Marketing i Biznes Marketing Najciekawsze cytaty Marketing & Biznes – październik 2015

Najciekawsze cytaty Marketing & Biznes – październik 2015

Najciekawsze cytaty Marketing & Biznes – październik 2015

Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i weź udział w najbardziej przedsiębiorczej konferencji w Polsce, Founders Mind 🧠

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Tuż za Facebookiem plasuje się Twitter, na którym obecność w przypadku polityków jest prawie obowiązkowa. Żaden bowiem z serwisów społecznościowych nie służy tak doskonale do bieżącego komentowania wydarzeń zarówno osobom publicznym, politykom, jak i dziennikarzom.

Alina Stasiak, październik 2015

Wyobrażenie sobie idealnej grupy docelowej, idealnego targetu, jest kluczowym aspektem dla content marketingu. Tworząc nawet najlepsze materiały bądź publikacje na blogu, czy materiały video, jeśli skierujesz je do złej grupy docelowej, strzelisz sobie w kolano. Czy myślisz, że Twój poradnik o gotowaniu ma dużą szansę zrobić furorę wśród mężczyzn w wieku 18–23?

Michał Bąk, październik 2015

Same działania contentowe nie przynoszą efektów, jeśli nikt ich nie podchwyci. Może okazać się, że nawet świetny podcast, materiał video czy publikacja na portalu branżowym nie przyciągnie odpowiedniej liczby osób, tzn. nie osiągnie skali. Co za tym idzie słuch po materiale zaginie w internetowej lawinie różnorakich materiałów.

Michał Bąk, październik 2015

Wiele firm ciągle nie rozumie sensu tworzenia contentu. Nikt nie będzie chciał utożsamiać się z blogiem, kanałem na YouTubie, czy inną formą contentową, jeśli będzie ona nachalną reklamą. W dzisiejszych czasach ludzie nie mają czasu, aby pochylać się nad reklamami. Dużo bardziej wolą przeczytać ciekawy poradnik, historię czy zobaczyć statystyki w postaci infografiki.

Michał Bąk, październik 2015

Czasami argumentem stojącym za takimi decyzjami jest chęć zbudowania lojalności klienta, którego dziś nie stać na prawdziwy luksus, ale w przyszłości być może będzie miał większą siłę nabywczą. Tylko czy nie są to złudne nadzieje mogące mieć tragiczne konsekwencje dla marki?

Marta Górazda, październik 2015

Bycie miłym i uprzejmym to tylko „czubek góry lodowej” zwanej „obsługa klienta”. Jest to znacznie bardziej rozbudowany proces, którego nie da się tak łatwo opisać i streścić w kilku zdaniach. Zadbaj o jak największą możliwość kontaktu z klientami. Sam telefon to stanowczo za mało. Mail + telefon + live chat (coraz popularniejsze narzędzie), Skype, GG (może to wydać się głupie, ale ciągle jest sporo osób, które posiadają i po prostu lubią ten komunikator). Ważnym elementem w kontakcie z klientami jest ponadto sprawne i szybkie reagowanie na jego potrzeby. Nie możesz „olewać” tego, co mówi do Ciebie konsument. Jeśli pisze o wadliwości towaru, nie możesz traktować go jak oszusta, który chce wymusić oddanie pieniędzy, czy stawiać się w roli nieomylnej persony.

Michał Bąk, październik 2015

Rzecznik prasowy jest stanowiskiem niezbędnym wszędzie tam, gdzie firma chce prowadzić spójną politykę brandingu i budowania wizerunku.

Agata Motyl-Adamczyk, październik 2015

Bycie rzecznikiem to w dodatku praca całodobowa – 24/24, 7 dni w tygodniu. Osoba zajmująca się wizerunkiem firmy nie kończy pracy wraz z wybiciem godz. 16. Wszystko, co robi później (a zwłaszcza tam, gdzie jej „prywatna” działalność może być dostrzeżona, np. w mediach społecznościowych, czy na demonstracjach), rzutuje na firmę i jej postrzeganie. Zatrudniając kogoś na tym stanowisku, trzeba więc zwrócić uwagę również na to, by była to osoba umiarkowana, o wysokiej kulturze osobistej i szacunku do innych. Pozwoli to uniknąć nieporozumień i ułatwi budowanie wizerunku zgodnego z polityką i misją firmy.

Agata Motyl-Adamczyk, październik 2015

Osoba pragnąca skorzystać z pomocy doradcy finansowego powinna z dużą ostrożnością podejść nie tylko do jego zapewnień oraz opisu kompetencji, ale również do posiadanych przez niego kwalifikacji. Nie zaszkodzi w takiej sytuacji zapytać o dokumenty poświadczające jego wiedzę i doświadczenie.

Adam Puchacz, październik 2015

Potencjał LinkedIn tkwi w dużym zaufaniu, którym darzą go użytkownicy, co z kolei przekłada się na większą skuteczność komunikacji marek obecnych na tej platformie. LinkedIn jest lepiej przystosowany kontekstowo do świata marek z uwagi na swój biznesowy charakter.

Wiktor Orzeł, Październik 2015

 

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl