Marketing i Biznes E-commerce Jak podnieść sprzedaż w e-commerce za pomocą YouTube?

Jak podnieść sprzedaż w e-commerce za pomocą YouTube?

Jednym ze skutków ubocznych pandemii jest bez wątpienia zawrotne tempo rozwoju branży e-commerce. Branży, która ciągle chyba nie do końca docenia siłę wideo, choć to jest ważnym i skutecznym sposobem komunikacji z klientem. Jak połączyć oba obszary i świadomie wpłynąć w sprzedaż? Odpowiedź na to pytanie poznacie podczas webinaru, na który zaprasza Ecommerce.pl - merytoryczna przestrzeń praktyków polskiej branży e-commerce.

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Uchylimy jednak nieco rąbka tajemnicy – rozwiązanie tej zagadki stanowi YouTube, czyli platforma, która zrzesza ponad 20 milionów użytkowników w Polsce i 2 miliardy na świecie. Znaczna część z nich znajduje się prawdopodobnie w gronie Twoich potencjalnych klientów. Mimo że oba obszary są obecne na rynku już od dobrych paru lat, to łączenie ich jest nadal nie jest popularnym zjawiskiem. 

Zadajesz sobie pytanie: jak nie przepalić budżetu i czy w ogóle jest to dla mnie? Odpowiedź poznasz 20 lipca (godz. 13) w trakcie webinaru, który poprowadzi Adrian Gorzycki.

Biorąc udział dowiesz się m.in:

  • jak wyróżnić się na tle konkurencji,
  • jak dotrzeć do nowych i obecnych klientów z pomocą video,
  • jak sprzedawać na YouTube,
  • jak tworzyć filmy, które realizują cel sprzedażowy.

 

Kiedy? Wtorek, 20 lipca, godzina 13:00

Gdzie? Link do transmisji.

Organizatorem spotkania jest ecommerce.pl.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl