Marketing i Biznes Marketing Prasówka Marketing i Reklama #5 Netflix wprowadza historie interaktywne – będziemy decydować o losach bohaterów

Prasówka Marketing i Reklama #5 Netflix wprowadza historie interaktywne – będziemy decydować o losach bohaterów

Prasówka Marketing i Reklama #5 Netflix wprowadza historie interaktywne – będziemy decydować o losach bohaterów

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Kampania English for beginners Allegro powalczy o nagrodę na Cannes Lions 2017

News, z którego wszyscy możemy być dumni – agencja Brawo otrzymała nominację na tegorocznym festiwali reklamowym Cannes Lions. Wszystko za sprawą spotu reklamowego dla Allegro, który powalczy w kategorii Lions Entertainment.

W tej kategorii kampania English for beginners walczy ze 190 projektami z całego świata.

Przypominamy: kampania English for beginners wystartowała 26 listopada 2016 roku i opowiadała historię dziadka, który postanowił nauczyć się angielskiego, by porozmawiać z wnuczkiem, jaki mieszka poza Polską.

Kreacja ta szybko stała się viralem i określano ją jako najbardziej poruszającą reklamę na YouTube w 2016 roku. Spot ten był też najpopularniejszym w tym czasie. Dodatkowo była ona wielokrotnie chwalona i udostępniania przez wiele zagranicznych serwisów.

Dotychczas dwie polskie agencje zostały nagrodzone podczas festiwalu reklamowego w Cannes. FCB Warsaw otrzymała Srebrnego Lwa za projekt „Smart bell” dla Axa Polska, a Papaya Films i Sztengreber otrzymały Brązowego Lwa za kampanię „Godzina jazdy na wózku”.

kampania english for beginners
nauka angielskiego

Vogue Polska” wejdzie na rynek w I kwartale 2018. Naczelnym Filip Niedenthal

Każda osoba, która interesuje się modą, będzie zachwycona – modowa biblia wreszcie pojawi się w polskiej wersji. Vogue Polska pojawi się w I kwartale 2018 roku w formie drukowanego pisma i serwisu internetowego. Redaktorem naczelnym będzie Filip Niedenthal, ambasadorem marki – polska modelka Małgorzata Bela, a wydawcą – Katarzyna Kulczyk i jej spółka Visteria. Tytuł będzie miesięcznikiem. Nakład to 50 tys. egzemplarzy.

Vogue Polska ma stać się platformą do promowania utalentowanych, polskich kobiet – zarówno na terenie kraju, jak i na arenie międzynarodowej. Głównym tematem oczywiście będzie moda, ale – jak podkreśla Katarzyna Kulczyk – na łamach magazynu poruszane będą także inne aspekty kultury.

Rynek w tej branży jest mocno zatłoczony. Wydawcy i twórcy są tego świadomi. Natomiast – co zaznaczane jest z dumą – Vogue Polska wchodzi na rynek jako król. To w końcu Vogue – luksusowa marka sama w sobie. Celem jest bycie numerem jeden.

Vogue Polska ze swoimi planami wydawniczymi musi stoczyć bój przede wszystkim z aktualnym liderem – magazynem Twój Styl. Czasopismo to w pierwszym kwartale br. sprzedało się w nakładzie 169218 egz. Magazyn Avanti, który teraz znajduje się na drugiej pozycji, rozszedł się w nieco ponad 88 tys. egzemplarzy.

Największą szansą Vogue Polska jest fakt, że mimo tego, iż dotychczas magazyn nie był dostępny w kraju, to tytuł ten jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych.

kampania english for beginners
magazyn modowy

Netflix wprowadza historie interaktywne – będziemy decydować o losach bohaterów

„Kot w butach: Uwięziony w baśni” to pierwszy tytuł zrealizowany w ramach historii interaktywnych, w których to my, widzowie, decydujemy o dalszych losach. Animacja ta pojawiła się w serwisie Netflix. Ma polski dubbing oraz napisy.

Skierowana jest oczywiście dla dzieci – młodzi widzowie na kolejnych etapach mogą decydować o przebiegu akcji. Zależnie od wyboru, fabuła będzie miała inny charakter i wpłynie na losy bohaterów oraz finał historii.

Dyrektor ds. innowacyjności w serwisie Netflix podkreśla, że wszystkim zależało, by stworzyć coś „nie z tej bajki”, coś zupełnie nowego, co wykracza poza konwencję i w zupełnie inny sposób pozwala widzowi zaangażować się w opowieść.

Z tego powodu też na pierwszy ogień poszły programy dla dzieci, gdyż to one najchętniej bawią się swoimi bohaterami, rozmawiają z nimi, a nowe funkcje sprawiają, że zamiast monologu możliwy jest dialog.

Twórcy zapowiadają, że w niedługim czasie pojawią się kolejne premiery.

„Polki wykluczone cyfrowo” – raport Kantar Public i Aasa Polska

W Polsce żyje 6,7 mln kobiet między 45. a 70. rokiem życia. Z najnowszych analiz wynika, że blisko 30% z nich rzadko lub w ogóle nie korzysta z Internetu. 39% deklaruje, że nie używa tego medium chociaż ma do niego dostęp, 38% zaś przyznaje, że zupełnie nie ma do niego dostępu.

Kobiety w tej grupie wiekowej, jakie nie korzystają z Internetu, zwykle bardzo nisko oceniają swoje kompetencje cyfrowe. 59% z nich wskazuje, że ich umiejętności związane z obsługą komputera są niedostateczne, 57% przyznaje, że ma problem z wyszukiwaniem informacji online.

Najniżej oceniane umiejętności online to:

  • robienie zakupów przez Internet (78%),
  • płatności online (73%),
  • odbieranie i wysyłanie zdjęć (72%),
  • pisanie e-maili (69%).

Pierwszą przyczyną tego stanu rzeczy jest brak takiej potrzeby (58%), drugą – brak umiejętności obsługi komputera, tabletu lub smartfona (26%). Kolejnymi powodami są: brak tego typu urządzeń (24%) i brak dostępu do Internetu (17%).

W badaniu zapytano także o zmianę. 85% badanych wskazało, że sprawnego korzystania z Internetu można się nauczyć w każdym wieku. Motywacją miałaby być rodzina (poprawienie kontaktu z bliskimi – 74%) oraz pomoc w załatwianiu codziennych spraw (73%).

Pełny raport można znaleźć na stronie www.aasynetu.pl

kampania english for beginners
wykluczenie cyfrowe

Airbnb przeznaczy 5,6 mln dol. na projekty turystyczne w Europie

Serwis Airbnb przeznaczy zawrotną sumę na projekty, które promują najlepsze lokalne zwyczaje, tradycje i miejsca, jakie czynią wspólnotę europejską wyjątkową.

Fundusze te dostępne są dla organizacji charytatywnych, non profit i grup społecznych, jakie dotyczą przede wszystkim innowacji i ciekawych miejsc, zarówno dla mieszkańców, jak i turystów.

Pieniądze mają być przyznawane w lutym 2018 r.

kampania english for beginners
Airbnb

Agencja Marketing i Biznes

Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

Czytaj również:

https://marketingibiznes.pl/it/trendy-swiecie-zawody-przyszlosci-rynek-it-polsce/

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl