Marketing i Biznes E-commerce Prasówka e-commerce #69 Wtorki i piątki to najpopularniejsze dni na zamawianie produktów spożywczych

Prasówka e-commerce #69 Wtorki i piątki to najpopularniejsze dni na zamawianie produktów spożywczych

Prasówka e-commerce #69 Wtorki i piątki to najpopularniejsze dni na zamawianie produktów spożywczych

Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i wyjedź w gronie innych przedsiębiorców na Founders Camp

Wypełnij niezobowiązujący formularz już teraz

Sytuacja finansowa połowy polskich sklepów e-commerce jest satysfakcjonująca

Badanie opisujące kondycję finansową polskich sklepów internetowych zostało przeprowadzone przez agencję analityczną Bisnode Polska. Próba w tym wypadku wynosiła tysiąc e-sklepów. 20% z badanych przedsiębiorstw znajduje się w dobrej kondycji finansowe, a aż 24% w bardzo dobrej.

W ostatnich miesiącach nastąpiła poprawa kondycji polskich sklepów internetowych. Jeszcze niedawno że 44% polskich e-sklepów jest w bardzo dobrej, bądź dobrej kondycji finansowej, zaś aż 56% jest w słabej lub w złej sytuacji finansowej.

na allegro

Wtorki i piątki to najpopularniejsze dni na zamawianie produktów spożywczych przez Internet

Platforma e-commerce Szopi.pl sprzedająca artykuły spożywcze opublikowała raport o nawykach swoich klientów. Najchętniej zamawiają oni produkty spożywcze w piątki i wtorki, najrzadziej w niedzielę. W niedzielę odsetek składanych zamówień stanowi jedną siódmą zamówień piątkowych. Osoby korzystające z e-commerce podczas kupowania pożywienia chcą, żeby dostarczane było im ono jeszcze w tym samym dniu, w którym złożono zamówienie. Co więcej, aż 67% kupujących, chce, żeby przesyłka dotarła do nich w przeciągu zaledwie trzech godzin od momentu jej zamówienia. Najwięcej kupujących chce otrzymać przesyłkę pomiędzy 17, a 19, ale praktycznie o każdej porze są osoby składające zamówienia.

Najchętniej kupowanym towarem są warzywa, owoce, pieczywo, nabiał oraz woda. Filet z kurczaka jest najpopularniejszym produktem mięsnym. 70% osób preferujących e-commerce nad sklepami stacjonarnymi to kobiety. Nie ma w tym niczego dziwnego, ponieważ to właśnie one zwykle odpowiadają w polskich domach za zaopatrywanie rodziny w produkty spożywcze. Dużą część tej grupy stanowią młode matki, które nie mają czasu i siły, żeby iść do sklepu. 40% kupujących to rodzice.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Co sprawia, że niektórzy decydują się na zakup produktów spożywczych za pośrednictwom sieci? Najczęściej, bo aż w 54% przypadków jest to brak czasu. Drugim najpopularniejszym powodem jest niemożliwość wyjścia z domu, co deklaruje 41% respondentów. Jedna trzecia przepytanych osób deklaruje, że brak potrzeby dźwigania ciężkich toreb przekonał je do tej formy kupowania codziennych produktów. W 64% przypadków zakupy dokonywane są przy pomocy karty.

    92% osób kupuje po to, żeby zaspokoić bieżące potrzeby, a nie na zapas.

    Sprzedajesz na Allegro? Lepiej uważaj na oszustów!

    Od kilku miesięcy handlarze korzystający z usług polskiego giganta e-commerce stali się celem ataku hakerów. W ostatnich dniach problem uległ nasileniu. Otrzymują oni maile od osób podszywających się za Allegro,które zawierają żądanie zapłaty nieuregulowanych należności. Treść wiadomości brzmi „Ponieważ nie otrzymaliśmy Twojej płatności, której termin minął 2018-03-31, zablokowaliśmy Ci sprzedaż na Allegro. Prosimy o bezzwłoczne uregulowanie rachunku. Po zaksięgowaniu wpłaty, sprzedaż zostanie automatycznie odblokowana. ”

    Osoby, które klikną w umieszczony we wiadomości link zostaną przekierowane do podszywającej się za Allegro witryny https://rocdevelopers.com/dir/wp-includes/Text/Diff/Engine/zxcalg/, która prosi o podanie danych do konta. Jest to typowy przykład phishingu. Witryna jest łudząca podobna do Allegro pod kątem graficznym. Jeżeli ofiara spanikuje i nie spojrzy na adres strony, w której wpisuje dane to zostaną one przesłane do cyberprzestępców. Przestępcy wykorzystają uzyskane dane w celu wyczyszczenia konta. Wiele spanikowanych osób daje się na nabrać na ten trick, mimo tego że łatwo jest zorientować się, że coś nie jest w porządku. Już tysiąc osób kliknęło w link.

    na allegro

    Sklep motocyklowy integruje swoje placówki stacjonarne z e-commerce.

    I’M Inter Motors to polska firma zajmująca się sprzedażą odzieży, akcesoriów oraz część do motocykli. Posiada już czterdzieści sklepów stacjonarnych na terenie naszego kraju. Po dziesięciu latach obecności na rynku przedsiębiorstwo postanowiło poddać się odświeżeniu wizerunku. Nowym celem marki jest zadbanie o odpowiednią synergię między sklepami stacjonarnymi i e-commerce, dzięki czemu powstanie spójny ekosystem handlowo-usługowy oraz będzie możliwe zajęcie pozycji „lidera konsolidującego handel, treść i wyznaczającego trendy”.

    Strategia marki polega na próbie zaspokojenia wszystkich potrzeb użytkownika, od uzyskania informacji do kupna. Zamierza zintegrować miłośników przygody i poszerzyć swoja ofertę o rowery. Dopiero integracja wszystkich elementów we spójną strategię omnichannel może zapewnić sukces.

    Sieci udało się wdrożyć usługę e-commerce w rekordowym tempie trzech i pół miesiąca. Platforma IMready.eu ma być nie tylko kanałem sprzedaży, ale także serwisem, dzięki któremu fani motocykli będą mogli znajdować porady i czerpać inspiracje.

    na allegro

    Na prezenty komunijne Polacy wydaję pięćset złotych

    Jednym z najczęściej kupowanych prezentów komunijnych jest sprzęt elektroniczny. Komputronik udostępnił dane, z których wynika że przeciętny koszyk z zakupami komunijnymi wart jest pięćset złotych. Dane pochodzą z 2017 roku. W okresie kwietnia i maja sklep e-commerce odnotował zwiększenie ruchu o 18% oraz wzrost konwersji o 21%. Największy wzrost zainteresowania odnotowały smartfony i tablety. Niezmiennie zainteresowaniem odznaczają się laptopy i komputery PC.

    Z bardziej oryginalnych produktów popularnością cieszą się aparaty do fotografii natychmiastowej, długopisy 3D oraz elektroniczne deskorolki. Rodzice i krewni kupują dzieciom komunijnym także drony, konsole, smartwatche, zegarki sportowe, czytniki do e-booków, kamery sportowe oraz głośniki przenośne.

    Pociechy dostają także jako prezenty dyktowane najnowszą modą, takie jak stabilizator do smartfona pozwalający na kręcenie płynnych filmów. Popularnym prezentem jest także gotówka, dlatego też Komputronik notuje wzrost liczby osób odwiedzających sklepy stacjonarne po pierwszej komunii. To rodzice z dziećmi przychodzą wydać otrzymane od krewnych pieniądze.
    na allegro

    Prasówka powstaje dzięki:

    Rzetelny Regulamin

    Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

    Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

    Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

    FreshMail

    Pon-Pt: 8:00-17:00
    (+48) 12 617 60 10
    pomoc@freshmail.pl

    FreshMail to wszystko czego potrzebujesz aby wysyłać efektywne newslettery i mailingi. Intuicyjny system, piękne szablony, które łatwo dopasujesz do swoich potrzeb, rozbudowane raporty oraz wiele funkcjonalności, które pozwolą Ci łatwo i szybko tworzyć skuteczne kampanie email marketingowe. FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcję z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić – nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.

    Agencja Marketing i Biznes

    Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

    GetResponse

    Oferty biznesowe: sales@getresponse.com

    Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com

    Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.

    Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.

    INIS

    INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

    Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

    W naszej ofercie znajdziesz:

    • kampanie emailingowe i display

    • email retargeting, video mailing, responsive email design

    • display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

    • geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl