Uchylimy jednak nieco rąbka tajemnicy – rozwiązanie tej zagadki stanowi YouTube, czyli platforma, która zrzesza ponad 20 milionów użytkowników w Polsce i 2 miliardy na świecie. Znaczna część z nich znajduje się prawdopodobnie w gronie Twoich potencjalnych klientów. Mimo że oba obszary są obecne na rynku już od dobrych paru lat, to łączenie ich jest nadal nie jest popularnym zjawiskiem.
Zadajesz sobie pytanie: jak nie przepalić budżetu i czy w ogóle jest to dla mnie? Odpowiedź poznasz 20 lipca (godz. 13) w trakcie webinaru, który poprowadzi Adrian Gorzycki.
Biorąc udział dowiesz się m.in:
- jak wyróżnić się na tle konkurencji,
- jak dotrzeć do nowych i obecnych klientów z pomocą video,
- jak sprzedawać na YouTube,
- jak tworzyć filmy, które realizują cel sprzedażowy.
Kiedy? Wtorek, 20 lipca, godzina 13:00
Gdzie? Link do transmisji.
Organizatorem spotkania jest ecommerce.pl.
Zostaw komentarz