Marketing i Biznes E-commerce Samą tylko wiarygodnością sklepu świata e-commerce nie zawojujemy. Prasówka e-commerce #82

Samą tylko wiarygodnością sklepu świata e-commerce nie zawojujemy. Prasówka e-commerce #82

Samą tylko wiarygodnością sklepu świata e-commerce nie zawojujemy. Prasówka e-commerce #82

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Samą tylko wiarygodnością sklepu świata e-commerce nie zawojujemy

Blue Media opublikowała raport zatytułowany “Jak kupujemy w internecie”. Przyjrzyjmy się danym opublikowanym w badaniu. W przeciągu ostatnich dwóch lat o dziesięć procent spadła liczba osób, dla których przy wyborze sklepu internetowego istotna jest cena. Obecnie tylko 61% wybiera tę odpowiedź. Z 58% do 35% spadł odsetek respondentów, którzy stawiają na wiarygodność sklepu. Podobnie z 36% do 20% spadła liczba kupujących, dla których możliwość łatwego i szybkiego zwrotu towaru jest bardzo istotna. Prawdopodobnie konsumenci przyzwyczajeni do e-commerce zaczęli uznawać tego typu sprawy za oczywistości, nieprzydatne podczas oceniania sklepu.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Większość (43%) z ankietowanych osób płaci podczas odbioru przesyłki lub na poczcie. 39% korzysta z możliwości zapłaty za pośrednictwem operatorów płatności takich jak PayPal. 37% płaci za pośrednictwem banku, a 32% samodzielnie wykonuje przelewy. 27% płaci kartą. 12% płaci gotówką w punkcie odbioru przesyłki. 6% kupuje produkty na kredyt i spłaca w ratach. 5% płaci kartą w punkcie odbioru towaru. W zeszłym roku odsetek płacący w ten sposób był dwukrotnie wyższy. Najmniej zwolenników mają płatności poprzez wiadomość SMS o podwyższonej płatności,a także odroczenie płatności (3% i 2%).

    Co trzeci Polak oczekuje dostawy następnego dnia po złożeniu zamówienia

    „Polacy na zakupach – 5 filarów nowoczesnego handlu” jest raportem opublikowanym przez PWC. Z raportu możemy dowiedzieć się, że 17% Polaków. kupuje za pomocą smartfonu przynajmniej raz w tygodniu. Z kolei 7% robi to codziennie. Aż 40% wchodzi na strony internetowe sprzedawców detalicznych. Osoby planujące otworzyć internetowy spożywczak nie muszą się martwić o brak zainteresowania potencjalnych klientów ponieważ 47% jest skłonnych kupować produkty spożywcze online. Aż 39% naszych rodaków chętnie opłaca codzienne zakupy, używając płatności mobilnych.

    58% szuka inspiracji w mediach społecznościowych. Dopiero na drugim miejscu znalazły się porównywarki cenowe z 43%. Tylko 9% respondentów szuka inspiracji w prasie. 43% rozważyłoby odbiór paczki dostarczonej przez drona. Zaś 36% ankietowanych chciałoby otrzymywać zamówione w Internecie towary następnego dnia. Otrzymania zamówień tego samego dnia oczekuje 11%. Aż 4% chciałoby otrzymać paczkę w przeciągu trzech godzin od złożenia zamówienia. 35% nie ma problemu z dwudniowym okresem oczekiwania na przesyłkę. 13% jest skłonna czekać od trzech do pięciu dni roboczych. 40% Polaków byłaby w stanie dopłacić jeżeli odbiór nastąpiły tego samego dnia co złożenie zamówienia.

    Badanie przeprowadzono metodą CAWI na grupie trzystu pięćdziesięciu Polaków. e-commerce

    PayLane wprowadza Apple Pay do Polski

    Polscy przedsiębiorcy działający w e-commerce będą mieli okazję do wprowadzenia nowej metody płatności. Wprowadziła ją do Polski spółka PayLane, która jest częścią grupy Polskich ePłatności . Niedługo partnerzy grupy rozpoczną integrację aplikacji Apple Pay na swoich witrynach sprzedażowych.

    Zaletą Apple Pay jest to, że aplikacja nie przechowuje numerów kard kredytowych i debetowych. Zamiast tego każdy użytkownik dostaje swój własny identyfikator. Transakcje potwierdzane są za pomocą jednorazowych, unikatowych kodów bezpieczeństwa. Wykorzystywane są do tego Touch ID oraz Face ID. Usługa dostępna jest dla posiadaczy najnowszych telefonów marki Apple oraz Apple Watch. Celem powstania aplikacji była chęć zapewnienie bezpiecznych zakupów bez wypełniania formularzy.
    e-commerce

    Frisco.pl buduje nowy magazyn

    W podwarszawskich Starych Babicach odbyło się uroczyste rozpoczęcie budowy nowego magazynu w całości przeznaczonego pod e-commerce. Właścicielem budynku jest Frisco.pl. Nowy magazyn zajmować będzie jedenaście tysięcy metrów kwadratowych przestrzeni. Kompleks ma zostać oddanym do użytku w przyszłym roku. Magazyn pozwoli przedsiębiorstwu na czterokrotne zwiększenie skali prowadzonej przez siebie działalności w handlu internetowym. Skrócony zostanie czas przeznaczony na pakowanie towaru, zwiększeniu ulegnie produktywność pracowników. Magazyn ma być nowoczesny, wiele zadań ulegnie automatyzacji.

    W magazynie zainstalowane zostaną cztery chłodnie, z czego każda będzie nastawiona na inną temperaturę. Dzięki czemu produkty spożywcze zamówione za pośrednictwem firmy pozostaną świeże. W pierwszym półroczu 2018 roku sklepowi udało się utrzymać dynamikę wzrostu 40% rok do roku.

    e-commerce

    Prasówka powstaje dzięki:

    Rzetelny Regulamin

    Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

    Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

    Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

    Agencja Marketing i Biznes

    Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

    GetResponse

    Oferty biznesowe: sales@getresponse.com

    Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com

    Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.

    Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.

    INIS

    INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

    Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

    W naszej ofercie znajdziesz:

    • kampanie emailingowe i display

    • email retargeting, video mailing, responsive email design

    • display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

    • geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl