Marketing i Biznes Marketing Prasówka Marketing i Reklama #15 Tajlandia banuje reklamy mleka dla dzieci

Prasówka Marketing i Reklama #15 Tajlandia banuje reklamy mleka dla dzieci

Prasówka Marketing i Reklama #15 Tajlandia banuje reklamy mleka dla dzieci

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Były szef marketingu pracujący dla Google dołącza do Warner Bros

Andrew Hotz do niedawna jeszcze pracował dla Google jako kierownik działu marketingu. Kilka dni temu przeszedł jednak do Warner Brosu, gdzie zajął stanowisko wicedyrektora od spraw globalnego marketingu w sieci. Od teraz będzie odpowiadał za reklamowanie w Internecie filmów wydanych przez słynną wytwórnię.

Warner Bros oświadczyło, że powodem zatrudnienia Hotza była chęć wykorzystania jego doświadczenia w marketingu internetowym oraz wiedzy o nowych technologiach w celu dojścia do jak najszerszego grona odbiorców, którzy mogliby być zainteresowani filmami wytwórni.

Hotz rozpoczął swoją karierę w Dreamworks, więc reklamowanie filmów i animacji nie jest dla niego czymś obcym. W Google odpowiadał między innymi za stosunki z Universalem i kablówkami oraz za reklamy Google TV.

narzędzia dla marketingowców

Tajlandia banuje reklamy mleka dla dzieci

W najbliższym miesiącu w Tajlandii wejdzie zakaz reklamowania i promocji mleka przeznaczonego dla niemowląt. Nie wolno będzie promować go ani w sposób bezpośredni ani w pośredni. Nie można będzie, przykładowo, dystrybuować w szpitalach darmowych porcji mleka dla nowonarodoznych wśród rodziców.

UNICEF poparł ten zakaz. Organizacja zgadza się z opinią tamtejszego rządu, że ban jest konieczny jeżeli chce się zwiększyć odsetek niemowląt, które odżywiają się mlekiem matki, co ma zapewnić im możliwie najlepszy start w dorosłym życiu. Światowa Organizacja Zdrowia, której częścią jest UNICEF, rekomenduje, żeby przez pierwsze pół roku życia niemowlę było karmione wyłącznie mlekiem matki. Potem do osiągnięcia drugiego roku życia, ma ono na przemian być karmione mlekiem matki oraz innym pożywieniem.

Tajlandia posiada jeden z najniższych na świecie odsetek matek, które karmią swoje dzieci wyłącznie własnym mlekiem. Wynosi on zaledwie 12,3%. Za ten stan rzeczy obwiniany jest agresywny marketing promujący mleko w butelce oraz zwyczaj nakazujący kobietom powrót do pracy po 3 miesiącach po porodzie.

Międzynarodowa organizacja zaleca Tajlandii wydłużenie płatnego urlopu macierzyńskiego oraz wprowadzenie elastycznych godzin pracy dla matek. UNICEF pragnie, żeby wybór karmienia piersią stał się łatwiejszy dla kobiet w tym południowo azjatyckim kraju.

Zdaniem organizacji żaden kraj na świecie nie robi wystarczająco wiele, żeby zwiększyć liczbę matek karmiących piersią i zaleca, żeby kolejne państwa poszły przykładem Tajlandii i zakazały reklamowania mleka dla dzieci.

Eksperci uważają, że karmienie piersią zwiększa inteligencję oraz wspomaga rozwój niemowląt. Praktyka ta, może przyczynić się do zmniejszenia się śmiertelności dzieci na świecie.

Lexus wycofuje się z fenomenalnie nieprzemyślanej kampanii

Jeżeli myślicie, że tylko polscy producenci napojów energetycznych umieją fenomenalnie strzelać sobie w pięty, to nie słyszeliście zapewne o najnowszej reklamie samochodów Luxus. Firma ta weszła we współpracę z położonym w Kanadzie lotniskiem Calgary. W jej ramach część miejsc parkingowych miała zostać zmieniona w ekskluzywne miejsca przeznaczone tylko dla właścicieli czterech kółek ze stajni Lexusa. Lotnisko otrzymałoby dodatkowe środki pieniężne, a marka samochodów oryginalną reklamę.

Co mogło pójść nie tak? Otóż miejsca, które zostały wybrane do kampanii były wcześniej miejscami przeznaczonymi dla niepełnosprawnych. Po tym jak rodzina z osobą niepełnosprawną złożyła skargę na to, że miejsca dla osób potrzebujących dodatkowego wsparcia zostały zamienione na ekskluzywny parking dla samochodów Lexusa wybuchła burza.

Lexus twierdził, że nie wiedział o niczym, że decyzja o przeznaczeniu takich, a nie innych miejsc na cele promocyjne została podjęta przez władze lotniska. Firma przeprosiła osoby, które poczuły się urażone i zażądała szybkiego powrotu miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Lotnisko przyznało się do tego, że wina leży po ich stronie. Kierownictwo Calgary obwinia za błąd fakt, że lotnisko próbowało jednocześnie przesunąć miejsca dla niepełnosprawnych i zaadoptować kawałek parkingu na cele kampanii, co doprowadziło do pomieszania i omylnego usunięcia tych pierwszych.

narzędzia dla marketingowców

Snapchat rozbudowuje swoje narzędzia dla marketingowców

Popularna platforma służąca do przesyłania zdjęć posiada zaawansowany tryb dla marketingowców. Dzięki niemu osoby trudniące się sprzedażą mają do dyspozycji więcej narzędzi i mogą łatwiej docierać do swojej grupy docelowej. W najbliższym miesiącu tryb zaawansowany ubogaci się o nowe narzędzia.

Jednym z nich będzie specjalna biblioteka w której zapisane będą grupy docelowe, z których marketingowiec wcześniej korzystał. Dzięki temu rozwiązaniu tworzenie nowych kampanii będzie szybsze i łatwiejsze. Do tego dojdzie możliwość łączenia kilku list i wynajdywaniu na niej osób według wyszczególnionych kryteriów. Do rąk osób zajmujących się marketingiem trafi także biblioteka już załadowanych przez nich materiałów oraz możliwość zapoznania się z większą ilością danych o skuteczności prowadzonych kampanii.

narzędzia dla marketingowców

Prasówka powstaje dzięki:

INIS

INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

W naszej ofercie znajdziesz:

• kampanie emailingowe i display

• email retargeting, video mailing, responsive email design

• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

Agencja Marketing i Biznes

Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl