“WY na pierwszym miejscu “, czyli nowy program na platformie Arena.pl
Witryna e-commerce Arena.pl wprowadziła właśnie ofertę dla sprzedawców “WY na pierwszym miejscu “. Jej celem jest wyłonienie grona najbardziej rzetelnych i sprawdzonych przedsiębiorców, którzy oferują najwyższej jakości poziom obsługi klienta. Żeby dołączyć do grona partnerów Arena.pl, trzeba przejść proces weryfikacji, która polega na sprawdzeniu historii danego przedsiębiorstwa w biurach informacji gospodarczej oraz Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Krajowym Rejestrze Sądowym. Asortyment wystawiany na sprzedaż przez chcących dołączyć do programu sprzedawców jest sprawdzany pod kątem jakości. Jednym z kroków procesu weryfikacji jest także sprawdzenie opinii internatów na temat jakości sklepu. Jednym z obowiązków sklepów, które zostaną zaakceptowane będzie zintegrowanie swojego procesu płatniczego z PayU. Wymagane jest także oferowanie możliwości zwrotu zamówionego towaru.
Właściciele Arena.pl przekonują, że coraz więcej przedsiębiorców zainteresowanych jest nawiązaniem współpracy z ich platformą typu marketplace. Miesięcznie około dwustu osób zostaje partnerami witryny. Nawet po przejściu weryfikacji, nowi uczestniczy programu poddawani są kontroli mającej potwierdzić wysoki poziom oferowanej obsługi klienta.
Podczas pierwszego półrocza ilość sprzedanych produktów na Arena.pl zwiększyła się aż o 221%. W bieżącym roku platformę odwiedziło ponad siedem milionów klientów, którzy wspólnie wygenerowali pięćdziesiąt jeden milionów odsłon. Korzyściami dla sprzedawców, którzy nawiązali współpracę z platformą są: dostęp do nowej grupy kupujących, brak kosztów związanych z obsługą sprzedaży, a także wsparcie marketingowe. Dzięki współpracy z operatorami finansowymi przedsiębiorcy mogą sprzedawać swoje produkty na raty lub pozwolić kupującym na odroczenie płatności. Prowizja pobierania jest tylko w momencie sprzedaży przedmiotu, a samo wystawienie na sprzedaż jest darmowe. Maksymalna wartość prowizji to 6%. Ponadto, Arena.pl ma poprawiać pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarce internetowej.
Obecnie możliwe jest wystawianie produktów w zaledwie siedmiu kategoriach, które odpowiadają 72% sprzedaży w sieci. Są to: Dom i ogród, Dziecko, Elektronika, Pielęgnacja i zdrowie, Sport i turystyka, Motoryzacja oraz Moda.
81% polskich firm e-commerce rozpoczynała działalność od sprzedaży stacjonarnej
„Wyzwania e-commerce Nagroda Emerging Market Champions” to badanie Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy, którego celem było zdiagnozowanie kondycji polskich firm e-commerce,
planów ich rozwoju, ekspansji zagranicznej oraz trendów występujących w sektorze. Niestety próba badania wynosi zaledwie sześćdziesiąt sześć e-sklepów. Z badania dowiadujemy się, że aż 81% polskich firm e-commerce rozpoczynała działalność od sprzedaży stacjonarnej.
26% respondentów obsługuje wyłącznie klientów indywidualnych, zaś zaledwie 8% tylko klientów firmowych. Reszta, czyli 65% obsługuje oba typy klientów. 70% funkcjonuje na rynku już ponad dziesięciu lat. Od pięciu do dziesięciu lat działa 21% firm, a tylko 1% działa od roku. 47% zatrudnia pomiędzy pięcioma, a dziewięcioma pracownikami. Jedna trzecia badanych zatrudnia od dziesięciu do czterdziestu dziewięciu osób. Aż 12% zatrudnia pomiędzy pięćdziesięcioma, a dwustu pięćdziesięcioma pracownikami. 8% zatrudnia więcej niż dwustu pięćdziesięciu pracowników.
Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.
Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:
Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę
Zawsze na kluczowych pozycjach
Zawsze opłacalna biznesowo
Średni udział handlu internetowego w obrotach firm wynosi 27%. W 23% przypadków odsetek ten przekracza 50%. Jednak w 55% przypadkach jest niższy niż 10%. 65% firm działa na rynkach zagranicznych. Prawie 60% sprzedaje do Europy Zachodniej i Środkowej, a ponad jedna czwarta sprzedaje do Europy Wschodniej. Niemcy, Czechy, Ukraina, Rumunia oraz Rosja są najczęstszymi miejscami, w których polskie sklepy internetowe prowadzą swoją działalność. 70% e-sklepów działających wyłącznie na polskim rynku nie rozważa możliwości wejścia na rynki zagraniczne.
61% firm posiada własny magazyn, 39% wynajmuje powierzchnię magazynową. Za największe zagrożenie działalności 20% uznaje rosnącą liczbę konkurencji w postaci mniejszych sklepów, zaś 18% obawia się konkurencji dużych, międzynarodowych podmiotów e-commerce, takich jak Amazon. 21% obawia się przepisów prawnych, a 12% konkurencji ogółem.
65% widzi dostawę w dniu zamówienia, za jeden z najważniejszych panujących obecnie trendów w handlu internetowym. 52% stawia na dostawę w późnych godzinach. Wirtualna rzeczywistość ma okazać się przyszłościowa według 48% sprzedawców. 45% wierzy w potencjał tkwiący w chatbotach, a 44% w ułatwieniu procesu składania reklamacji i zwrotów. 39 % wierzy w wykorzystanie big data w celu spersonalizowania oferty.
Poczta Polska otwiera sortownię w Zabrzu
Nowa sortownia ma być najnowocześniejszym obiektem tego typu na terenie całego kraju, a także drugim co do wielkości. Dzięki tej wartej pięćdziesiąt milionów złotych inwestycji ma poprawić się szybkość dostarczania przesyłek na terenie południowej Polski, który jest najgęściej zaludnionym obszarem kraju. Powodem otwarcia sortowni jest zwiększające się zapotrzebowanie na obsługę paczek związanych z handlem internetowym. Wolumen wysyłanych przesyłek e-commerce wzrósł w sierpniu 2018 roku w porównaniu z sierpniem 2017 roku aż o 26%.
Sortownia ma obsługiwać do dwóch i pół miliona paczek miesięcznie z wydajnością produkcyjną na poziomie dwunastu tysięcy paczek na godzinę. Parametry inwestycji zostały tak dobrane, żeby poradziła sobie ona także w momentach, kiedy zapotrzebowanie na przesyłki rośnie, jak okres świąteczny. Na początku obecnego roku inna sortownia została otwarta przez Pocztę Polską na terenie Lublina.
Prasówka powstaje dzięki:
Rzetelny Regulamin
Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.
Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.
Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.
Agencja Marketing i Biznes
mail: michal@marketingibiznes.pl
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/kontakt/
Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.
GetResponse
Oferty biznesowe: sales@getresponse.com
Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com
Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.
Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.
INIS
INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.
Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.
W naszej ofercie znajdziesz:
• kampanie emailingowe i display
• email retargeting, video mailing, responsive email design
• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking
• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne
REDLINK - E-MAIL & SMS AUTOMATION PLATFORM
REDLINK to profesjonalny system do realizacji kompleksowych kampanii E-MAIL i SMS. Dzięki nowoczesnym funkcjonalnościom, dostępnym w panelu użytkownika, realizacja wysyłek do dowolnej grupy odbiorców jest niezwykle prosta, a także wyjątkowo efektywna.
Współpraca firmy REDLINK ze wszystkimi największymi providerami pocztowymi oraz polskimi operatorami telekomunikacyjnymi gwarantuje klientom najwyższą na polskim rynku dostarczalność, a także szybką realizację kampanii E-MAIL i SMS w korzystnej cenie.
Przez ponad 10 lat w branży, REDLINK stał się gwarantem wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązań dostosowanych do rozmaitych potrzeb klientów.
GS1
GS1 – międzynarodowa organizacja non-profit, działająca na terenie 150 krajów, która od początku istnienia wspiera handel. W tym celu wdrożyła standardowy kod kreskowy znany i używany dziś na całym świecie. Przez wiele lat koncentrowała się na działalności w sprzedaży offline, pomagając firmom usprawniać ich procesy logistyczne. Dziś, gdy każda firma przenosi część swojej działalności do sieci, naszymi działaniami wspieramy również handel online za sprawą współpracy z firmą Google. Kod kreskowy to wg BBC jedna z 50 rzeczy (zaraz za iPhonem), które w największym stopniu przyczyniły się do powstania nowoczesnej gospodarki. Nie bez powodu, ponieważ aktualnie na świecie skanowanych jest 6 miliardów produktów dziennie.
Zostaw komentarz