Zalando wchodzi do Czech oraz Irlandii
Niemiecka sieć handlująca odzieżą po raz pierwszy od pięciu lat wchodzi na nowe rynki. Podczas lata bieżącego roku Zalando wejdzie do Repubbliki Czeskiej oraz Irlandii. Zakłada się, że wspólna wartość rynku modowego w obu krajach wynosi około ośmiu miliardów dolarów. Przedsiębiorstwo dzięki wejściu na rynki Czech i Irlandii zwiększy liczbę państw na terenie których operuje do siedemnastu. Ponad piętnaście milionów osób stanie się potencjalnymi klientami Zalando.
Czeskie oraz Irlandzkie sklepy modowe powinny zacząć się obawiać o swoje pozycje ponieważ Zalando jest największym dystrybutorem odzieży online na terenie Europy. Ten założony w 2008 roku na w Berlinie startup sprzedaje artykuły pochodzące od ponad dwóch tysięcy marek z całego świata. Korporacja stale rośnie. W zeszłym roku Zalando zwiększył swoje zyski o niemalże jedną czwartą. Blisko dwudziestu czterech milionów osób korzysta z usług tego sklepu e-commerce. Przedsiębiorstwo obecnie skupia się bardziej na uzyskaniu dużego wzrostu niż na zwiększeniu poziomu rentowności. Ostatnio Zalando zainwestował w dział kosmetyczny, który ma przynieść firmie duży zwrot z inwestycji. Przedsiębiorstwo dodatkowo rozszerzyło liczbę obsługiwanych języków na terenie Niemczech i Szwajcarii.
Chiny mają gorszą infrastrukturę e-commerce niż Malezja i Tajlandia
Dużo mówi się ostatnio o wysuwaniu się Państwa Środka na prowadzenie jeżeli chodzi o handel internetowy. Alibaba ma wkrótce przerosnąć Amazona. Nie jest jednak z chińskim e-commerce tak różowo jakby się wydawało. The Economist Intelligent Unit opublikowała raport zatytułowany Preparing for Disruption: Technological Readiness Ranking 2018-2022 , w którym ocenia przyszłościowość środowisk biznesowych w ponad osiemdziesięciu wybranych krajach. Najlepsze miejsce pod względem recepcji nowych technologii zajęła Australia, a zaraz za nią uplasował się Singapur oraz Szwecja.
Jeżeli chodzi o e-commerce wśród krajów rozwijanych się najlepsze miejsce zajęła Malezja, a tuż za nią Tajlandia. Chiny muszą zadowolić się zaledwie trzecim miejscem. Możliwe, że słaby wynik jest błędem pomiaru, możliwe jest jednak także, że autorzy raportu doszukali się jakiś ukrytych słabości chińskiego rynku e-commerce. Dopiero wyniki pogłębionych badań pozwolą ocenić jak jest w rzeczywistości.
Kazachski rząd wspiera handel internetowy
W 2018 roku kazachstański e-commerce odnotował trzysta milionów dolarów zysku. Handel internetowy odpowiada już za blisko 3% obrotów handlu w tej byłej republice sowieckiej. W kraju funkcjonuje tysiąc sześćset pięćdziesiąt cztery sklepy internetowe, które zatrudniają niemalże siedemdziesiąt dwa tysiące pracowników. Od początku roku zostało założonych ponad setka nowych e-sklepów. 78% mieszkańców kraju ma dostęp do Internetu, a od 2021 prawie każdy z nich będzie miała możliwość skorzystania z globalnej sieci. Rząd Kazachstanu postanowił wesprzeć e-commerce poprzez inicjatywę Digital Kazachstan.
Bank Narodowy tego kraju opracowuje systemy informatyczne wspierające bezproblemowe transakcje gotówkowe online. W maju powstał elektroniczny portfel, zaś w sierpniu ruszają kolejne usługi. Poczta Kazachstanu otworzyła nowe centrum dystrybucji w stolicy kraju, dzięki czemu czas oczekiwania na przesyłkę spadnie z piętnastu dni do sześciu. Moc przerobowa poczty wzrośnie dzięki powstaniu nowego centrum o jedną piątą. Rząd jest w trakcie pisania ustawy, która znormalizuje handel internetowy i pozwoli konsumentom na kupowanie towarów w sieci bez obawy o swoje prawa. Wcześniej nie było w kazachskim prawie regulacji dotyczących e-commerce.
Co czwarty Brytyjczyk kupuje online przynajmniej raz w tygodniu
Ipsos MORI przeprowadził sondaż na grupie trzech tysięcy Brytyjczyków. W zeszłym roku 22% mieszkańców Zjednoczonego Królestwa kupowało przez Internet przynajmniej raz w tygodniu. W 2018 roku już 26% obywateli tego kraju zaczęło robić cotygodniowe zakupy online. 68% zamawia poprzez globalną sieć raz w miesiącu, a 1% robi to codziennie.
Mieszkańcy Zjednoczonego Królestwa królestwa nie tylko kupują częściej, ale co logiczne wydają więcej pieniędzy. W 2017 roku wydawali oni na kwartał dwieście trzydzieści trzy funty, obecnie wydają dwieście pięćdziesiąt. Wraz ze wzrostem w e-commerce rosną wymagania Brytyjczyków co do standardów obsługi klienta, które przejawiają się między innymi w we wzroście wagi przykładanej rozwiązaniom ułatwiającym zwrot towaru.
Belgijski Piątek, nowe święto e-commerce
Pięć belgijskich sklepów internetowych (La Redoute, Veritas, Sarenza, Kiabi, Jack & Jones oraz Tape à l’Oeil ) zaproponowało powstanie Belgijskiego Piątku. Święto ma być lokalną odpowiedzią na Czarny Piątek. Ma odbywać się w ostani piątek przez Zesłaniem Ducha Świętego, a więc być świętem ruchomym.
Belgijski Piątek ma sprawić, że klienci nie korzystający zazwyczaj z e-commerce skuszą się na wypróbowanie handlu internetowego dzięki zniżkom oferowanym na produkty sezonowe. Pierwszy Belgijski Piątek odbył się w zeszłym miesiącu, ale dopiero kilkuletnia praktyka pokaże, czy pomysł sklepów online rzeczywiście się przyjmie.
Prasówka powstaje dzięki:
Rzetelny Regulamin
Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.
Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.
Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.
FreshMail
Pon-Pt: 8:00-17:00
(+48) 12 617 60 10
pomoc@freshmail.pl
FreshMail to wszystko czego potrzebujesz aby wysyłać efektywne newslettery i mailingi. Intuicyjny system, piękne szablony, które łatwo dopasujesz do swoich potrzeb, rozbudowane raporty oraz wiele funkcjonalności, które pozwolą Ci łatwo i szybko tworzyć skuteczne kampanie email marketingowe. FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcję z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić – nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.
Agencja Marketing i Biznes
mail: michal@marketingibiznes.pl
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/kontakt/
Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.
GetResponse
Oferty biznesowe: sales@getresponse.com
Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com
Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.
Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.
INIS
INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.
Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.
W naszej ofercie znajdziesz:
• kampanie emailingowe i display
• email retargeting, video mailing, responsive email design
• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking
• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne
Zostaw komentarz