Już po raz trzeci Aula Polska zawita do Krakowa

21.11.2017 AUTOR: REDAKCJA

Aula Polska to cykliczne, darmowe wydarzenia odbywające się w największych miastach kraju, których celem jest nauka oraz wymiana wiedzy z dziedziny marketingu i prowadzenia biznesu. Uczestnicy mają okazję wysłuchać prelekcji cenionych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem oraz nawiązać kontakty z przedstawicielami swojej branży.

We wtorek, 12 grudnia w Wyższej Szkole Europejskiej odbędzie się trzecie już spotkanie z cyklu krakowskiej Auli Polskiej. Będzie ona kontynuacją poprzedniego tematu związanego ze skuteczną promocją i reklamą. Wydarzenie to cieszy się ogromnym zainteresowaniem w całej Polsce.

Spotkanie otworzy wystąpienie Andrzeja Ogonowskiego z SMS.API pt. „SMS’s not dead”. Następnie na scenę wyjdzie Magdalena Urbaniak, specjalistka ds. PR z prelekcją pt. „Reklamie dziękujemy. 5 powodów, dla których biznes potrzebuje influencer marketingu”. Następnie Michał Grzebyk z ContentHouse opowie o języku, jako kluczowym narzędziu efektywnej reklamy. Z kolei Patrycja Czak z OPCOMu podzieli się swoją wiedzą w prelekcji pt. „Prywatność i personalizacja, czyli o tym, jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe”.

 

“W Krakowie nietrudno znaleźć jakąś konferencję. Znaleźć taką, która jest na wysokim poziomie i gwarantuje dużą dawkę wiedzy, to już dopiero coś. Aula Polska Kraków to jest pewniak. Krakowska edycja stanowi dobry start zarówno dla osób, które zaczynają przygodę w Internecie jak i tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę i skorzystać z doświadczenia ekspertów”.

– Anna Łowczowska

Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie http://aulapolska.pl/spotkania/skuteczna-reklama-zrobic-vol-2/

Zapraszamy!

Do góry!

Polecane artykuły

28.09.2020

Jak efektywnie kosztowo zapewnić organizacji stały dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań ...