20 czcionek, które sprawią, że Twoja strona się wyróżni

30.09.2017 AUTOR: Radek Borzym

Czcionki mogą przysporzyć nie mały zawrót głowy. W końcu są jednym z elementów mogących wizualnie wyróżnić naszą witrynę na tle innych. Warto wypróbować kilka jej typów w celu sprawdzenia jak dane kroje będą łączyły się zresztą naszej witryny. Przyjrzyjmy się kilku wybranym fontom, być może któryś z nich okaże się pasować w sam raz na naszą stronę. Dla ułatwienia wstawiamy linki do Google Fonts. Mamy nadzieję, że taka rozpiska pomoże Ci w codziennej pracy.

IM Fell Great Primer


Link do fontu

Slabo 27px

Link do czcionki

Berkshire Swash

Link do fontu

Oswald

Link do czcionki

Montserrat


Link do fontu

Raleway


Link do czcionki

 

Teko

Link do fontu

Roboto Slab

Link do czcionki

Merriweather


Link do fontu

Droid Serif

Link do czcionki

Arimo

Link do fontu

Poppins

Link do czcionki

Muli

Link do fontu

Dosis

Link do czcionki

Anton

Link do fontu

Arvo

Link do fontu

Wendy One

Link do czcionki

Mukta Malar

Link do fontu

Courgette

Link do czcionki

Russo One

Link do fontu

Tak więc możesz zadbać o wizualną część Twojej strony, bądź bloga. Wystarczy zmienić fonty we wpisach. Pamiętaj jednak, że warto zawsze używać jednolitej czcionki.

W końcu Times New Roman i Calibri to nie wszystko ;).

Być może już masz swoje ulubione kroje czcionek i ich nie ma na liście? Jeśli tak, to daj znać jakie – będziemy mogli ten wpis poszerzyć z Twoją pomocą ;).

Artykuł powstał dzięki:

Coders Lab

Łącząc doświadczenie edukacyjne ze znajomością rynku pracy IT, Coders Lab umożliwia szybkie i efektywne zdobycie pożądanych kompetencji związanych z nowymi technologiami. Skupia się się na przekazywaniu praktycznych umiejętności, które w pierwszej kolejności są przydatne u pracodawców.

Wszystkie kursy odbywają się na bazie autorskich materiałów, takich samych niezależnie od miejsca kursu. Dzięki dbałości o jakość kursów oraz uczestnictwie w programie Career Lab, 82% z absolwentów znajduje zatrudnienie w nowym zawodzie w ciągu 3 miesięcy od zakończenia kursu.


Do góry!

Polecane artykuły

28.09.2020

Jak wyróżnić swój produkt?

28.09.2020

Jak efektywnie kosztowo zapewnić organizacji stały dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań ...