Marketing i Biznes Klub książki biznesowej Klub Książki MiB [SOBCZAK, CZAPLICKA, KŁOSIŃSKI]

Klub Książki MiB [SOBCZAK, CZAPLICKA, KŁOSIŃSKI]

Klub Książki MiB [SOBCZAK, CZAPLICKA, KŁOSIŃSKI]

Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i weź udział w najbardziej przedsiębiorczej konferencji w Polsce, Founders Mind 🧠

Sprawdź szczegóły wydarzenia
 

 

 

Na rynku cały czas pojawiają się nowe publikacje związane z dziedziną marketingu, biznesu i technologii. Gdybyśmy chcieli śledzić wszystkie pozycje, fizycznie nie dalibyśmy rady. Jak zatem wśród tylu propozycji dotrzeć do tych, które mają szanse wnieś coś w nasze życie? By to ułatwić postanowiliśmy zapytać znanych przedsiębiorców oraz ludzi związanych z branżą medialno-reklamową o to, co czytają i jakie książki są dla nich ważne. 


Mamy nadzieję, że uda nam się stworzyć ciekawą „ściągę” wartościowych i inspirujących pozycji. Jeżeli, któreś z nich Was zainteresują, możecie kupić je za pośrednictwem naszej strony.

 

Jon Acuff „Zawodowo od nowa” – ze względu na to, że na co dzień zajmuję się planowaniem kariery, doceniam książki, które w tej tematyce mają coś konkretnego do przekazania. Książka pokazuje, że w każdym momencie swojej drogi zawodowej można zacząć od nowa i nie jest to niewykonalne. Podsuwa konkretne narzędzia i bardzo ciekawe zadania – za to ogromny plus. Pokazuje, jak wiele czynników składa się na dobrze zaplanowaną ścieżkę zawodową. 

Sprawdź najlepsze ceny

Steve Peters „Paradoks Szympansa” – to kompendium wiedzy o zarządzaniu własnym umysłem. To jedna z tych książek, do których często wracam. Książka porusza także tematykę stresu, osiągania sukcesu, poczucia pewności siebie i poczucia bezpieczeństwa. Pokazuje, jak ogromny wpływ mamy na to, co siedzi w naszej głowie. Jest to pozycja naukowa, więc nie czyta się jej lekko i przyjemnie, ale otwiera umysł i warto poświęcić dla niej swój czas.

Sprawdź najlepsze ceny

Marcin Żukowski „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw” – Marcin Żukowski to specjalista w zakresie e-marketingu. Dobrze, że taka książka powstała właśnie spod jego pióra. Coraz częściej mamy odwagę do tego, aby zakładać firmy, a nadal boimy się działać na szeroką skalę w social mediach. To błąd. Marcin pokazuje, że w dzisiejszych czasach każda firma powinna być w social mediach. Chociaż słowo „być” to za mało. Powinna prężnie działać, dyskutować z klientami i dbać o swój PR. Jak to zrobić, krok po kroku – dowiecie się właśnie z tej pozycji.

Sprawdź najlepsze ceny

książki

Dagmara Sobczak, socjolog, autorka bloga socjopatka.pl oraz e-planowaniekariery.pl. Między innymi specjalizuje się w socjologii zasobów ludzkich i karier zawodowych. Na swojej stronie często porusza tematy związane z pracą. Jak sama o sobie pisze „w wolnym czasie pochłania niezliczone ilości książek…” obok kryminałów i thrillerów uwielbia literaturę biznesowo-coachingową.


Blake J. Harris Wojny konsolowe” – kiedy zobaczyłam tę książkę pomyślałam, że to nie dla mnie. W 1992 roku miałam 5 lat, a Sonica i Mario kojarzyłam tylko lata później jako „te stare gierki”. Ale książka jest nie tylko o tym. To świetnie napisane studium biznesowo-marketingowe. I chodziarz nie dotyczy marketingu online – nauczyła mnie bardzo dużo, a czytało się ją naprawdę dobrze.

Sprawdź najlepsze ceny

Seth Godin „Marketing za przyzwoleniem” – obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy zajmują się działaniami w sieci i wierzą, że wciskając ludziom swoje reklamy/oferty i spamując osiągną sukces. Seth rozprawia się z tym mitem pokazując jak inaczej można działać i jakie efekty to przynosi. Wielu ludzi naprawdę CHCE otrzymywać nasze komunikaty reklamowe. Jeśli są fajne.

Sprawdź najlepsze ceny

Gary Vaynerchuk „Ekonomia wdzięczności” – kiedy opracowuję nową kampanię marketingową staram się myśleć przez pryzmat tego, czego nauczyłam się z książki Gary’ego. Trzeba ludziom najpierw coś dać, by oczekiwać od nich reakcji. Ta ekonomia wdzięczności to prosta zasada, o której często zapominamy oczekując, że klienci będą nam tylko dawać, dawać, dawać. To nie może się sprawdzić na dłuższą metę…

Sprawdź najlepsze ceny

książki

Monika Czaplicka, socjolog, autorka bloga czaplicka​.eu.  Z branżą online i social media związana jest od 2006 roku. Pra­cuje w swojej agencji Wobuzz. Pro­wa­dzi fan­page „Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy”. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów.


Steven Pressfield „Nobody Wants to Read Your Sh*t” – zawartość jest równie mocna, co tytuł. Obowiązkowa lektura dla każdego, kto w jakiś sposób stara się opowiadać historie – niezależnie od tego czy jesteś marketerem, blogerem, czy przedsiębiorcą. Autor opisuje swoje doświadczenia z pracy w reklamie, jako scenarzysta w Hollywood i pisarz.

Sprawdź najlepsze ceny

 

Austin Kleon „Steal like an artist” – krótka, ale niesamowicie inspirująca książka przeplatana ilustracjami autora. O kreatywności, tworzeniu wartościowych idei i szukaniu dla nich publiczności. Czyta się szybko, ale zostaje na długo.

 

Sprawdź najlepsze ceny

 

Elon Mask „Biografia twórcy PayPala, Tesli, SpaceX – biografia legendarnego przedsiębiorcy, współtwórcy PayPal i Tesla. Opowiada o tworzeniu naprawdę innowacyjnych rozwiązań, wielkiej wytrwałości i budowaniu firm, które zmieniają świat. Każdy przedsiębiorca musi to przeczytać.

Sprawdź najlepsze ceny

książki

Jacek Kłosiński, projektant stron internetowych, bloger oraz absolwent zarządzania i marketingu. Współzałożyciel firmy ENGRAM. Obecnie, jak sam o sobie pisze: pomaga w kreatywnej pracy na klosinski.net. Prowadzi szkolenia, tworzy kursy, bloguje i doradza. Dzieli się tym co wie i tym co go inspiruje.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl