. Dedykowany temu jeden z dwóch bloków tematycznych dotyczyć będzie m.in. tradycyjnych punktów sprzedaży, wykorzystaniu internetu w komunikacji z klientem czy tworzeniu tożsamości marki.
Już 19 maja 2016 roku w Jachrance spotkają się przedstawiciele przedsiębiorstw z rodzimego sektora stolarki budowlanej, reprezentanci świata nauki, biznesu, polityki i mediów. Spotkanie będzie znakomitą okazją do dyskusji na temat najważniejszych wyzwań związanych z bieżącym funkcjonowaniem branży i perspektywami jej dalszego rozwoju, a także do integracji środowiska oraz nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych.W ramach kongresowych obrad, przygotowywane są dwa bloki tematyczne. Jeden z nich, zatytułowany: „Jak skutecznie kreować Markę, aby sprzedawać więcej i drożej”, zostanie poświęcony takim tematom, jak: marketing w tradycyjnych punktach sprzedaży,wykorzystanie Internetu w komunikacji z konsumentem i angażowaniu go w świat marki, Internet jako mobilny punkt sprzedaży i promocji produktów czy tożsamość marki.
Po zakończeniu części merytorycznej, na wieczornej Gali nastąpi wręczenie Orłów Polskiej Stolarki oraz certyfikatów Związku POiD, świętowane będą również obchody jubileuszu 20-lecia istnienia w Polsce organizacji branży stolarki budowlanej. Będzie to doskonała okazja do przypomnienia sobie historii reprezentowanego przez Związek POiD sektora rodzimej gospodarki. Patronem Honorowym Kongresu jest Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa, zaś magazyn „Marketing i Biznes” objął wydarzenie swoim patronatem medialnym.
Zapraszamy serdecznie do udziału w VII Kongresie Stolarki Polskiej, który odbędzie się 19 maja 2016 roku, w Hotelu Warszawianka**** w Jachrance. Informacje na temat wydarzenia i formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie internetowej: http://kongres-stolarki.pl/
Czytaj również:
Media 360 – od analityki do sprzedaży. Jak zwiększać popularność marki i sprzedaż?
Zostaw komentarz