Strix, czyli sojusz trzech firm działających w handlu internetowym. Prasówka e-commerce #95

30.10.2018 AUTOR: Radek Borzym

Strix, czyli sojusz trzech firm działających w handlu internetowym

Bold, Centuria i Magexo połączyły siły, tworząc nowe przedsiębiorstwo pod nazwą Strix. Będzie ono oferowało swoje usługi w omnichannel, e-commerce oraz transformacji cyfrowej. Spółki stworzyły Strix, żeby móc lepiej konkurować na rynkach międzynarodowych. Stali klienci przedsiębiorstw nie muszą się niczego obawiać, przedsięwzięcie nie wpłynie w żaden sposób na obecne funkcjonowanie firm.

Każda z nich posiada inne kompetencje w procesie zapewniania dobrej jakości usług w handlu internetowym. Centuria posiada szerokie doświadczenie w utrzymywaniu i rozwijania infrastruktury serwerowej. Magexo zna się na rynku czeskim, zaś Bold jest specjalistą z zakresu tworzenia systemów komputerowych wykorzystywanych przez serwisy zajmujące się sprzedażą sieciową. Dzięki powstaniu Strix, firmy będą mogły łatwiej konkurować o klientów, dzięki wspólnemu oferowaniu kompleksowych usług.

Siedemdziesiąt miliardów. Tyle będzie wart e-commerce w Polsce 2020 roku

Pod koniec bieżącego roku wartość rynku handlu internetowego w naszym kraju ma przekroczyć pięćdziesiąt miliardów złotych Dwa lata później wartość ma wzrosnąć do siedemdziesięciu miliardów. Handel internetowy rozwija się siedmiokrotnie szybciej niż handel tradycyjny. Jednak dzięki swojej olbrzymiej przewadze ten ostatni jest w stanie utrzymać swoją pozycję jeszcze przez długi czas.
handlu internetowym

Generacja Z na zakupach w Internecie

Trusted Shops oraz SW Research przygotowały wspólnie raport zatytułowany „Generacja Z na zakupach w Internecie”, którego celem jest zbadanie preferencji e-konsumenckich wśród najmłodszych Polaków w wieku od osiemnastu do dwudziestu czterech lat. Badanie przeprowadzono na próbie sześciuset osób. Ponad połowa respondentów kupuje w sieci od jednego do dwóch razy w miesiącu. Z usług firm działających w handlu internetowym raz w tygodniu lub częściej korzysta prawie co trzeci reprezentant pokolenia Z. 13,5% zamawia towary raz do dwóch razy na pół roku, a nieco ponad jeden procent korzysta z e-commerce raz w roku.

82% kupuje za pośrednictwem laptopu. Na drugiem miejscu popularnością cieszą się smartfony, z których zakupy robi prawie trzy czwarte ankietowanych. Dalej, z 44% przedstawicieli badanego pokolenia plasuje się komputer stacjonarny. Zaledwie co czwarta osoba korzysta z tabletu podczas robienia zakupów.

45% zapytanych płaci poprzesz szybkie przelewy internetowe. 36% preferuje gotówkę. 30% płaci poprzez aplikacje umożliwiające przeprowadzanie płatności mobilnych. Ponad 75% wybiera dostawy paczek przy pomocy kuriera. Co szósta osoba korzysta z paczkomatów. Ponad połowa respondentów wskazała na Pocztę Polską jako jedną z ulubionych form otrzymywania przesyłek.

Najmłodsze pokolenie najczęściej wydaje pomiędzy setką, a dwustu pięćdziesięcioma złotymi. Zaledwie co dziesiąty kupujący wydaje większą kwotę na e-zakupy. W handlu internetowym odsetek przedstawicieli pokolenia Z, którzy wydają na zakupy do sześćdziesięciu złotych jest wyższy w porównaniu do reszty społeczeństwa. 24% ankietowanych tyle średnio wydaje na pojedyncze zakupy, zaś odsetek ten wynosi u reszty społeczeństwa 16%.

79% wybiera e-zakupy ponieważ liczy na korzystniejszą ofertę niż ta, którą posiadają sklepy stacjonarne. Ponad 70% pytanych wskazuje na możliwość zamawiania produktów i usług w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca jako czynnik, który w największym stopniu zachęca ich do skorzystania z handlu internetowego.

Dużo do nadrobienia w kwestii obsługi klienta mają sklepy internetowe. W aż 40% przypadków nadane przez nich przesyłki przychodzą po spodziewanym terminie dostawy. W jednej trzeciej przypadków kupujący narzekają na trudny kontakt ze sprzedawcą oraz na fakt, że zakupiony przez nich towar był podrobiony. W co czwartym przypadku otrzymany towar był różny od tego zamówionego. 17% ankietowanych miało problemy ze zwróceniem towaru i odzyskaniem pieniędzy.

60% kupujących czuje się bezpieczniej widząc pozytywne opinie innych konsumentów o danym sklepie. 53% ufa znanym systemom płatności na tyle, że nie wierzy, że zdecydowałyby się one na obsługiwanie nieuczciwego sklepu. O jeden punkt procentowy mniej ufa certyfikatom bezpieczeństwa.

handlu internetowym

Akcje Amazonu nurkują w dół

We czwartek, po ogłoszeniu raportu finansowego, które rozczarowywały inwestorów nastąpiły spadki wartości akcji Amazonu. W niedzielę i poniedziałek wartość akcji zleciała o prawie 14%, co stanowi największy spadek od 2014 roku. Akcje Amazonu warte obecnie są półtora tysiąca dolarów, co stanowi największe obniżenie ich wartości od kwietnia. W ostatnim miesiącu wartość akcji obniżyła się o 23%.

Czwartkowy raport Amazonu nie tylko wykazał wyniki finansowe będące niższe niż przewidywane, ale także wymusił korektę prognozowanych wyników na czwarty kwartał.

handlu internetowym

Lidl szykuje się do otwarcia e-sklepu w Polsce

Sieć spożywcza niedługo postawi swoje pierwsze kroki w handlu internetowym na terenie naszego kraju. Sklep znajduje się obecnie na etapie betatestów, możliwe że ruszy jeszcze w 2019 roku. Przedsiębiorstwo rekrutuje obecnie personel mający zająć się obsługą e-commerce. Witryna sklepu prawdopodobnie będzie znajdować się pod adresem lidl-shop.pl. Rzecznicy

Lidla unikają odpowiedzi na pytania na temat sklepu internetowego. W naszej części Europy Lidl prowadzi obecnie sprzedaż sieciową na terenie Republiki Czeskiej. Czesi mogą jednak zamawiać tylko przedmioty należące do kategorii niezwiązanych z artykułami spożywczymi. Prawdopodobnie także w Polsce firma zacznie sprzedaż online od tego typu przedmiotów.

handlu internetowym

Prasówka powstaje dzięki:

Rzetelny Regulamin

Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

Agencja Marketing i Biznes

mail: michal@marketingibiznes.pl
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/agencja/

Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

GetResponse

Oferty biznesowe: sales@getresponse.com

Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com

Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.

Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.

INIS

INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

W naszej ofercie znajdziesz:

• kampanie emailingowe i display

• email retargeting, video mailing, responsive email design

• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

REDLINK - E-MAIL & SMS AUTOMATION PLATFORM

sales@redlink.pl

61 6222 400

Roosevelta 22
60-829 Poznań

 

REDLINK to profesjonalny system do realizacji kompleksowych kampanii E-MAIL i SMS. Dzięki nowoczesnym funkcjonalnościom, dostępnym w panelu użytkownika, realizacja wysyłek do dowolnej grupy odbiorców jest niezwykle prosta, a także wyjątkowo efektywna.

 

Współpraca firmy REDLINK ze wszystkimi największymi providerami pocztowymi oraz polskimi operatorami telekomunikacyjnymi gwarantuje klientom najwyższą na polskim rynku dostarczalność, a także szybką realizację kampanii E-MAIL i SMS w korzystnej cenie.

 

Przez ponad 10 lat w branży, REDLINK stał się gwarantem wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązań dostosowanych do rozmaitych potrzeb klientów.

GS1

Helpdesk:

+48 61 852 37 94

Napisz do nas:

biuro@gs1pl.org

 

GS1 – międzynarodowa organizacja non-profit, działająca na terenie 150 krajów, która od początku istnienia wspiera handel. W tym celu wdrożyła standardowy kod kreskowy znany i używany dziś na całym świecie. Przez wiele lat koncentrowała się na działalności w sprzedaży offline, pomagając firmom usprawniać ich procesy logistyczne. Dziś, gdy każda firma przenosi część swojej działalności do sieci, naszymi działaniami wspieramy również handel online za sprawą współpracy z firmą Google. Kod kreskowy to wg BBC jedna z 50 rzeczy (zaraz za iPhonem), które w największym stopniu przyczyniły się do powstania nowoczesnej gospodarki. Nie bez powodu, ponieważ aktualnie na świecie skanowanych jest 6 miliardów produktów dziennie.

Do góry!

Polecane artykuły

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail