Marketing a sprzedaż – #15 spotkanie praktyków – DIGITALKOD

04.05.2018 AUTOR: Anna Kreiser

Brak porozumienia i walka między marketingiem i sprzedażą to wciąż zbyt częsta rzeczywistość w wielu firmach. Tymczasem współpraca obu działów przekłada się nie nie tylko na lepsze relacje, ale przede wszystkim na większe zyski oraz zadowolenie klientów. 

Marketing a sprzedaż B2B – z perspektywy praktyków – to temat piętnastego meetupu marketingowo-technologicznego organizowanego po godzinach przez DIGITALKOD CONSULTING, przy wsparciu zaproszonych ekspertów.

Eventy powstały z myślą o stworzeniu nieformalnej przestrzeni do spotkań, wymiany złych i dobrych praktyk oraz nawiązywaniu nowych znajomości wśród profesjonalistów z różnych obszarów digitalu. Na każde z wydarzeń składają się trzy prelekcje zaproszonych gości, którzy dzielą się własnymi i wartościowymi doświadczeniami.Stawiamy nacisk na merytorykę nie autopromocję. Cyklicznie odbywają się również interaktywne pokazy i dyskusje. Rozmawiamy o nowoczesnym marketingu: strategii i nowych technologiach w digitalu oraz ich wpływie na rozwój firm. Omawiamy współczesne wyzwania marketerów i organizacji związane z powszechną automatyzacją oraz digitalizacją, praktycznym wykorzystywaniem pojęć i technologii takich jak VR, AR, AI, growth hacking czy CX. Zobacz materiały i relacje ze spotkania poświęconego marketingowi na rynkach zagranicznych: w US, UK, regionie CEE oraz Rosji.

Wydarzenia adresowane są do CMO, menedżerów i przedsiębiorców technologicznych, marketerów odpowiedzialnych za działania zorientowane na rozwój  biznesu. Koncentrujemy się na obszarze marketingu B2B i H2H, nie zaś na perspektywie agencji interaktywnych i marketingowych.

9 maja spotykamy się po raz pietnasty, po raz kolejny w Campus Warsaw. Wydarzenie to poświęcone będzie działaniom na linii marketing-sprzedaż a  doświadczeniami podzielą się: Małgorzata Kroh (Philips), Radek Zaleski (Netguru) oraz Marcin Sokołowski (ShareBee). Wydarzenie poprowadzi Anna Kreiser.

marketing a sprzedaż

Partnerami medialnymi meetupu są m.in.: Marketing i biznes, Marketer+, Nowy marketing oraz Sprawny.marketing.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagana jest rejestracja.


Organizatorem wydarzeń jest DIGITALKOD CONSULTING, partner w marketingu B2B i cyfrowej transformacji przedsiębiorstw.

 

 

 

 

Do góry!

Polecane artykuły

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail